Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
zdenek34
Junior
Junior
Příspěvky: 218
Registrován: 14.03.2010 16:27
Bydliště: Jeseník

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od zdenek34 » 20.03.2019 11:28

Tady také popisujou KO motoru u 1.5 ecoboost a ty motory neměly ani 50.000 km
https://www.kugaownersclub.co.uk/forum/ ... ilure.html
Je - S-Max 2.0 TDCi, 120 kW, 2/2011 Ice White
Byl - S-Max 1.8 TDCi, 92 kW, 2/2009 Black Panther Obrázek
Bylo - Mondeo 2.0 TDCI kombi, 96 kW, 6/2005 Obrázek

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 20.03.2019 11:48

ballu píše:To věřím, že si se taky zamiloval, když do předcházejících benzínů jsi měl narvaný LPG, to pak jede opravdu lépe.
Tebe omlouvá za tvá tvrzení jen tvá BLBOST , nebo ZÁVIST jedno z toho :irre: Dále si oprašuj svého veterána (na nové jistě nemáš ) a komentuj opravdu jen a jen svá tvrzení :wink: Díky :wink:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 20.03.2019 11:59

to zdenek34 - stát se může cokoliv vždyť je to jen stroj a různá hejblata , která se můžou opotřebit :cry: většinou ale je problém mezi volantem a sedačkou :wink: a jak píše pisatel na druhé stránce pouze 3 problémy s motorem na celém fóru to je úspěch :D Tady na fóru máme jeden problém s motorem na x uživatelů ( neberu problém s turbem ) :palec_nahoru:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 20.03.2019 12:24

Proč do všeho někteří (par vás tu takových je) taháte peníze (starý auto)?
Mám taky veterána (11let)... a když plní vše co potřebuji a ještě lépe (vykon, spotreba, jízda, spolehlivost) než podobná auta nová a je spolehlivé bez nesmyslných nároků na údržbu nemám důvod jej zatím měnit :nixw: Nebo, že bych neměl na novější? Hmmm....zajímavá teorie...
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
zdenek34
Junior
Junior
Příspěvky: 218
Registrován: 14.03.2010 16:27
Bydliště: Jeseník

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od zdenek34 » 20.03.2019 12:42

Wolf78 píše:to zdenek34 - stát se může cokoliv vždyť je to jen stroj a různá hejblata , která se můžou opotřebit :cry: většinou ale je problém mezi volantem a sedačkou :wink: a jak píše pisatel na druhé stránce pouze 3 problémy s motorem na celém fóru to je úspěch :D Tady na fóru máme jeden problém s motorem na x uživatelů ( neberu problém s turbem ) :palec_nahoru:
Myslím, že dva motory se stejným (podobným) problémem tady na fóru :wink: (nevím jaklý problém s turbem myslíš). A v obou případech v servisech měli další auta s podobnou závadou. Neříkám, že je to moc, jen konstatuji fakta.
Je - S-Max 2.0 TDCi, 120 kW, 2/2011 Ice White
Byl - S-Max 1.8 TDCi, 92 kW, 2/2009 Black Panther Obrázek
Bylo - Mondeo 2.0 TDCI kombi, 96 kW, 6/2005 Obrázek

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 20.03.2019 13:39

Nečetl jsem kde ty auta mají v servisu a kde mají podobné zkušenosti s problémem u 1,5 EB - 4V . Kam příjdu do Forda tak tam si ty motory chválí , že jsou bezproblémové :nixw: a že se nesetkávají s problémem . (asi chodím do špatných Ford-servisů ) . V mém okolí znám min. 5 lidí co mají 1,5 EB od roku výroby 15 - 18 (všichni jsou první majitelé) a všichni pouze dolívají benzín včetně mě . :wink: a mají najeto více než 60 tis.km :lol: (hraniční nájezd pro motory 1,5EB dle místních odborníků )
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3698
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 20.03.2019 15:29

Taky se na to ve Fordech, kde se objevim ptám a .. nevím proč by mi kecali, když už jsem auto davno zaplatil a nemusí mi mazat med kolem huby - s 1.5EB prej problémy víceméně neznaj. To spíš mluví o 1,6ce. Tak nevím.
Jak už se tu řešilo tisíckrat, podělat se může naprosto cokoliv, o to víc složitější stroj, ale dokud to funguje, tak si to hodlám i užívat.

Za sebe po dvou letech provozu říkám - i kdyby byla jiná doba a byla nějaká volba (což neni), tak než atmo, šel bych znova do motoru s turbem, jezdí se mi s tim líp.
Motáme se tu v kruhu, protože mi na to někdo řekne, že nevydrží ani 100k ... tak záruku mam na 200k km/7 let, tak uvidíme, přivolávat nic nechci :nnou:

EDIT: Ještě něco k tématu, já vim, že budu srovnávat nesrovnatelný a po 20 letech, ale nedá mi to. Na přelomu 90. let/2000 jsem měl XR2ku fiestu, počítám taková stará predchůdkyně dnešního STčka. Cca 100koní na 900kilo (možná min, je to dvacet let, pamet neslouží) váhy. To auto bylo na svou dobu neuvěřitelně zábavný. Teď po vyzkoušení nový ST jsem byl .. ale jo .. v transu. :mrgreen: Tak zábavný auto, hravý, za "rozumný" peníze .. a s turbem :wink: Co byste dneska v takovým autě vy staromilci chtěli?
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 21.03.2019 13:02

Kazdy ma svuj duvod, proc si vybral sve auto. To ze atmo by mela byt spolehlivejsi, to asi nikdo nerozporuje, stejne tak jako ze drtiva vetsina EB je v poradku (i kdyz ty prusvihy, co jsou ted, tolik s atmosferami nebyly). Kazdy at se vyporada sam s riziky a pozadavky na vykon a spotrebu. Mne treba na mem aute nejvic vadi, ze nema 6ku, byt do nejakych 140 je to v pohode i takhle. Na motor si nestezuju, pro moje potreby to staci.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 21.03.2019 13:48

Ma.rt píše:Kazdy ma svuj duvod, proc si vybral sve auto. To ze atmo by mela byt spolehlivejsi, to asi nikdo nerozporuje, stejne tak jako ze drtiva vetsina EB je v poradku ......
:palec_nahoru: přesně jak píšeš :palec_nahoru:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 23.03.2019 20:34

FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 23.03.2019 20:46

Že bych měl pravdu. Ale zase se najdou jedinci......
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13052
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 23.03.2019 20:53

Nemůžeš mít pravdu, protože jezdíš ve staré předpotopní atmosférické, nemoderní kraksně. :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 23.03.2019 20:57

:mrgreen:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 23.03.2019 22:23

Prodám svou 1,5 EB , najeto 16000 km . Důvod prodeje - přečetl jsem si pár článků zde a už motoru potažmo autu nevěřím :lol: :lol: Už si nikdy nekoupím 1,5 EB :dih: Popřípadě vyměním za 2,0 benzín s minimálním nájezdem 200 tis.km ,abych měl 100% jistotu , že motor bude fungovat . Děkuji za případné nabídky :totlsmile:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 23.03.2019 22:50

Na to, že máš najeto 16000km , dost vychvaluješ jeho spolehlivost.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů