2.0i 107kw - Nižší tah ve středních otáčkách

Odpovědět
Uživatelský avatar
Honz8
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 28.01.2017 15:46
Bydliště: Moravské Budějovice

2.0i 107kw - Nižší tah ve středních otáčkách

Příspěvek od Honz8 » 27.06.2017 12:58

Čaute. Mám auto cca měsíc, ale mám pocit, že motor netáhnet tak jak by měl. Příjde mi, že ve středních otáčkách rafika otáčkoměru leze pomaleji a zátah není lineární. Tzn. pohybovat se mezi 2500-4500 mi příjde jen jako způsob jak zvýšit spotřebu. Snažím se jezdit docela klidně a i tak mám 9,3l/100km (měřeno zatím pouze podle palubáku a při jízdě na LPG)

Nebyl by někdo tak hodnej, kdo má 2.0i na MK4,že by mi nahrál a hodil na youtube jak vypadá otáčkoměr při zrychlování (tah motoru) na všech rychlostech? Chtěl bych to zatím aspon takto porovnat než budu mít možnost se projet v jiném Mondeu abych to porovnal naživo... Pokud se někdo najde, budu moc rád. Díky
Ford Mondeo kombi 2.0i 107kw - tovární LPG - BRC (2009)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0i 107kw - Nižší tah ve středních otáčkách

Příspěvek od V12 » 03.07.2017 13:58

Tak si to kua vyYouTube-uj :twisted:
Napr. https://www.youtube.com/watch?v=am_IfGLCwfw
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Honz8
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 28.01.2017 15:46
Bydliště: Moravské Budějovice

Re: 2.0i 107kw - Nižší tah ve středních otáčkách

Příspěvek od Honz8 » 03.07.2017 14:15

To jsem kua vyjůtuboval :D mě ale zajímá jak to táhne cca od těch 2000 do 4000....na videu tomu dává až od 3500
Ford Mondeo kombi 2.0i 107kw - tovární LPG - BRC (2009)

Uživatelský avatar
Honz8
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 28.01.2017 15:46
Bydliště: Moravské Budějovice

Re: 2.0i 107kw - Nižší tah ve středních otáčkách

Příspěvek od Honz8 » 23.07.2017 12:58

Tak vypadá, že ten slabej tah motoru se děje hlavně při těch letních vedrech, který ted jsou (30°C). Ráno když jedu do práce a je chladněji, tak pohoda. Ale jak jedu odpoledne někam dál, tak to táhne podstatně mín. Vím, že atmosféra bude se zvyšující se teplotou ztrácet, ale že až takhle, to se mi nezdá. Včera jsem jel ve 4 lidech a abych zrychlil na rovince a předjel auto, musel sem točit 5tis otáček a to se mi zdá jako hodně. Při jízdě po rovnice rychlostí 100km/h na 5. rychl. stupen po sešlápnutí plynu auto absolutně nezareagovalo a na tacháči bylo stále 100km/h. Filtry nový, svíčky nový, vyčištěná klapka. Nemůžu to třeba dělat lambda? Po přepnutí mezi LPG a benzín se v 80% rozsvítí kontrolka motoru a po ujení pár desítek km zase zhasne. Ikdyž je to těžký auto, prostě se mi nechce věřit, že tohle je normální...
Ford Mondeo kombi 2.0i 107kw - tovární LPG - BRC (2009)

Uživatelský avatar
Honz8
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 28.01.2017 15:46
Bydliště: Moravské Budějovice

Re: 2.0i 107kw - Nižší tah ve středních otáčkách

Příspěvek od Honz8 » 12.01.2018 07:41

Vyřešeno výměnou solenoid vakuového ventilu. Origo u Forda 3000Kč, zkusil jsem z ali za 250Kč a funguje :)

https://www.aliexpress.com/item/High-qu ... 0.0.BY8gbN
Ford Mondeo kombi 2.0i 107kw - tovární LPG - BRC (2009)

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk4 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti