Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 11.11.2020 13:42

Nejezdim pomalu, jezdim na povolenych limitech, ale ono je to hodne o tom neslapat moc na brzdu nez na plyn :-D
Jak ty turba nemusim z duvodu, co tu pisu, určitě bych jel s EB za min...ale do toho litru uspory max. A to mi za to fakt nestoji..
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6594
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 11.11.2020 13:47

no pisu to proto, ze na dalku mozna, ale na cesty po okreskach, podtaceni pod 2000 otacek primemu vstriku zrovna nesvedci a jinak se k tem 6-6,5 moc nedostanes, mozna 3 hrnek

edit: ale ja nejsem zrovna prumer, vyuzivam vykon(turbo), jen jednou jsem se dostal na 6(6,5 pumpa) a to jsem dost "plaval" z kopcu dolu, osobne ale verim, ze ve Tvem aute jezdim za 9 :wink:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 11.11.2020 13:59

Trihrnek 1.0 ve focusu mam zmereny... rozdil v prumeru do litru s tim, ze jsou i kopce, kde kdyz na to slapnu, tak mi moc nestaci. Na dalnici je ten 3val usporny diky sestce, tam to dela rozdil i pres litr, kdyz jedeme 140; mit tu sestku v 2.0, tak jsme zase u rozdilu do litru. Ten 2.0 je ale mnohem kultivovanejsi a vyrovnanejsi. A zvuk ma jako opravdovy motor :-D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 11.11.2020 14:03

Jo jsou lidi, co jezdi s 2.0 za 9, ale to uz musí byt za limit a brzda/plyn, jinak si to neumim predstavit. Ja kdyz dalku jedu pulku po dalnici 130 a pulku po okresce 100, tak za 7 v pohode. Nejake obcasne podrazeni a predjeti s prumerem nic moc neudela. Kdyz se to hodne nalozi na dovcu, tak do 7,5. Celkovy prumer 7,5 mam diky krátkým trasam a Praze.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6594
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 11.11.2020 14:05

zvuk motoru, no to si pochvaluju prave u me 1,5 EB pri zrychlovani uvnitr je zvuk :palec_nahoru: , na to ze to ma jen 1,5 litru to zni perfektne, skoro premyslim jestli to nejde z repraku :mrgreen:, po 3 letech bych si mozna zvyk i na zvuk 3hrnku :? :mrgreen:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 11.11.2020 14:20

1.5 neznam, 1.0 je takovej divnej a treba 1.0tsi v octavce mi prijde vylozene srandovni :-D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4797
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 11.11.2020 14:22

Mart pak kdo tu řeší furt spotřebu :totlsmile:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 11.11.2020 14:33

Ja ji prave neresim narozdil od Tebe. Je mi celkem jedno, jestli jedu za 7,5 nebo 6,5. Jen jsem poukazal, ze i v prubehu vývoje atmosfer se spotreba snizovala, ale porad to byl relativně jednoduchy a spolehlivy motor. Neboj, dockas se, ony i ty primovstriky jednou poresi...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 11.11.2020 15:35

Karel2 píše: 11.11.2020 13:47 no pisu to proto, ze na dalku mozna, ale na cesty po okreskach, podtaceni pod 2000 otacek primemu vstriku zrovna nesvedci a jinak se k tem 6-6,5 moc nedostanes, mozna 3 hrnek

edit: ale ja nejsem zrovna prumer, vyuzivam vykon(turbo), jen jednou jsem se dostal na 6(6,5 pumpa) a to jsem dost "plaval" z kopcu dolu, osobne ale verim, ze ve Tvem aute jezdim za 9 :wink:
Proč by ses nedostal? Vidím, vláček, trojka plnej, než ho předjedu tak tam mám kolikrát 170-180 a otáčky skoro po druhé až v omezovači :wink:


Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 11.11.2020 18:49

Aha :D :mrgreen:

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 11.11.2020 21:17

Nebo 6-6,5 rpm za 6-6,5l/100km :D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001


Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 11.11.2020 21:27

Prepocteno na 1 válec :lol:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Goofy
Příspěvky: 1
Registrován: 20.10.2009 18:17

Ford má na krku žalobu kvůli motorům EcoBoost

Příspěvek od Goofy » 12.12.2020 16:31

Zdravím na fórum chodím dlouho, ale nikdy jsem nepotřeboval přispívat až do teď.
Zajímalo by mě co si o tom myslíte vy, zkušení forďáci?!

https://www.autoforum.cz/predstaveni/fo ... icove-dily

Kdyby odkaz nefungoval stačí zadat do googlu "Ford žaloba"
Focus combi ST line 1.5 ecoboost
dříve Focus combi 2.0TDI

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] a 13 hostů