Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nejezdim pomalu, jezdim na povolenych limitech, ale ono je to hodne o tom neslapat moc na brzdu nez na plyn
Jak ty turba nemusim z duvodu, co tu pisu, určitě bych jel s EB za min...ale do toho litru uspory max. A to mi za to fakt nestoji..
Jak ty turba nemusim z duvodu, co tu pisu, určitě bych jel s EB za min...ale do toho litru uspory max. A to mi za to fakt nestoji..
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6594
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
no pisu to proto, ze na dalku mozna, ale na cesty po okreskach, podtaceni pod 2000 otacek primemu vstriku zrovna nesvedci a jinak se k tem 6-6,5 moc nedostanes, mozna 3 hrnek
edit: ale ja nejsem zrovna prumer, vyuzivam vykon(turbo), jen jednou jsem se dostal na 6(6,5 pumpa) a to jsem dost "plaval" z kopcu dolu, osobne ale verim, ze ve Tvem aute jezdim za 9
edit: ale ja nejsem zrovna prumer, vyuzivam vykon(turbo), jen jednou jsem se dostal na 6(6,5 pumpa) a to jsem dost "plaval" z kopcu dolu, osobne ale verim, ze ve Tvem aute jezdim za 9
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Trihrnek 1.0 ve focusu mam zmereny... rozdil v prumeru do litru s tim, ze jsou i kopce, kde kdyz na to slapnu, tak mi moc nestaci. Na dalnici je ten 3val usporny diky sestce, tam to dela rozdil i pres litr, kdyz jedeme 140; mit tu sestku v 2.0, tak jsme zase u rozdilu do litru. Ten 2.0 je ale mnohem kultivovanejsi a vyrovnanejsi. A zvuk ma jako opravdovy motor
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jo jsou lidi, co jezdi s 2.0 za 9, ale to uz musí byt za limit a brzda/plyn, jinak si to neumim predstavit. Ja kdyz dalku jedu pulku po dalnici 130 a pulku po okresce 100, tak za 7 v pohode. Nejake obcasne podrazeni a predjeti s prumerem nic moc neudela. Kdyz se to hodne nalozi na dovcu, tak do 7,5. Celkovy prumer 7,5 mam diky krátkým trasam a Praze.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6594
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
zvuk motoru, no to si pochvaluju prave u me 1,5 EB pri zrychlovani uvnitr je zvuk , na to ze to ma jen 1,5 litru to zni perfektne, skoro premyslim jestli to nejde z repraku , po 3 letech bych si mozna zvyk i na zvuk 3hrnku
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
1.5 neznam, 1.0 je takovej divnej a treba 1.0tsi v octavce mi prijde vylozene srandovni
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4797
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mart pak kdo tu řeší furt spotřebu
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ja ji prave neresim narozdil od Tebe. Je mi celkem jedno, jestli jedu za 7,5 nebo 6,5. Jen jsem poukazal, ze i v prubehu vývoje atmosfer se spotreba snizovala, ale porad to byl relativně jednoduchy a spolehlivy motor. Neboj, dockas se, ony i ty primovstriky jednou poresi...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Proč by ses nedostal? Vidím, vláček, trojka plnej, než ho předjedu tak tam mám kolikrát 170-180 a otáčky skoro po druhé až v omezovačiKarel2 píše: ↑11.11.2020 13:47 no pisu to proto, ze na dalku mozna, ale na cesty po okreskach, podtaceni pod 2000 otacek primemu vstriku zrovna nesvedci a jinak se k tem 6-6,5 moc nedostanes, mozna 3 hrnek
edit: ale ja nejsem zrovna prumer, vyuzivam vykon(turbo), jen jednou jsem se dostal na 6(6,5 pumpa) a to jsem dost "plaval" z kopcu dolu, osobne ale verim, ze ve Tvem aute jezdim za 9
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5339
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nebo 6-6,5 rpm za 6-6,5l/100km
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5339
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Prepocteno na 1 válec
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 20.10.2009 18:17
Ford má na krku žalobu kvůli motorům EcoBoost
Zdravím na fórum chodím dlouho, ale nikdy jsem nepotřeboval přispívat až do teď.
Zajímalo by mě co si o tom myslíte vy, zkušení forďáci?!
https://www.autoforum.cz/predstaveni/fo ... icove-dily
Kdyby odkaz nefungoval stačí zadat do googlu "Ford žaloba"
Zajímalo by mě co si o tom myslíte vy, zkušení forďáci?!
https://www.autoforum.cz/predstaveni/fo ... icove-dily
Kdyby odkaz nefungoval stačí zadat do googlu "Ford žaloba"
Focus combi ST line 1.5 ecoboost
dříve Focus combi 2.0TDI
dříve Focus combi 2.0TDI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] a 13 hostů