Vyčtené chyby z diagnostiky

Moderátor:ZaQik
Odpovědět
stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od stano. » 25.02.2019 23:00

Problem s vkladanim obrazkov sa riesi.
Po vymene EGR si ho dufam resetol.
Najprv by som vylucil dieru v sani. Ak nemas na to vybavu, mozes napriklad rozpojit sanie za turbom a pred velkymi plastovymi zvodmi. Jednu stranu zapchaj rukou, do druhej fukaj ustami. Budes citit, ci to niekde fuci, alebo nie.
Prednedavnom som riesil "chybu MAF". Bola to zle nasadena priruba potrubia na sacie zvody - nalavo ako ide potrubie z IC, cez chcipaciu klapku, vlnovec a vchadza do zvodov. Je tam priruba na 3 sroby. Ten treti napavo niekto zle zalozil, zle zatiahol a fucalo to tadial. Cele okolie zasvinene od oleja.

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 989
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od hihi » 26.02.2019 21:31

Díky za rady. Zítra to snad rozeberu a prohlédnu od mezichladiče po "chcípací klapku". Ona tam díra někde bude (doufám).
EGR jsem po výměně zresetoval.
Novinka: dneska poprvé navíc P0134 (neaktivní lambda), uvidím, kdy se objeví zase.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 989
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od hihi » 27.02.2019 19:27

Díra tak pět centimetrů. Vyndal jsem trubku ven, očistil tech. benzínem, nalepil na to pár flastrů na kolo, přetáhl duší, a pak pár omotávek nějakou páskou a pak stahovací pásky, co se vešlo. Než seženu novou, mělo by to vydržet. Zítra uvidím, jestli je vyřešeno a našel jsem zdroj všech chyb.
edit: foto
IMG_20190227_172018.jpg
Naposledy upravil(a) hihi dne 19.03.2019 22:23, celkem upraveno 1 x.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od stano. » 27.02.2019 19:50

:palec_nahoru: Ktora presne to bola?
MAF a nedostatocny tlak turba by mal zmiznut.

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 989
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od hihi » 27.02.2019 23:03

Od mezichladiče stlačeného vzduchu ke klapce. Jde svisle vedle pravé části chladiče. Pravé světlo jsem vyndal a docela to šlo ven. Ovšem držák, co je uprostřed, ten jde ven blbě.

edit: Po běžné cestě nula chyb a auto jezdí, jak už dlouho ne. Tak snad bude zase pár desítek tisíc km klid a budu řešit jen spotřební věci (aktuálně mám skoro 280 kkm).
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 989
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od hihi » 03.03.2019 21:40

Takže po pár desítkách kilometrů, kdy jsem to honil, konstatuji, že chyby P1103, P0299 šly všechny na vrub jen a pouze díře v hadici sání mezi intercoolerem a klapkou.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od stano. » 03.03.2019 21:57

Predpokladam, ze ani P0490 sa uz viac neobjavila.

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 989
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od hihi » 06.03.2019 01:02

Neobjevila, ale to je určitě novým egrem. Ten mi házel váznutí v zavřené poloze od loňska ((P0490, P042F) a na grafech to bylo hezky vidět (hýbal jsem s ním ručně a mám pocit, že byl v krajní poloze přidřený motor, který s tím otáčí). A kdyby i tohle náhodou šlo za nějakou maličkou dírkou v sání (bůh ví, kdy se to začalo klubat), tak to nechci vědět. Prostě jezdím, chyby se nevyskytují a stálo mě to komplet 3400,-. Hadici nechám, jak je, přestože vypadá blbě. Ale asi to oblepení a stažení páskami přežije zbyteka auta.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od vladko » 04.04.2019 15:17

