Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
a tím se to potvrdilo ↑
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak ve tvém světě určitě
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- kPetr
- Junior
- Příspěvky: 446
- Registrován: 29.05.2013 23:00
- Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já bych řekl, že zvířata dělá z lidí v poslední době spíš karanténa, Home Off a zkrátka nucený dlouhý pobyt doma v této za*rané době, neboť to už trvá moc dlouho .
Než jsem přečetl všechny dnešní příspěvky v tomhle tématu, no pěkná porce . Já si myslím, že je úplně jedno kdo jakej má v autě motor, každej tam má to, co mu vyhovuje. Důležitější je, kdo sedí za tím volantem
Porovnávat výkony je hezké, ale i těm oturbeným oktávkám jsem už mnohokrát se svou obyčejnou atmoškou 1.8 ukázal zadní světla a zmizel jim, když se mě někdo například lepí na zadek nebo mě jinak vytočí. Ford má zase výhodu, že má lepší podvozek. Jinak jasně, že na dálnici mají proti mě ty oturbené octávky úžasné zrychlení a pokud chce a umí to, tak mě natrhne zadek s přehledem. Já třeba musím oproti nim víc řadit, ale mě to baví a tak mě to vůbec nevadí.
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6594
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/ne ... -to-stalo/?
Premyslel jsem, jestli to dat sem, ci do tematu vyvoje, myslim ale, ze to ukazuje "problem" vseobecne, cim novejsi a modernejsi auto, plne elektroniky a buhvi ceho, tim vetsi problem v budoucnu, tenhle clanek ukazuje financni problem se servisem "novych" a nejnovejsich aut, dovolim si rici, ze stara, starsi auta, co tuhle vybavu a eko- elektroniku nemaji, by byl ten celkovy ucet podstatne nizsi. Vim bezpecnost, priroda atd. ale je to preci porad o penezich a nejen o vykonu ci spotrebe.
Premyslel jsem, jestli to dat sem, ci do tematu vyvoje, myslim ale, ze to ukazuje "problem" vseobecne, cim novejsi a modernejsi auto, plne elektroniky a buhvi ceho, tim vetsi problem v budoucnu, tenhle clanek ukazuje financni problem se servisem "novych" a nejnovejsich aut, dovolim si rici, ze stara, starsi auta, co tuhle vybavu a eko- elektroniku nemaji, by byl ten celkovy ucet podstatne nizsi. Vim bezpecnost, priroda atd. ale je to preci porad o penezich a nejen o vykonu ci spotrebe.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23447
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
nechapu, proc si tu nekteri mysli, ze jeho typ motoru je lepsi z duvodu, ze tomu druhemu "ukaze zadni svetla" ... to je vam vsem kolem 20 let? nebo snad druha miza?
ja mam motor takovy, o kterem si myslim, ze me vzdy a vsude doveze (i zpet ) v ramci zakonem danych omezeni a mych ridicskych schopnosti
takze na nasich silnicich s obci za kazdou zatackou je asi uplne jedno, co je pod kapotou
ja mam motor takovy, o kterem si myslim, ze me vzdy a vsude doveze (i zpet ) v ramci zakonem danych omezeni a mych ridicskych schopnosti
takze na nasich silnicich s obci za kazdou zatackou je asi uplne jedno, co je pod kapotou
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Presne
Navíc jestli ma auto 80 nebo 100kW, tak ty rozdily nejsou tak velke, aby 20kW navic umoznilo nejake blbnuti navic a predjizdeni je třeba porad dobre planovat.
Navíc jestli ma auto 80 nebo 100kW, tak ty rozdily nejsou tak velke, aby 20kW navic umoznilo nejake blbnuti navic a predjizdeni je třeba porad dobre planovat.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23447
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
koukni se, co odeslo:Karel2 píše: ↑17.02.2021 06:42 https://www.autoforum.cz/zajimavosti/ne ... -to-stalo/?
Premyslel jsem, jestli to dat sem, ci do tematu vyvoje, myslim ale, ze to ukazuje "problem" vseobecne, cim novejsi a modernejsi auto, plne elektroniky a buhvi ceho, tim vetsi problem v budoucnu, tenhle clanek ukazuje financni problem se servisem "novych" a nejnovejsich aut, dovolim si rici, ze stara, starsi auta, co tuhle vybavu a eko- elektroniku nemaji, by byl ten celkovy ucet podstatne nizsi. Vim bezpecnost, priroda atd. ale je to preci porad o penezich a nejen o vykonu ci spotrebe.
Nejprve se porouchal plynový pedál, posléze pak čelní stěrače. Následoval katalyzátor včetně dvou lambda sond, potřebná byla revize brzd a airbag vyslal zprávu o svém selhání.
tohle vsechno je bezna vybava, nic extra navic ... chtelo by to videt puvodni seznam oprav, kde vetsinu ceny bude tvorit prace v nemeckem servisu .. proto jsou auta po 150kkm prodavana na vychod ... i v clanku priznavaji, ze do 200kkm to bylo bezproblemove auto
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3699
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Souhlas, tolik nerváků jsem kolem sebe neviděl už ani nepamatuju ... všem nám to leze na mozek
Jinak téma samozřejmě o ničem, stejně to tu nikdo nebere vážně, ale zajímalo by mě - zastanci jediných správných a nesmrtelných atmosfér, co půjdete koupit ted, až budete vybírat nový auto?
Jo aha, vrátíme se na začátek, že nový auta jsou pro buržousty a jediny spravny je to 10+ let starý.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5340
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já taky.
A proto, jak jsme videli včera v diskuzi, většina dnes raději šáhne po příjemnějším turbomotoru.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já nevím, jestli to tu čteš, nebo děláš hloupýho. Tady nikdo netvrdí, že atmosféry jsou jediné správné, naopak, druhá strana tvrdí, že atmosféry už dnes nemají opodstatnění. Napíšu to znovu..dřív byl atmobenzín správnou alternativou pro krátké trasy a nízké nájezdy. I přes vyšší spotřebu měl provozní náklady nakonec nižší (už jen díky nižší pořizovačce a dále následným levným servisem), protože pro naftu je tenhle režim (o to víc s dpf) zabiják. Nyní tato alternativa chybí. Díky nesmyslným emisním limitům, jejichž plnění se odehrává jen na papíře (je spousta článků s porovnáním, o kolik vylítl za poslední roky rozdíl mezi deklarovanou a skutečnou spotřebou), jednoduché levné atmošky skončily. To, že moderní motory s turbem a hlavně s přímým vstřikováním tyhle krátké cesty moc nedávají, o tom se asi dohadovat nemusíme.Sentik píše: ↑17.02.2021 08:27
Souhlas, tolik nerváků jsem kolem sebe neviděl už ani nepamatuju ... všem nám to leze na mozek
Jinak téma samozřejmě o ničem, stejně to tu nikdo nebere vážně, ale zajímalo by mě - zastanci jediných správných a nesmrtelných atmosfér, co půjdete koupit ted, až budete vybírat nový auto?
Jo aha, vrátíme se na začátek, že nový auta jsou pro buržousty a jediny spravny je to 10+ let starý.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3699
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ony hlavně už dneska nejsou...
Proto se tě zeptám znova, páč místo odpovědi se mi dostalo stati úplně o ničem, co bys šel dneska koupit?
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- kingdave
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 25.09.2011 11:30
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mazda má atmosféry,ne?
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23447
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ford mustang taky
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ty jednoduché asi nejdou a my zastánci tvrdíme, že je to chyba. K ekologii to rozhodně nijak nepřispívá.
Dnes bych si asi vybral 7-místný SMax 2.0 TDCi.
Anebo ten Mustang a jel bych vždycky s nákladem a spolucestujícími nadvakrát
Dnes bych si asi vybral 7-místný SMax 2.0 TDCi.
Anebo ten Mustang a jel bych vždycky s nákladem a spolucestujícími nadvakrát
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Akoze nie su? Mazda ma atmo, ale nie jednoduchu. Toyota tiez. Suzuki ma jednoduche atmo v Ignise a Swifte. A potom auta ako Mustang, modely od Dodge, Cadilacu, Chrysleru, dalej Bentley, Ferrari, Lambo, atd.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ozzman a 15 hostů