Stránka 1 z 1

ANKETA DPF TDCI 2.0 103/120kW 2.2 euroV Galaxy/Mondeo/S-MAX

Napsal: 27.08.2019 17:29
od jivo
Stále zde řešíme časté vypalování DPF. Já mám průměr kolem 200km, dostanu se při velké zátěži i nad 400km, při poklidném dálničním sjíždění Alp i na 80km. Vypalování sleduji skoro od začátku a řešim již dlouho.

ANKETA jaký máte nájezd mezi vypalováním?
Přidal jsem i otáčky, šipky drží auto kolem 1200-2000ot, já to trošku točím a držím spíše více. To neznamená, že občas nechám také bez plynu nebo skoro bez plynu šolichat skoro na volnoběh apod. Tedy spíše odhadněte, kam se zařadíte. Prosím kometáře spíše k vláknům o DPF, zde ale nájezd, stáří auta a kometář dá hodně. Hodně těch problémů s častým vypalováním je u aut z německa cca 2013/2014 těsně nad 100.000km Třeba je to nějaká eko vlastnost nové FW v řídící jednotce a řešíme blbosti.

Pro sledování mám již LED kontrolku a předtím jsem jezdil s diagnostickým kabelem ForDiag a aplikací ForScan.

Odkazy, kde se to řeší, motory zde máme stejné. v odkazech mám videa s hodnotama vypalování a chyby poskočení +20%, pokud by m2l někdo zájem.
Zde můj problém
konkurenční fórum Ford-SMax - DPF
konkurenční fórum Mondeo