Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 01.11.2020 19:21

maxik25 píše: 01.11.2020 19:13 to Ma.rt - až ti v té vaši skvělé Praze udělají nizkoemisní zóny a jelikož budou ještě světovější tak to budou aplikovat i na benzinové auta "zákaz vjezdu s EURO 4 , 3 ...... " včem budeš jezdit po Praze ? :wink:
Ja mam euro 5 :cooler: a je to objektivne mene zatezujici životní prostředí nez primovstriky bez fap
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 01.11.2020 19:24

IvanSt píše: 01.11.2020 19:17
Ma.rt píše: 01.11.2020 18:56 Muze a taky se mu muze stat, ze ta uspora bude treba jen polovicni, bude na 100% jezdit v roztresenym ratlikovi a nakonec mozna bude měnit polomotor. Je na tom neco k nepochopení?
Bavíme se jen o spotřebě, která je průměrně 1.5l, ty roztřesený ratlíku a to je dost velký rozdíl a důvod, proč se vyrábí nové motory a proč se o tom bavíme :)

Stále si myslím, že ačkoliv je tohle pokec, měli by tu být relevantní informace. Ono nejde jen o spotřebu. Pokud tady chcete žít v tom, že tříválce nevydrží více jak 100tkm (nebo to bylo 60tkm?), že na olej 5w-20 se auto zadře během pár tisíc km, tak je mi to líto. Myslel jsem, že se to tu posunulo dál. Ale tady si každý stále obhajuje hlavně to svoje. Nakonec pokud to chce většina, proč ne :perfect:
No nevydrzi v dost vyznamnem % oproti atmoskam,mas pocit, ze tech vylitanejch pistu je malo? Neříkám, ze na 5w20 se to zadre, tak si nevymyslej, naopak jsem te poučil, ze je schváleny i pro Duratec, to ty zijes v predstave, ze vsechny atmosky se mažou vazelinou.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

maxik25
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 14.09.2020 18:45
Bydliště: Mělník

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maxik25 » 01.11.2020 20:00

Ma.rt píše: 01.11.2020 19:21 Ja mam euro 5 :cooler: a je to objektivne mene zatezujici životní prostředí nez primovstriky bez fap
Určitě ???
MK4.jpg
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 01.11.2020 20:05

Ma.rt píše: 01.11.2020 19:24 No nevydrzi v dost vyznamnem % oproti atmoskam,mas pocit, ze tech vylitanejch pistu je malo? Neříkám, ze na 5w20 se to zadre, tak si nevymyslej, naopak jsem te poučil, ze je schváleny i pro Duratec, to ty zijes v predstave, ze vsechny atmosky se mažou vazelinou.
Máš nějak podloženo to významné procento oproti starým motorům? Kolik těch vylítaných pístů vlastně bylo, mimo asi těch pěti na tomto foru od roku 2011? Jestli nemáš konkrétní data, tak přestaň plácat.
Ten druhý odstavec nebyl o tobě, ale bylo to shrnutí, jaké tu donedávna panovaly názory. Nebo máš problém pochopit psaný text? Že se může dát 5w-20 do starého duratecu ví snad každý, to není nový objev a už se to tu řešilo, tak na co si hraješ? Osobně bych ho tam tedy raději nedával.. Jak víš, v jaké žiji představě? Kde píšu, že se staré atmošky mažou vazelínou? :lol:
Tak prosím, dá se s tímhle troubou inteligentně komunikovat? :lol:
Ford Focus ST 2014

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 01.11.2020 20:06

To si pis. Pevne částice jsou peklo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 01.11.2020 20:09

Marte, on si nemysli, že se maže vazelinou. V pravěku totiž ještě nebyla.
Podle mě si myslí, že se maže jílem.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 01.11.2020 20:10

maxik25 píše: 01.11.2020 20:00
Ma.rt píše: 01.11.2020 19:21 Ja mam euro 5 :cooler: a je to objektivne mene zatezujici životní prostředí nez primovstriky bez fap
Určitě ???
MK4.jpg
Euro 5 by to mít opravdu mělo.
Ford Focus ST 2014

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 01.11.2020 20:10

Komu rikas troubo, blbecku? Myslíš, ze ti automobilka da verejny stats o tom, co a jak podelala? Je dost naivni zavirat pred tim oci, oni si to lidi asi vymyslí a ty narky na webech po cely evrope a přátelé ecoboostu s uplakanyma ocima na FB jsou dilem rusu a cinanu...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 01.11.2020 20:11

enjoy píše: 01.11.2020 20:09 Marte, on si nemysli, že se maže vazelinou. V pravěku totiž ještě nebyla.
Podle mě si myslí, že se maže jílem.
Ale sam si nechá mazat med kolem huby :totlsmile:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 01.11.2020 20:15

maxik25 píše: 01.11.2020 20:00
Ma.rt píše: 01.11.2020 19:21 Ja mam euro 5 :cooler: a je to objektivne mene zatezujici životní prostředí nez primovstriky bez fap
Určitě ???
MK4.jpg
Ja mam uplne jine parametry pro 2.0, z ceho to mas? Mam myslim 180g/km CO2, 205 km/h, 0-100 asi 10,3s.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1660
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Jemar » 01.11.2020 20:15

maxik25 píše: 01.11.2020 20:00
Ma.rt píše: 01.11.2020 19:21 Ja mam euro 5 :cooler: a je to objektivne mene zatezujici životní prostředí nez primovstriky bez fap
Určitě ???
MK4.jpg
Motory Duratec 2.0 16V od 08/2010 (model 2011) splňují Euro 5, alespoň u Focusu.

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 01.11.2020 20:17

A můj úplně stejný motor má euro4, super :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 01.11.2020 20:21

Aspon to nemas priskrceny :D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4802
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 01.11.2020 20:44

To tvoje vaření z vody je úžasný :mrgreen:
A hlavně tahle struna nikdy nepraská :mrgreen:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 01.11.2020 21:35

No ty si dej bacha, aby ti neprasklo něco jinýho, protoze rozmnožovat takovou blbost asi nikomu nic pozitivniho neprinese. :mrgreen:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 17 hostů