Zdravím, přes elmconfig vyčtu správně konfiguraci IC tady log:
19:15:22.827 < AT L0
19:15:22.874 > AT L0
19:15:22.905 > OK
19:15:22.936 < AT E0
19:15:22.998 > AT E0
19:15:23.030 > OK
19:15:23.061 < AT H0
19:15:23.139 > OK
19:15:23.186 < AT S1
19:15:23.264 > OK
19:15:23.295 < AT D0
19:15:23.373 > OK
19:15:23.404 < AT AT0
19:15:23.482 > OK
19:15:23.513 < AT ST40
19:15:23.591 > OK
19:15:23.622 < AT TP6
19:15:23.700 > OK
19:15:23.732 < AT SH720
19:15:23.810 > OK
19:15:23.841 < AT AL
19:15:24.012 > OK
19:15:24.090 < AT CAF0
19:15:24.137 > OK
19:15:24.480 < 720 03 22 D1 02 00 00 00 00
19:15:24.808 > 728 04 62 D1 02 7C 00 00 00
19:15:24.839 < 720 03 22 E2 21 00 00 00 00
19:15:25.182 > 728 07 62 E2 21 00 00 30 30
19:15:25.214 < 720 03 22 E2 22 00 00 00 00
19:15:25.557 > 728 07 62 E2 22 32 30 35 34
19:15:25.588 < 720 03 22 E2 23 00 00 00 00
19:15:25.931 > 728 07 62 E2 23 31 38 34 34
19:15:26.056 < 720 03 22 D1 00 00 00 00 00
19:15:26.399 > 728 04 62 D1 00 81 00 00 00
19:15:26.462 < 720 03 22 E2 1A 00 00 00 00
19:15:26.820 > 728 07 62 E2 1A 37 4D 35 54
19:15:26.867 < 720 03 22 E2 17 00 00 00 00
19:15:27.195 > 728 07 62 E2 17 01 00 08 49
19:15:27.242 < 720 03 22 E2 19 00 00 00 00
19:15:27.585 > 728 05 62 E2 19 0C 01 00 00
19:15:27.632 < 720 03 22 E6 10 00 00 00 00
19:15:27.990 > 728 10 1B 62 E6 10 37 4D 35
19:15:28.084 > 728 21 54 2D 31 34 43 32 32
19:15:28.115 > 728 22 36 2D 42 42 20 20 20
19:15:28.146 > 728 23 20 20 20 20 20 20 20
19:15:28.193 < 720 03 22 E6 11 00 00 00 00
19:15:28.552 > 728 10 1B 62 E6 11 37 4D 35
19:15:28.599 > 728 21 54 2D 31 34 43 30 32
19:15:28.646 > 728 22 36 2D 42 41 20 20 20
19:15:28.692 > 728 23 20 20 20 20 20 20 20
19:15:28.739 < 720 03 22 E6 12 00 00 00 00
19:15:29.098 > 728 10 1B 62 E6 12 37 4D 35
19:15:29.145 > 728 21 54 2D 31 34 43 30 38
19:15:29.176 > 728 22 38 2D 41 41 20 20 20
19:15:29.270 > 728 23 20 20 20 20 20 20 20
19:15:29.316 < 720 03 22 E2 00 00 00 00 00
19:15:29.660 > 728 06 62 E2 00 0B 1B 6A 00
19:15:29.706 < 720 07 23 00 00 08 03 00 02
19:15:30.128 > 728 03 63 34 00 00 00 00 00
19:15:30.159 < 720 03 22 61 80 00 00 00 00
19:15:30.486 > 728 06 62 61 80 24 F6 F0 00
19:15:30.564 < 720 03 22 C1 04 00 00 00 00
19:15:30.970 > 728 04 62 C1 04 02 00 00 00
19:15:31.017 < 720 03 22 C1 0D 00 00 00 00
19:15:31.407 > 728 10 23 62 C1 0D 50 E5 BD
19:15:31.438 > 728 21 AF 51 DC FC D9 00 00
19:15:31.485 > 728 22 00 00 00 00 00 00 00
19:15:31.532 > 728 23 00 00 00 00 00 00 00
19:15:31.656 > 728 24 00 00 00 00 00 00 00
19:15:31.719 > 728 25 00 00 00 00 00 00 00
19:15:31.781 < AT WS
19:15:31.875 > ELM327 v1.5

ale když dám vyčíst chyby z této jednotky tak mi to vrátí:
U1900-60

a tady log :

19:16:07.552 < AT L0
19:16:07.614 > AT L0
19:16:07.661 > OK
19:16:07.708 < AT E0
19:16:07.770 > AT E0
19:16:07.817 > OK
19:16:07.864 < AT H0
19:16:07.958 > OK
19:16:08.004 < AT S1
19:16:08.098 > OK
19:16:08.145 < AT D0
19:16:08.223 > OK
19:16:08.270 < AT AT0
19:16:08.363 > OK
19:16:08.410 < AT ST40
19:16:08.488 > OK
19:16:08.535 < AT TP6
19:16:08.706 > OK
19:16:08.847 < AT SH720
19:16:08.925 > OK
19:16:08.972 < AT AL
19:16:09.065 > OK
19:16:09.128 < AT CAF0
19:16:09.252 > OK
19:16:09.596 < 720 04 18 00 FF 00 00 00 00
19:16:09.923 > 728 05 58 01 D9 00 60 00 00
19:16:09.986 < AT WS
19:16:10.079 > ELM327 v1.5

Nevíte v čem by mohl být problém. PCM, FACM v pohodě. Momentálně mám však nefunkční EHPAS. Mohlo by to souviset? Zkusil jsem EHPAS i odpojit a znovu vyčíst chyby z IC ale výsledek stejný.
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 04.04.2019 23:10

U1900 - chyba komunikace vyvolana diagnostikou
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od vladko » 08.04.2019 10:13

Dík za odpověď. Co to je za chybu vím. Jen jestli je to čínským HW nebo vadná sběrnice CAN (kabely) nebo se mi poručí přístrojovka do věčných lovišť :-)
Ale to mi asi nikdo na dálku neřekne, že :-)
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 08.04.2019 11:29

nedeje se nic
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Maslik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 22.05.2016 16:36

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Maslik » 15.05.2019 14:04

Ahoj, musel jsem si auto projet diagnostikou kvůli ABS čidlu a zjistil jsem tyto tři závady:

U0151 - Ztracena komunikace s řidícím modulem zádržného systému (Žádný příznak, proud)

U2101 - Nekompaktibilní konfigurace řídícího modulu (Žádný příznak, proud)

B0050 - Snímač bezpečnostního pásu řidiče (Žádný příznak, proud)

Řešil toto někdo, může mě někdo navést, kde mám hledat?! Jedná se Mondeo MK4, 2008. V provozu jsem si ničeho nevšiml... Děkuji všem....

Diagnostikováno Delphinou, "forďácká" diagnostika je teprve na cestě z číny.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 15.05.2019 16:08

a ve kterych jednotkach?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Maslik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 22.05.2016 16:36

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Maslik » 15.05.2019 20:58

IPC - Řídící modul přístrojové desky

Odpovědět

Zpět na „Diagnostika a SW“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů