Raado máš moc hezký biky a zkušenosti, ale neblbni tady "rekreačním" cykistům hlavu s tím, že kolem 20 tis v sérii nic rozumnýho nekoupí... Jako jo nechat si složit kolo je super a ceníkovky jsou přestřelený jako prase, ale není problém vyjednat si slevu v týhle cenový kategorii kolem cca 3-4 tisíc oproti ceníku. Na podzim 2014 jsem si koupil od Gianta Talona 2.0 za tušim 17 000 ano máš pravdu hazku většinou dávaj ještě o řadu lepší než řazení a kliky, ale who cares místo toho SLXka by mi stačilo obyčejný deorečko jako zbytek řazení, kliky a přesmykač... No asi by mi po mých zkušenostech stačilo i všechno v aceceře protože na frekvenci výměny lanek a bowdenů by to stejně nic nezměnilo... kolo bylo pro mě dopravní prostředek takže jízda za každýho počasí, bohužel kolem dvou staveb takže jakmile trochu zapršelo okamžitě všechno v bowdenu od hazky, cca co půlrok to přestalo pořádně řadit, takže jsem musel velice ochotně měnit.
Jinak co se složení kola týče tak až na tu hydrulickou widli celkem slušný(ale ta mě moc nesere neni zase až tak moc hrozná a říkám si že nemám chuť pořád lítat venku s pumpičkou a ladit nastavení...
) brzdy v hydraulice, dobrej rám a řetěz docela mě překvapilo, že se to KMCčko nevytahalo ani po 2.5k kilometrů, ale stejně jsem ho radši preventivně vyměnil, s váhou kolem 110 kilo a časteja vyjížďkama do "prdelí daleko za Prahou jsem nechtěl riskovat přetržení řetězu.... jinak mám radši konusy než jak moc rádi bikeři říkaj "rádoby průmyslový ložiska", v průmyslu se fakt nepoužívaj jenom zapouzdřený ložiska a to že je ložisko zapoudřený rozhodně neznamená že je kvalitnější, to když se kousne tak jseš v prdeli, když si umíš seřídit konusy, tak jsou podle mne výhodnější...
Jasně že na zakázku postavený celopéro nebo pořádná silnička nemá konkurenci, ale pokud chcete relativně dobrý kolo kolem 20k koukejte se po značkách jako je Trek, Superior, Giant, GT...
Jinak vřele doporučuju radši něco ušetřit na kole a koupit si pořádný světlo ty dobrý začínaj okolo 1500 ale vyplatí se to pokud chcete jezdit i v noci. Každpádně se připravte, že když to vezmete trochu vážně tak v příslušenství a servisech utopíte mnohem větší peníze než v počáteční investici
Jo a poslední věc, která je asi nejvíc k nasrání jak už tady řekl Raada pokud sednete na lepší kolo tak je to o něco málo lepší, no ale nakonec si řeknete že vám to za ty peníze asi nestojí... no průser je když se pak pokusíte vrátit ke starýmu kolu, to pak teprve poznáte jak moc špatný kolo jste do tý doby měli