Zajímavé. Bohužel ballu si to nepřečte. Spíš dodá, že to není možné, že jeho kejmoš z autorizáku mu říkal něco jiného. Že není možné, aby daný motor najel více než 100tis km Jakmile vidí, že někdo píše o větším nájezdu tak vidí ruděfofok píše:Já mám s TSI taky pozitivní zkušenosti.U prvních se měnily řetězy a jezdí doteď.Mají už i ke dvoum stům a to jsou některý desetiletý.
Honem rychle než to smažou.Rozešlete to svým známým.
Atmosféra vs. downsizing motory
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
K nam jezdi revizak elektro a ten menil 1,8TSI po 80k a po zaruce, platil polomotor, asi nekterej z tehle motoru https://www.auto.cz/motory-1-8-tsi-a-2- ... eny-103972
takze to neni tak ruzovy jak se snazite nadhodit. Prusery konstrukce novych typu motoru jsou uz znamy(teoreticky) a muzeme doufat ze to bude lepsi.
takze to neni tak ruzovy jak se snazite nadhodit. Prusery konstrukce novych typu motoru jsou uz znamy(teoreticky) a muzeme doufat ze to bude lepsi.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
U prvních 1.8 TSI bylo známo, že rádi papali olej
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
1.8 TSI byly pruserovy dlouho. To EB, byt se obcas taky vysypou, tak porad jsou nekde jinde.
U tech kolon je podle me otazka, jestli ty tb nekarbonuji. Kdyz jedu ve fakt blbou hodinu pres Prahu, tak prumerne otacky odhaduju tak nekde kolem 1300
Opotrebeni spojky je hodne ovlivnitelne ridicem, i kdyz u tb asi zjevne poddimenzovane jsou.
U tech kolon je podle me otazka, jestli ty tb nekarbonuji. Kdyz jedu ve fakt blbou hodinu pres Prahu, tak prumerne otacky odhaduju tak nekde kolem 1300
Opotrebeni spojky je hodne ovlivnitelne ridicem, i kdyz u tb asi zjevne poddimenzovane jsou.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 657
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Atmosféra vs. downsizing motory
Já jezdím po Praze porad, ale většinu času na trojku a ani v kolonach pod 2000 otacek nejdu, to se radši rozjedu, vyradim a dojíždím na neutral
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tohle nejde moc praktikovat porad. Po Jizni spojce se to kolikrat soura krokem, ze jedu na volnobeh na jednicku. Ale uz mozna chapu, proc se nekteri rozjedou, az kdyz je pred nimi aspon 30metrova mezera
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale čte, kdyby jsi četl ty pořádně, tak by jsi pochopil, že nepíši o porodních bolestech TSI, ale o zlomu, kdy ve jménu ekologie od roku 2016 , tam začali dávat olej 0W20, což většina zdejších ani neví, a těchto aut jsou plné servisy a bazar aut před smrtí.smoula píše:Zajímavé. Bohužel ballu si to nepřečte. Spíš dodá, že to není možné, že jeho kejmoš z autorizáku mu říkal něco jiného. Že není možné, aby daný motor najel více než 100tis km Jakmile vidí, že někdo píše o větším nájezdu tak vidí ruděfofok píše:Já mám s TSI taky pozitivní zkušenosti.U prvních se měnily řetězy a jezdí doteď.Mají už i ke dvoum stům a to jsou některý desetiletý.
Honem rychle než to smažou.Rozešlete to svým známým.
Že takový TSI služebák nejede více, je známo. Je to služební, tak mu dávají za krk, což potřebuje a je na to stavěný ,ale rodiný vůz šetrným způsobem na spotřebu, pro kterou si jej dle mediální masáže kupují, je v servisu raz dva.
Je to těžké pochopil, že výkonové a na spotřebu otáčkové spektrum je míle od sebe. Když chceš výkon, nemůžeš mít emise, pro které se tyto motory začaly vyrábět.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 657
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Atmosféra vs. downsizing motory
Tak 30m fakt nenechavam, ale nevidím duvod, proc se lepit na naraznik autu před sebouMa.rt píše:Tohle nejde moc praktikovat porad. Po Jizni spojce se to kolikrat soura krokem, ze jedu na volnobeh na jednicku. Ale uz mozna chapu, proc se nekteri rozjedou, az kdyz je pred nimi aspon 30metrova mezera
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak ja to myslel v nadsazce. Ve skutečnosti ti umelci cumi do telefonu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5340
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
S 1.5 v koloně v pohodě popojíždim bez plynu.Karel2 píše:Tam jde spis o kroutak a i tu probirane problemy se svolavackou na spojku. Nevim jak "malej" ecoburt, ale ty vetsi by to male popojizdeni mely zvladnout i bez plynu. Kour ale dostavaji vsechny spojky.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
http://www.autoforum.cz/predstaveni/eu- ... -internetu
To se budou soudruzi z Bruselu divit, kolik to žere na papíru a kolik ve skutečnosti.
To se budou soudruzi z Bruselu divit, kolik to žere na papíru a kolik ve skutečnosti.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No tak hlavně přijdou na to,že nafta je pořád nejúspornější proti který dneska pruděj nesmyslně nejvíc.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
S tím bych až tolik nesouhlasil
Mám porovnání
Kámoš O3 TDI po Fl 2.0 TDI 110kW vs. Karoq 1.5 TSI 110kW.
Při klidně jízdě je spotřeba +/- stejná. A Pokud jede člověk dýku, tak je rozdíl max 1L Dokážu si představit, že pokud by TSI bylo v O3, tak je ten rozdíl ještě menší
Mám porovnání
Kámoš O3 TDI po Fl 2.0 TDI 110kW vs. Karoq 1.5 TSI 110kW.
Při klidně jízdě je spotřeba +/- stejná. A Pokud jede člověk dýku, tak je rozdíl max 1L Dokážu si představit, že pokud by TSI bylo v O3, tak je ten rozdíl ještě menší
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Smoula: to si nemyslim. Tb pri velkém zatizeni ztrácí tu dobrou ucinnost a jet za > 10 vubec neni problem. Diesel si tu ucinnost drzi prakticky porad.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů