Velmi časté regenerace DPF

Munga
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 08.02.2013 22:27
Bydliště: Praha

Re: Velmi časté regenerace DPF

Příspěvek od Munga » 17.09.2018 20:56

Jaké jsi dal DPF - orig a nebo nějaká druhovýroba?
Už mi to také velmi často regeneruje a zřejmě mě výměna nemine - jak na tlaku v DPF poznám že je ještě ok či ne?
Nějak to nemohu najít.. Dík
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4

Uživatelský avatar
dusanlulka
Junior
Junior
Příspěvky: 442
Registrován: 04.05.2013 16:57

Re: Velmi časté regenerace DPF

Příspěvek od dusanlulka » 18.09.2018 06:57

HODNOTY VZOROVÝCH TLAKŮ V DPF (PAUŠÁLNÍ HODNOTY):
1. Prázdný filtr nebo zaplněný do ca 15 %
- zapnuté zapalování: 0 - 3 mbar (do příštího offsetu, pak 0 mbar)
- volnoběh (teplý, AGR otevřen): 0 - 10 mbar (někdy tlak měřen jen před DPF, někdy diferenciální)
- 1500/min.: 5 - 20 mbar
- 2000/min.: 15 - 35 mbar

Poznámka: Hodnoty jsou zde uvedeny paušálně průměrné pro oba typy snímačů tlaku (diferenciální - tedy rozdíl tlaků před a za DPF; a relativní tlak jen před DPF - tedy tlak vyvinutý celým zbytkem výfuku až po koncovku vůči atmosféře). Z tohoto důvodu jsou hodnoty v tak velké toleranci.

2. Zaplněný filtr okolo 40 - 60 % (potřebná regenerace, pokud "saze", nebo vyčištění/výměna, pokud "popílek")
zapnuté zapalování: 0 - 3 mbar (do příštího offsetu, pak 0 mbar)
volnoběh (teplý, AGR otevřen): nad 10 - 20 mbar (někdy tlak měřen jen před DPF, někdy
diferenciální)
1500/min.: výše než ca 50 - 80 mbar
2000/min.: výše než ca 150 mbar
DPF mam druhovýrobu cca.300e.

Olin99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.04.2015 11:26
Bydliště: Radkovice u Budče, okr.Třebíč

Re: Velmi časté regenerace DPF

Příspěvek od Olin99 » 01.11.2018 17:35

Zdravím, mám prosím také takový problém. Focus 1.6TDCI/80kw r.v.07 mi regeneruje každých 70-100km. Mám udělanou kontrolku dle návodu tady na fóru, podle ni to poznám a spustí se i ventilátor chladiče, takže regenerace opravdu probíhá. Vždy ji nechám dokončit,ale spustí se za pár kilometrů znovu. Snímač tlaku PDF jsem vyměnil a nic, udělal jsem reset naučených hodnot PDF a také beze změny před třemi měsíci jsem byl na kontrole emisí a říkali mi že filtr je v pořádku a zaplněn cca 30%. Kde může být problém?
Ford Focus 1.8TDCI/85Kw kombi, Ghia r.v.2004

Uživatelský avatar
dusanlulka
Junior
Junior
Příspěvky: 442
Registrován: 04.05.2013 16:57

Re: Velmi časté regenerace DPF

Příspěvek od dusanlulka » 02.11.2018 14:06

Tlak na DPF odmerany?(na EK tlak na DPF nemeraju.) Treba to merat v zatazi.
Mne to po experimentoch zacalo po kazdej regeneracii predlzovat km. do zaplnenia 65 000-89 000
a P2458.61 sa zatial neobjavila.

Olin99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.04.2015 11:26
Bydliště: Radkovice u Budče, okr.Třebíč

Re: Velmi časté regenerace DPF

Příspěvek od Olin99 » 02.11.2018 20:44

A jaký bych měl prosím naměřit správný tlak při zátěži? Jen tak na volnoběh to ukazuje 0,9-1,1kpa, při přidání plynu to vyleze i ke 4kpa. Pak to zase sleze dolů na 0,9-1,1. Děkuji
Ford Focus 1.8TDCI/85Kw kombi, Ghia r.v.2004

Uživatelský avatar
dusanlulka
Junior
Junior
Příspěvky: 442
Registrován: 04.05.2013 16:57

Re: Velmi časté regenerace DPF

Příspěvek od dusanlulka » 02.11.2018 21:02

Mne to pred regeneraciov ukazuje:
volnobeh. 0,5-1 kp.
zataz 2000ot. 5-6kp.
zataz 3000+ 15+ kp.
Po regeneracii volnobeh 0,0-0,2
Ak to bude u teba viac tak skus nutenu regeneraciu.zle sa to pocuva ale mozno pomôze mne nepomohlo. Pomohol az reset celej RJ.
https://www.youtube.com/watch?v=mD7UrpQSVSo

Olin99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.04.2015 11:26
Bydliště: Radkovice u Budče, okr.Třebíč

Re: Velmi časté regenerace DPF

Příspěvek od Olin99 » 02.11.2018 22:58

To je reset jednotky motoru? Reset naučených hodnot PDF (nevím přesně jak je to ve Fordiag napsaný) jsem udělal a žádná změna. Statickou regeneraci jsem také zkusil, pak jsem vyměnil olej a doufám že už ji nebudu muset nikdy dělat, je to hrůza chudák motor. Díky
Ford Focus 1.8TDCI/85Kw kombi, Ghia r.v.2004

Uživatelský avatar
dusanlulka
Junior
Junior
Příspěvky: 442
Registrován: 04.05.2013 16:57

Re: Velmi časté regenerace DPF

Příspěvek od dusanlulka » 02.11.2018 23:38

Obrázek
Mne pomohlo:nemal som okuliare tak bola nastavena 4 nespravna riadiaca jednotka motora.
Neviem co sa stalo ale som spokojny. (odmeraj tlak a bude vediet viac) ja som dal novy a regeneroval sa po max150km.

Olin99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.04.2015 11:26
Bydliště: Radkovice u Budče, okr.Třebíč

Re: Velmi časté regenerace DPF

Příspěvek od Olin99 » 04.11.2018 12:43

Tak jednotku jsem měl nastavenou správně, přesto jsem ji resetoval. Zde jsou moje dnešní výsledky měření v zátěži. Nejdřív jsou zde výsledky těsně před regenerací a možná i těsně po začátku regenerace, ta se spustila po 35km. Volnoběh 3,0kpa, zátěž 1500ot 17kpa, zátěž 2000ot 24kpa. Po regeneraci volnoběh 1,7kpa, zátěž 1500ot 8kpa, zátěž 2000ot 11kpa. Nevím jak zjistit zda je regenerace dokončená spravně? Ve Fordiag ani ve Fordscanu nemám položky kde bych viděl dokončené regenerace, nebo km do další. Mám jen km od poslední zkoušky regenerace a dif tlak na filtru, jinak nic. Ještě mně napadlo,co by se stalo kdybychměl přehozené hadičky na snímacči tlaku? Vypadá to že nejsou původní a jsou obě stejně tlusté, tak nevím kam která patří? Dal jsem je tak jak byly původně, ale nevím jestli to bylo dobře. Děkuji
Ford Focus 1.8TDCI/85Kw kombi, Ghia r.v.2004

Uživatelský avatar
dusanlulka
Junior
Junior
Příspěvky: 442
Registrován: 04.05.2013 16:57

Re: Velmi časté regenerace DPF

Příspěvek od dusanlulka » 04.11.2018 13:46

Zda sa ze filter je KO,kolko ma najazdene?
Ked su hadice naopak tak je tlak 0,00.

Olin99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.04.2015 11:26
Bydliště: Radkovice u Budče, okr.Třebíč

Re: Velmi časté regenerace DPF

Příspěvek od Olin99 » 04.11.2018 20:10

Nevím kolik má najeto, auto má 242tis, ale já jsem s ním najel cca 8tis, mám ho chvilku, když jsem auto kupoval,tak pán říkal že byl měněn ale víc nevím. Je lepší koupit nový, nebo nechat vyčistit? Našel jsem na netu nový za 6tisíc. Děkuji
Ford Focus 1.8TDCI/85Kw kombi, Ghia r.v.2004

Uživatelský avatar
dusanlulka
Junior
Junior
Příspěvky: 442
Registrován: 04.05.2013 16:57

Re: Velmi časté regenerace DPF

Příspěvek od dusanlulka » 04.11.2018 21:01

Tak nevieme kolko ma nabehane ak malo problem bude mozno inde.
Teoria: menit po 120000-130000km.
Ak ta to financne nebude boliet tak novy a stary cistit.
Dnes to vraj vedia cistit celkom dobre ale nejaky cas to trva.
Ak pôvodny odisiel predcasne tak kontrola vstrekovania.
Hodne o stave vstrekovania napovie kontrola ERG ak tam budu len suche sadze tak je to OK.
ale mastny sajrajt naznacuje ze je nieco zle.

Olin99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.04.2015 11:26
Bydliště: Radkovice u Budče, okr.Třebíč

Re: Velmi časté regenerace DPF

Příspěvek od Olin99 » 04.11.2018 21:42

EGR je černý,ale suchý a žádný velký nános. Koncovku výfuku mám zevnitř porezlou bez známek zakouření. Před měsícem jsem dělal spojku, tak jsem měl DPF venku, jeho trubka je na vstupu černá,ale bez známek oleje,mastnoty je to krásně suché a žádný velký nános, výstupní trubka je vevnitř pouze rezavá. Budu muset tedy zkusit koupit nový PDF, jiná možnost asi není, doufám že to vyřeší můj problém, nerad bych ho kupoval zbytečně, ale regenerace po 35km taky prospěšné nejsou.Hladinu oleje hlídám,ale je divné že ani moc nepřibývá, za 3500km asi o 5mm na měrce a to jsem dělal 2x statickou reg.
Ford Focus 1.8TDCI/85Kw kombi, Ghia r.v.2004

Uživatelský avatar
dusanlulka
Junior
Junior
Příspěvky: 442
Registrován: 04.05.2013 16:57

Re: Velmi časté regenerace DPF

Příspěvek od dusanlulka » 04.11.2018 22:08

výstupní trubka je vevnitř pouze rezavá. Tak bol meneny org. je nerez.
Len nekupuj lacny sunt ja som dal BOSAL Cordierit (ale ako pozeram trocha podrazel)

Olin99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.04.2015 11:26
Bydliště: Radkovice u Budče, okr.Třebíč

Re: Velmi časté regenerace DPF

Příspěvek od Olin99 » 04.11.2018 23:15

Aha, no tak to já měl v plánu že koupím levnou verzi značky JMJ.
Ford Focus 1.8TDCI/85Kw kombi, Ghia r.v.2004

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů