Pridelal jsem to na spinaci rele, koupil jsem v elektru za 50Kc obycejne spinaci rele na 12V, znacka SHORI.
- Na konektor 30 jsem pritahl kabel od + baterky (resp. tahal jsem to z pojistkove skrinky primo z toho tlusteho svazku, kde jde pripojen + od baterky, normalne prisrouboval pres ocko, at to nejak vypada)
- Na konektor 87 jsem napojil jak + pro DRL, tak ten signalni modry kabel, ktery byl predtim na KL15
- Na konektor 86 jsem napojil - kostru, hned pod levym svetlometem je tam 6 sroubu, kde se to da chytit
- Na konektor 85 jsem napojil drat jako odbocku z pojistky KL15
- Plus pol jde na + baterky, ale pres to rele, tedy do portu 87
- Minus pol jde primo na kostru
- Modry signalni jde na + baterky pres to rele, tedy do portu 87
- Oranzovy jde primo na parkovacky (na zeleny drat) pres rychlospojku
Funguje to tedy tak, ze se to rele sepne v momente, kdyz je na KL15 (Pojistka c. 37) napeti, ktere tam je po otoceni klickem do polohy 1.
Pri nabijeni to uz nesviti, sviti to jen tehdy, kdy ma.
DOPORUCENI:
Jestli budete nekdo delat podobne cavyky, tak doporucuji to udelat rovnou najednou, ne jako ja na 3x. Vymontovat cokoliv primo z baterky je porod, musi se sundat cela buksa kde je filtr na vzduch, aby se dal sundat ten plastovy kryt baterky. Musi se odpojit baterka, pak po pripojeni vse znovu nastavit (radio, dorazy oken, vymazat chyby o nedostupnosti baterie v diagnostice atd.)