Vyčtené chyby z diagnostiky
- Sirk9
- Nováček
- Příspěvky: 148
- Registrován: 02.01.2011 20:38
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, známému na Ford Fusion svítí už delší dobu kontrolka airbagu. Měl to u mechanika, který zkoušel vyměnit kroužek pod volantem, tím to není, ještě chce zkusit vyměnit volant s jiným airbagem. Zkoušel jsem to napíchnout na diagnostiku a hlásí chybu P1932 - Airbag řidiče - rozpojený obvod. Zkusil jsem odpojit pod sedačkou konektor a prostříknout kontaktolem. Několikrát vyndat a zpět. (diag. smazat). Na konektoru je malá stahovací páska, která drží dva drátky při sobě, nemůže být v tom ohybu nějaký drát namožený? Trochu mě zarazila, že diagnostika ukázala jiné VIN než má vozidlo.
Děkuji za Vaše postřehy a rady.
chtěl jsem se zeptat, známému na Ford Fusion svítí už delší dobu kontrolka airbagu. Měl to u mechanika, který zkoušel vyměnit kroužek pod volantem, tím to není, ještě chce zkusit vyměnit volant s jiným airbagem. Zkoušel jsem to napíchnout na diagnostiku a hlásí chybu P1932 - Airbag řidiče - rozpojený obvod. Zkusil jsem odpojit pod sedačkou konektor a prostříknout kontaktolem. Několikrát vyndat a zpět. (diag. smazat). Na konektoru je malá stahovací páska, která drží dva drátky při sobě, nemůže být v tom ohybu nějaký drát namožený? Trochu mě zarazila, že diagnostika ukázala jiné VIN než má vozidlo.
Děkuji za Vaše postřehy a rady.
Ford C-max, 1,6 TDCi, 85kW, r.v. 3/2014 (od 2017), ~5,5l/100km za 3 roky
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2226
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Je to asi P1932, že?
Může to být přerušený obvod kdekoli od jednotky airbagu až po samotný airbag.
Většinou to je v konektorech nebo ten kroužek. Chce to odpojit airbag (měl by mít samozkratovací mechanismus ve svém konektoru) a pak jít od airbag jednotky a
- vizuelně zkontrolovat konektory a pokud OK tak následně
- měřákem postupně propípnout celou proudovodnou cestu (změřit i její odpor)
Při měření třebas i hýbat s volantem...
Může to být přerušený obvod kdekoli od jednotky airbagu až po samotný airbag.
Většinou to je v konektorech nebo ten kroužek. Chce to odpojit airbag (měl by mít samozkratovací mechanismus ve svém konektoru) a pak jít od airbag jednotky a
- vizuelně zkontrolovat konektory a pokud OK tak následně
- měřákem postupně propípnout celou proudovodnou cestu (změřit i její odpor)
Při měření třebas i hýbat s volantem...
Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 01.12.2012 09:56
Chybový kod P1260, U1900 a další
Ahoj,
měl bych dotaz ohledně následujících chybových kodů, kdyby mi někdo dokázal říci, jak vážné jsou. Chystám se koupit ojetého FF combi 1.6, 74kW, r.v. 2008 před koupí jsem si vyčetl chyby z řídící jednotky a dostal následující.
Předem ještě nutno podotknout, že auto cca měsíc stálo, tak prý bylo startováno přes kabely. Tak by mi zajímalo, jestli některé chyby nemůžou být způsobeny vybitím baterie. Chyby jsem nemazal, jelikož bych stejně nezjistil, jestli se nějaká chyba neobjeví znovu ještě před koupí. Žádné kontrolky nesvítily.
P1260 - Theif Detectec - Engine Disable. Chápu, že je to něco s imobilizerem, ale auto nastartovat šlo a motor fungoval normálně.
U1900 - Síť - Problém komunikace CANu?
B2103 - Subjekt - Passive Anti Theft System (PATS) Transceiver Circuit Fault
U2200 - Síť - Nenašel jsem nic konkrétního
měl bych dotaz ohledně následujících chybových kodů, kdyby mi někdo dokázal říci, jak vážné jsou. Chystám se koupit ojetého FF combi 1.6, 74kW, r.v. 2008 před koupí jsem si vyčetl chyby z řídící jednotky a dostal následující.
Předem ještě nutno podotknout, že auto cca měsíc stálo, tak prý bylo startováno přes kabely. Tak by mi zajímalo, jestli některé chyby nemůžou být způsobeny vybitím baterie. Chyby jsem nemazal, jelikož bych stejně nezjistil, jestli se nějaká chyba neobjeví znovu ještě před koupí. Žádné kontrolky nesvítily.
P1260 - Theif Detectec - Engine Disable. Chápu, že je to něco s imobilizerem, ale auto nastartovat šlo a motor fungoval normálně.
U1900 - Síť - Problém komunikace CANu?
B2103 - Subjekt - Passive Anti Theft System (PATS) Transceiver Circuit Fault
U2200 - Síť - Nenašel jsem nic konkrétního
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Chybový kod P1260, U1900 a další
P a B jsou tu popsane, hledej
U1900 je u FF2 casta ... casem bude potreba opravit konektor budiku (hledej)
U2200 - ze ktere jednotky?
U1900 je u FF2 casta ... casem bude potreba opravit konektor budiku (hledej)
U2200 - ze ktere jednotky?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 01.12.2012 09:56
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Zkoušel jsem místní fora prolézt + jsem zkoušel strejdu google. Jestli to teda dobře chápu tak:
P1260 - by mohlo být právě vybitou baterii, případně chybnou komunikací. Chyba může být přítomna poměrně dlouho a měla by jít smazat
B2103 - Transceiver module antenna failure. Replace transceiver module. O tom jsem nic nenašel, ale předpokládám, že kdyby to byla vážná chyba, tak nenastartuju?
U1900 - poměrně častá chyba, většinou ničemu nevadí. Případně se bude muset opravit studeňák na budíku
U2200 - buhužel nevím z jaké jednoty. Mám jenom základní diagnostiku ELM327 wifi + používám Torque. Abych byl upřímný, tak ji mam krátce a dneska jsem prvně viděl nějakou chybu, tak nevím jestli jsem se pouze nedoklikal nebo to neumí.
P1260 - by mohlo být právě vybitou baterii, případně chybnou komunikací. Chyba může být přítomna poměrně dlouho a měla by jít smazat
B2103 - Transceiver module antenna failure. Replace transceiver module. O tom jsem nic nenašel, ale předpokládám, že kdyby to byla vážná chyba, tak nenastartuju?
U1900 - poměrně častá chyba, většinou ničemu nevadí. Případně se bude muset opravit studeňák na budíku
U2200 - buhužel nevím z jaké jednoty. Mám jenom základní diagnostiku ELM327 wifi + používám Torque. Abych byl upřímný, tak ji mam krátce a dneska jsem prvně viděl nějakou chybu, tak nevím jestli jsem se pouze nedoklikal nebo to neumí.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
presne - prvni dve budou nejake pokusy o nastartovani auta bez odpovidajiciho klice, odmazanim se jich zbavis (kdyby byly trvale, tak nepujde nastartovat) ... ohlidal bych si, ze k autu dostanu vsechny klice
U2200 - zjisti, ve ktere jednotce ta chyba je ... pokud jde a smazat a uz se nevraci, tak bych si s ni hlavu nedelal
U2200 - zjisti, ve ktere jednotce ta chyba je ... pokud jde a smazat a uz se nevraci, tak bych si s ni hlavu nedelal
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 01.12.2012 09:56
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Díky za odpověď.
Klíče jsou k tomu dva, jeden dálkáč (ještě starý nezalamovací) a jeden ten obyčejný.
Jestli to dobře chápu, tak se tahle diagnostika dostane jenom na hlavní jednotku motoru? Takže ta chyba U2200 bude z této jendotky?
Smazání vyzkouším, snad to vypadá na menší chybky.
Ještě jednou díky.
Klíče jsou k tomu dva, jeden dálkáč (ještě starý nezalamovací) a jeden ten obyčejný.
Jestli to dobře chápu, tak se tahle diagnostika dostane jenom na hlavní jednotku motoru? Takže ta chyba U2200 bude z této jendotky?
Smazání vyzkouším, snad to vypadá na menší chybky.
Ještě jednou díky.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Má prosím smysl nějak začít řešit chyby v jednotkách dveří řidiče a spolujezdce - C-Max Mk1?
U1900-20, stejné v obou
O víkendu vypadlo ovládání oken, zrcátek a zamykání ze dveří řidiče - stačilo vystoupit a nastoupit (a zamknout, odemknout), jestli to nemá třeba souvislosti... díky!
U1900-20, stejné v obou
O víkendu vypadlo ovládání oken, zrcátek a zamykání ze dveří řidiče - stačilo vystoupit a nastoupit (a zamknout, odemknout), jestli to nemá třeba souvislosti... díky!
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
ne, neres to ... tahle chyba se dela i pri startovani se slabsi baterkou (pokles napeti)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Díky - zatím vše od té doby funguje jak má, takže jsem to už pustil z hlavy.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Po rozsvícení chyby řízení před dvěma týdny jsem vyčetl chyby (od té doby sice nic, ale...) - sice prvotní indície ukazuje na kroužek pod volantem, ale vzhledem k tomu, kde všude chyby jsou zapsané, stejně moje podezření padá na budíky...
C1306-A0
C198F-20
U0201-20
U1900-20
Jaké jsou prosím vaše názory?
C1306-A0
C198F-20
U0201-20
U1900-20
Jaké jsou prosím vaše názory?
Naposledy upravil(a) jenikHK dne 15.09.2021 15:20, celkem upraveno 1 x.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13052
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Bouchni dlaní shora po kapličce.
Než jsem přepájel budíky, tak po tomto "zákroku" vždy něco vyskočilo.
Než jsem přepájel budíky, tak po tomto "zákroku" vždy něco vyskočilo.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
To je velmi dobrý nápad - statické simulování jízdy přes díry
Vyzkouším
Vyzkouším
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- Juros89
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 31.01.2018 08:05
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Ahojte,
včera se mi stala taková věc, že auto za jízdy jakoby zdechlo. Všechny budiky zhasly, auto párkrát zapípalo a rozsvítily se kontrolky. S autem jsem zastavil, vypl "motor" klíčkem a normálně nastartoval. Od té doby zatím klid.
Jedná se Focus MK3 1,6 Ti-vct rv2011.
Vyčetl jsem tyto chybové kódy:
PCM U0428
PCM U0284
PCM P0563
PCM P1793
ABS U3003
PSCM U3006
FCFIM U3006
IPC U3006
Všechny tyto chyby se týkají Additional Fault Symptom: Circuit Voltage Above Threshold.
U většiny je i napětí uvedeno v rámci DTC (19V, 14,5V, 14,75V atp.)
Co tento problém mohlo způsobit? Kdy může takto vyletět napětí? Špatný regulátor alternátoru?
Díky za tipy a zlušenosti.
včera se mi stala taková věc, že auto za jízdy jakoby zdechlo. Všechny budiky zhasly, auto párkrát zapípalo a rozsvítily se kontrolky. S autem jsem zastavil, vypl "motor" klíčkem a normálně nastartoval. Od té doby zatím klid.
Jedná se Focus MK3 1,6 Ti-vct rv2011.
Vyčetl jsem tyto chybové kódy:
PCM U0428
PCM U0284
PCM P0563
PCM P1793
ABS U3003
PSCM U3006
FCFIM U3006
IPC U3006
Všechny tyto chyby se týkají Additional Fault Symptom: Circuit Voltage Above Threshold.
U většiny je i napětí uvedeno v rámci DTC (19V, 14,5V, 14,75V atp.)
Co tento problém mohlo způsobit? Kdy může takto vyletět napětí? Špatný regulátor alternátoru?
Díky za tipy a zlušenosti.
Focus MK3 1,6Ti-VCT 77kw Candy Red, Fiesta MK7 1,25 44kw
- Juros89
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 31.01.2018 08:05
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Dneska problém nastal znovu a přibyla chyba:
===PCM DTC P0A3B:09-28===
Code: P0A3B - Generator A Over Temperature
Additional Fault Symptom:
- Component Failures
===PCM DTC P0A3B:09-28===
Code: P0A3B - Generator A Over Temperature
Additional Fault Symptom:
- Component Failures
Focus MK3 1,6Ti-VCT 77kw Candy Red, Fiesta MK7 1,25 44kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů