jaký motor do SMAXe

Motor, převodovka, DPF ...
Moderátor:foki
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2175
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: jaký motor do SMAXe

Příspěvek od Ma.rt » 16.06.2020 16:08

TomFocus píše:
16.06.2020 14:40
Sorry jako možná - doopravdy... vzdávám se je vás víc.
Takže přepočítávám...320Nm na brzdě jen motor, na kolech mnohem mnohem míň to platí pro diesely. Pro 2.0i a 200Nm tohle neplatí.
A pružné zrychlení dělá výkon za doprovodu podražení... OK je to tu Vaše :palec_nahoru:

Jen proč to na silnicích vypadá jinak 8)
Pro 2.0i 200Nm to platí taky, jen se ten moment na kolech zvětší mnohem více než u 320Nm/92kW. Kdo je líný s atmobenzinem podřazovat, tak mu ujede kdeco. Ale 190Nm/4500ot. už s autem trochu hýbe a odpovídá to 380Nm/2250 ot při stejné rychlosti.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
TomBaa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 28.06.2010 18:08
Bydliště: JmK

Re: jaký motor do SMAXe

Příspěvek od TomBaa » 16.06.2020 22:01

Chlapi fajn, ale můj dotaz nebyl na dynamické ambice v provozu,ale na ekonomickou stránku věci.
Na kolik vyjde výměna nebo oprava PDF filtru u 2,0Tdci... ví někdo... nechce se mi zase psát do Carentu a zjištovat origo cenu..
A možný provozní výdaje u 10 let starého S maxe s 1,8Tdci vers 2,0i... to bych uvítal.. ty auta tu někteří vlastníte, tak asi víte..
Focus mk.3 1,6 Ti_vct ; 2011 ; Panthera black
Focus mk.1 Tddi ; 99 ; Panthera black

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3068
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: jaký motor do SMAXe

Příspěvek od vitut » 16.06.2020 23:34

https://www.fordshop.cz/1-filtry-pevnyc ... dpf-filtry

Ja mam na svem S-Maxu 2.0 TDCi najeto 245 tis. km a filtr je puvodni (rok 2009 - Euro 4). V rodine mame jeste jeden S-Max 2.0 TDCi (rok 2014 - Euro 5), ten ma zatim bez problemu najeto 177 tis. km.
Ja delal letos spojku a setrvak, predni tlumice, zadni pruziny a excentry, mam novou baterii. Vloni jsem menil hadice k DPF a cidlo tlaku. Cekaji me zadni brzdy. Pak samozrejme olej a filtry. Jezdim kombinaci za 6,8 l/100 km (50 % okresky, 35 % dalnice, 15 % Praha). Mnohem vic penez zerou upravy - ACC, kamera, xenony, Webasto, Premium sound, sedacky s pameti, atp.
Druhy S-Max jezdi jen mimo dalnice (nema znamku), ve meste taky moc ne (spis po vesnici - Jihlava). Kombinaci ma za 6,2 l/100 km. Zatim si rekl o zadni excentry, baterii, opravu tepelnych clon v narazniku a pak blbosti. Pak samozrejme olej a filtry.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2175
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: jaký motor do SMAXe

Příspěvek od Ma.rt » 17.06.2020 06:40

Jestli najedes ročně malo a na kratkych trasach, tak asi ten benzin. Na 2.0i nejspis nic resit nebudes,jedine ze bys mel fakt smulu a koupil auto, ktere nebylo dobre servisovano a motor by zral olej. Ja jsem mel 1.8ku (stejny motor jako 2.0i) a ve 200tkm nezrala nic. Chce to měnit olej po 10tkm. Spojka u benzinu vydrzi podstatně dele. Svicky stoji 4x 180Kc. Rozvody retezem,ktery se kontroluje az pri 250tkm.
Dpf na diesel pro forda je za rozumnou cenu, kolem 15t.
https://www.fordshop.cz/1-filtry-pevnyc ... dpf-filtry
Proto jsem psal, ze bych tu naftu urcite zvazil, tim spis, pokud je auto s benzinem vyrazne drazsi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host