Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4373
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od pkadecka » 23.09.2022 11:45

Na Lipno je to z Prahy 200km, to by snad musel jet se zataženou ruční brzdou nebo táhnout karavan... Nebo mu to holt nemyslí jako těm elektromobilistům = každý večer to připojit na kabel, aby to ráno bylo nabité na full... nebo je navíc zvyklý jezdit s cihlou na plynu...

ID3 by mi možná taky stačila, až na to, že stojí 1,2 mega a za celou dobu, co mám vlastní auto (17 let) jsem za benzín neutratil ani polovinu.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0 benzín, 2004 (10/2015-dosud)
Citroën Xsara, 1.4 benzín, 2004 (04/2021-dosud)
Ford Focus Turnier, 1.6 16V benzín, kombi, 2002 (05/2009-10/2015)

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6050
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 23.09.2022 12:34

ten dojezd je papirovej 100% - 0% baterie, coz je nerealne, jezdi se tak 90-10 %, spise ale jinak, musis zapomenout na navyky petrolheada a prepnout mozek, jako pri prechodu jabko - android :mrgreen: , a celkovou trasu si nechat pocitat aplikaci co ma kazda automobilka a ta pocita i s dostupnosti a casem nabijeni, takze na trase 400km dobijis treba 3x :nixw:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2753
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 23.09.2022 12:52

Hele on si to určitě nevymejšlí, tam bych spíš čekal, že bude své vozidlo chválit do nebes, jako u jiných co má....
Tak to prostě je, v zimě, jestli měl nabito na 100 nebo 85 jak se to "správně má dělat", to už netušim. V každým případě to prostě tu trasu na jeden zátah nedalo...

Upřímně, já bych se současnýma elektroautama taky jezdil jen kolem komína, jakákoliv delší cesta, šílený plánovaní kde to nabíjet, čekat na to, než se to nabije? :bebng:
To ani náhodou.
(a to mam auto, co má akční radius vlastně taky úplně směšnej :oops:, ale pořád to doplnění je otázka dvou minut, nemusim snad ani dovnitř za obsluhou a pokračuju...)

Já nejsem v tomhle ani na jedný straně, elektroauta můžou bejt pro dost lidí super ... i třeba pro dopravky, ruzny DPDčka atd atd s nájezdem do 200km denne, pro spoustu lidí na dojíždění do práce. Ale jsou situace, kdy to musí bejt strašný trápení.
A co mi vysloveně vadí, je podávání elektroaut jako EKOLOGICKYHO řešení, to je naprostá hovadina.
Je: Focus ST 2.3EB, 206kW, (r.v. 20) + Puma 1.0EB 92kW ST-Line X (r.v.21)
Byl: Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, R&B ed. (r.v. 17)// Focus II 1.6, 74kW (r.v.09)
Fiesta 1.25 (r.v.11)// Fiesta 1.3 (r.v.03) // Ka 1.3 (r.v.98)
Fiesta XR2i 1.6

blackbox80
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 539
Registrován: 24.01.2020 17:38
Bydliště: Chrudim/PCE

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od blackbox80 » 23.09.2022 17:02

pkadecka píše: 23.09.2022 10:46 ID3 má mít dojezd 400km, to nedojede z Prahy do Budějc a zpátky? Nebo ho prostě sralo, že kamkoliv přijede, musí hledat nějakou zásuvku?
- Tak v zimě nedá ani 300 km s lehkou nohou a to se musí vyjet baterie do nuly a to snad nikdo nedělá (obvykle BEVkaři jezdí od-do podle typu baterie = praktický dojezd je o dost menší než papírový) >> stále je řeč o novém vozidlu

- ID.3 má tažné?

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 21542
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 23.09.2022 18:31

ID.3 tazne ma ... nosnost 75kg (jen na nosic kol)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 11246
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od stano. » 23.09.2022 18:51

To je zvisle zatazenie, nie? Hmotnost privesu nie je vacsia?

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 21542
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 23.09.2022 18:59

ID.3 nema homologaci na zapojeni privesu, takze 75kg je svisle zatizeni a maximalni je 0
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 11246
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od stano. » 23.09.2022 19:05

Konecne normalny dovod, preco to nie je vhodne dedinske auto. A nie tie tendecne vymysly :lol:

blackbox80
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 539
Registrován: 24.01.2020 17:38
Bydliště: Chrudim/PCE

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od blackbox80 » 23.09.2022 20:07

Presne u auta za 1.2+ milionu je to jediny normalni duvod :D
Co mimochodem povazujes za tendecni nesmysl?

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 11246
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od stano. » 23.09.2022 20:49

3/4 tvojich skvostov

blackbox80
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 539
Registrován: 24.01.2020 17:38
Bydliště: Chrudim/PCE

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od blackbox80 » 23.09.2022 22:22

Málem jsem zapomněl, že dočkat se o tebe něčeho smysluplného = zázrak :)

Uživatelský avatar
twisted
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 30.09.2008 21:22

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od twisted » 26.09.2022 11:25

Toto ma zaujalo, ale je to na dlhé čítanie.

NA ČO MYSLIEŤ PRI BATÉRIACH

POŽIARE ELEKTROMOBILOV

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti