Ja mam euro 5 a je to objektivne mene zatezujici životní prostředí nez primovstriky bez fap
Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No nevydrzi v dost vyznamnem % oproti atmoskam,mas pocit, ze tech vylitanejch pistu je malo? Neříkám, ze na 5w20 se to zadre, tak si nevymyslej, naopak jsem te poučil, ze je schváleny i pro Duratec, to ty zijes v predstave, ze vsechny atmosky se mažou vazelinou.IvanSt píše: ↑01.11.2020 19:17Bavíme se jen o spotřebě, která je průměrně 1.5l, ty roztřesený ratlíku a to je dost velký rozdíl a důvod, proč se vyrábí nové motory a proč se o tom bavíme
Stále si myslím, že ačkoliv je tohle pokec, měli by tu být relevantní informace. Ono nejde jen o spotřebu. Pokud tady chcete žít v tom, že tříválce nevydrží více jak 100tkm (nebo to bylo 60tkm?), že na olej 5w-20 se auto zadře během pár tisíc km, tak je mi to líto. Myslel jsem, že se to tu posunulo dál. Ale tady si každý stále obhajuje hlavně to svoje. Nakonec pokud to chce většina, proč ne
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Určitě ???
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Máš nějak podloženo to významné procento oproti starým motorům? Kolik těch vylítaných pístů vlastně bylo, mimo asi těch pěti na tomto foru od roku 2011? Jestli nemáš konkrétní data, tak přestaň plácat.
Ten druhý odstavec nebyl o tobě, ale bylo to shrnutí, jaké tu donedávna panovaly názory. Nebo máš problém pochopit psaný text? Že se může dát 5w-20 do starého duratecu ví snad každý, to není nový objev a už se to tu řešilo, tak na co si hraješ? Osobně bych ho tam tedy raději nedával.. Jak víš, v jaké žiji představě? Kde píšu, že se staré atmošky mažou vazelínou?
Tak prosím, dá se s tímhle troubou inteligentně komunikovat?
Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To si pis. Pevne částice jsou peklo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Marte, on si nemysli, že se maže vazelinou. V pravěku totiž ještě nebyla.
Podle mě si myslí, že se maže jílem.
Podle mě si myslí, že se maže jílem.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Komu rikas troubo, blbecku? Myslíš, ze ti automobilka da verejny stats o tom, co a jak podelala? Je dost naivni zavirat pred tim oci, oni si to lidi asi vymyslí a ty narky na webech po cely evrope a přátelé ecoboostu s uplakanyma ocima na FB jsou dilem rusu a cinanu...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale sam si nechá mazat med kolem huby
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ja mam uplne jine parametry pro 2.0, z ceho to mas? Mam myslim 180g/km CO2, 205 km/h, 0-100 asi 10,3s.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Motory Duratec 2.0 16V od 08/2010 (model 2011) splňují Euro 5, alespoň u Focusu.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A můj úplně stejný motor má euro4, super
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Aspon to nemas priskrceny
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To tvoje vaření z vody je úžasný
A hlavně tahle struna nikdy nepraská
A hlavně tahle struna nikdy nepraská
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No ty si dej bacha, aby ti neprasklo něco jinýho, protoze rozmnožovat takovou blbost asi nikomu nic pozitivniho neprinese.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 17 hostů