Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 19.11.2019 08:37

fofok píše:Já mám s TSI taky pozitivní zkušenosti.U prvních se měnily řetězy a jezdí doteď.Mají už i ke dvoum stům a to jsou některý desetiletý.

Honem rychle než to smažou.Rozešlete to svým známým.
Zajímavé. Bohužel ballu si to nepřečte. Spíš dodá, že to není možné, že jeho kejmoš z autorizáku mu říkal něco jiného. Že není možné, aby daný motor najel více než 100tis km :D Jakmile vidí, že někdo píše o větším nájezdu tak vidí rudě

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6600
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 19.11.2019 08:52

K nam jezdi revizak elektro a ten menil 1,8TSI po 80k a po zaruce, platil polomotor, asi nekterej z tehle motoru https://www.auto.cz/motory-1-8-tsi-a-2- ... eny-103972
takze to neni tak ruzovy jak se snazite nadhodit. Prusery konstrukce novych typu motoru jsou uz znamy(teoreticky) a muzeme doufat ze to bude lepsi. :D
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 19.11.2019 08:58

U prvních 1.8 TSI bylo známo, že rádi papali olej :-)

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 19.11.2019 09:37

1.8 TSI byly pruserovy dlouho. To EB, byt se obcas taky vysypou, tak porad jsou nekde jinde.
U tech kolon je podle me otazka, jestli ty tb nekarbonuji. Kdyz jedu ve fakt blbou hodinu pres Prahu, tak prumerne otacky odhaduju tak nekde kolem 1300 :)
Opotrebeni spojky je hodne ovlivnitelne ridicem, i kdyz u tb asi zjevne poddimenzovane jsou.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
kozelos
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 657
Registrován: 28.12.2011 23:17

Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od kozelos » 19.11.2019 10:06

Já jezdím po Praze porad, ale většinu času na trojku a ani v kolonach pod 2000 otacek nejdu, to se radši rozjedu, vyradim a dojíždím na neutral

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 19.11.2019 10:33

Tohle nejde moc praktikovat porad. Po Jizni spojce se to kolikrat soura krokem, ze jedu na volnobeh na jednicku. Ale uz mozna chapu, proc se nekteri rozjedou, az kdyz je pred nimi aspon 30metrova mezera :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 19.11.2019 11:21

smoula píše:
fofok píše:Já mám s TSI taky pozitivní zkušenosti.U prvních se měnily řetězy a jezdí doteď.Mají už i ke dvoum stům a to jsou některý desetiletý.

Honem rychle než to smažou.Rozešlete to svým známým.
Zajímavé. Bohužel ballu si to nepřečte. Spíš dodá, že to není možné, že jeho kejmoš z autorizáku mu říkal něco jiného. Že není možné, aby daný motor najel více než 100tis km :D Jakmile vidí, že někdo píše o větším nájezdu tak vidí rudě
Ale čte, kdyby jsi četl ty pořádně, tak by jsi pochopil, že nepíši o porodních bolestech TSI, ale o zlomu, kdy ve jménu ekologie od roku 2016 , tam začali dávat olej 0W20, což většina zdejších ani neví, a těchto aut jsou plné servisy a bazar aut před smrtí.
Že takový TSI služebák nejede více, je známo. Je to služební, tak mu dávají za krk, což potřebuje a je na to stavěný ,ale rodiný vůz šetrným způsobem na spotřebu, pro kterou si jej dle mediální masáže kupují, je v servisu raz dva.
Je to těžké pochopil, že výkonové a na spotřebu otáčkové spektrum je míle od sebe. Když chceš výkon, nemůžeš mít emise, pro které se tyto motory začaly vyrábět.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
kozelos
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 657
Registrován: 28.12.2011 23:17

Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od kozelos » 19.11.2019 12:05

Ma.rt píše:Tohle nejde moc praktikovat porad. Po Jizni spojce se to kolikrat soura krokem, ze jedu na volnobeh na jednicku. Ale uz mozna chapu, proc se nekteri rozjedou, az kdyz je pred nimi aspon 30metrova mezera :)
Tak 30m fakt nenechavam, ale nevidím duvod, proc se lepit na naraznik autu před sebou

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 19.11.2019 12:45

Tak ja to myslel v nadsazce. Ve skutečnosti ti umelci cumi do telefonu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5340
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 19.11.2019 13:00

Karel2 píše:Tam jde spis o kroutak a i tu probirane problemy se svolavackou na spojku. Nevim jak "malej" ecoburt, ale ty vetsi by to male popojizdeni mely zvladnout i bez plynu. Kour ale dostavaji vsechny spojky.
S 1.5 v koloně v pohodě popojíždim bez plynu.

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13063
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 09.12.2019 18:33

:arrow: http://www.autoforum.cz/predstaveni/eu- ... -internetu :totlsmile: :totlsmile: :totlsmile:
To se budou soudruzi z Bruselu divit, kolik to žere na papíru a kolik ve skutečnosti. :Dancer:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4802
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 09.12.2019 18:41

No tak hlavně přijdou na to,že nafta je pořád nejúspornější proti který dneska pruděj nesmyslně nejvíc.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 10.12.2019 07:55

S tím bych až tolik nesouhlasil ;-)

Mám porovnání

Kámoš O3 TDI po Fl 2.0 TDI 110kW vs. Karoq 1.5 TSI 110kW.

Při klidně jízdě je spotřeba +/- stejná. A Pokud jede člověk dýku, tak je rozdíl max 1L :-) Dokážu si představit, že pokud by TSI bylo v O3, tak je ten rozdíl ještě menší ;-)

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 10.12.2019 11:46

FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 13.12.2019 08:19

Smoula: to si nemyslim. Tb pri velkém zatizeni ztrácí tu dobrou ucinnost a jet za > 10 vubec neni problem. Diesel si tu ucinnost drzi prakticky porad.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů