Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jo tak to bude ono.
Ja mam na 4 pri 50 spotrebu asi 5 a na 5 pri 90 víceméně to same. 4l/100km nemam po rovine asi nikdy.
Ja mam na 4 pri 50 spotrebu asi 5 a na 5 pri 90 víceméně to same. 4l/100km nemam po rovine asi nikdy.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A kolik točí motor při té ustálené rychlosti 90 a 110?
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tipuju tak cca 2000 a 2400.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
110 na šestku a 90 na pětku- necelých 2500 ot
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To znamená, jak jsem předpokládal, otáčky na spotřebu, ale nevhodné pro motor.
Tento motor, aby neměl mechanické problémy, potřebuje 3000ot a více.
Tento motor, aby neměl mechanické problémy, potřebuje 3000ot a více.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Přesněji to není 5,ale 5,3l
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5339
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ballu píše: ↑06.09.2020 07:44 Tady nikoho nezajímá nafta, tady se diskutuje o tom, zda směr vývoje benzínových oturbených babet byl tim správným směrem. Od počátku tvrdím, že ne. Do kastle narvou nadupaný motor, v podstatě vyvinutý pro závodní účely. Na brzdě zjistí, že v určitém režimu má velmi nízkou spotřebu. A již je trhák na světě. Motor velikosti "krabice od bot" výkonem 2,5L atmosféry a spotřebou 4 L.
Najednou se praxí zjistí , že silnice není závodní dráha, motor nejede v režimu, což ho předurčuje konstrukce. Sice výkon nevyužiji, ale ty koně mám a hřeje mně u srdce, jak to málo žere. Nakonec však zjišťuji, že s tou spotřebou to není tak horké jak psali a každý den s obavama sedám k PC, jestli náhodou na ten můj výkvět techniky, není další svolávačka , prostě jak majitelé těchto vozů tvrdí prkotina, výměna polomotoru.
A jak jde čas, začínají i z mého motoru se linout divné zvuky.
Jako tvrdý zastánce těchto motorů, na foru ani čárka a auto jde do světa. Po měsíci pak napíši, v jak suprovém stavu jsem ho prodal za cenu, která se neodmítá, protože potřebuji něco většího, protože budu vozit i psa.
A legenda suprového motoru pokračuje, jen v servisech vědí své.
Naštěstí můžeš být v klidu, protože si koupíš novou tak maximálně šalinkartu. Ale ta závist, že někdo má na nové auto a nedejbože ho i může vyměnit za větší. Ta vyprodukuje i takové skvosty. Sice jim sám něvěříš, ale vyprodukuješ aspoň kamaráda, který to ví na 100%!
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hodnota tvého příspěvku má hodnotu odpovídajicí pochytaných rozumů pinkla čtvrté cenové, obsluhující ožralé vyškovské lampasáky v důchodě, kteří znají jen UAZ a GAZ.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Dej kontakt do SZ a můžeme popovídat osobně, ať to tu nezasíráme.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6593
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
kuci, vy jste ale tvrdy moravsky palice
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5339
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pro hlupáka každý hloupý.
Máš tady toho o mě dost.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hezky jsi sám sobě odpověděl.
Tvé arogantní chování koresponduje na synáčka bývalého bolševického aparátníka, nebo lampasáka tamního institutu.
Tvé arogantní chování koresponduje na synáčka bývalého bolševického aparátníka, nebo lampasáka tamního institutu.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5339
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Zase vedle (nepřekvapivě).
Ať napíšu taky něco k tématu. 1.5 EB 2016 točí při tachometrových 140 km/h cca 2950 ot. Je to pořád málo?
Ať napíšu taky něco k tématu. 1.5 EB 2016 točí při tachometrových 140 km/h cca 2950 ot. Je to pořád málo?
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Málo, moc? O tom to není... Kdo bude jezdit hlavně na spotřebu (nízko) zasere motor karbonem, kdo bude jen točit a točit dočká se brzy poruchy. Zlatý střed je zahřát motor (olej) každou jízdou a šetřit motor tím co je pro něj ideál. Střední otáčky při nízkém zatížení, vyšší otáčky při vyšším zatížením. Vysoká rachlost na těžký kvalt je vyšší zatížení. Ono jde o dlouhodobost motohodin a km.
Buď tohle vše řidič má v sobě (automatické chování dle motoru, auta) nebo používá auto jak má nastaveno..
Buď tohle vše řidič má v sobě (automatické chování dle motoru, auta) nebo používá auto jak má nastaveno..
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5339
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já reagoval hlavně na toto:
Tento motor, aby neměl mechanické problémy, potřebuje 3000ot a více.
Jinak mám zažito, že studený motor netočím přes 2.500 ot (naftu přes 2000 ot.). Plyn na podlahu samozřejmě až po zahřátí, s EB jen vyjímečně pod 2500 ot. Z lehkou nohou ale není problém jízda kolem 2000 otaček a podle potřeby podřadit.
Moje nejčastější trasa má téměř ideální charakter. Ráno deset km město na zahřátí, pak cca 25 km po dálnici do Brna, tři kilometry plachtění po Ostravské na konec přivaděče a tři km šmrdlaní do centra. Díky tomu, že jsem se naučil vstávat po karanténě o hodinu dřív, jen vyjímečně poskakuju někde v koloně. Po dojezdu po zaparkování jsem měl dnes spotřebu na EB cca 6,3 a na Galaxy se dostanu i 5,5l (no jo, není to vyladěná 1,6 tdci ).
Tento motor, aby neměl mechanické problémy, potřebuje 3000ot a více.
Jinak mám zažito, že studený motor netočím přes 2.500 ot (naftu přes 2000 ot.). Plyn na podlahu samozřejmě až po zahřátí, s EB jen vyjímečně pod 2500 ot. Z lehkou nohou ale není problém jízda kolem 2000 otaček a podle potřeby podřadit.
Moje nejčastější trasa má téměř ideální charakter. Ráno deset km město na zahřátí, pak cca 25 km po dálnici do Brna, tři kilometry plachtění po Ostravské na konec přivaděče a tři km šmrdlaní do centra. Díky tomu, že jsem se naučil vstávat po karanténě o hodinu dřív, jen vyjímečně poskakuju někde v koloně. Po dojezdu po zaparkování jsem měl dnes spotřebu na EB cca 6,3 a na Galaxy se dostanu i 5,5l (no jo, není to vyladěná 1,6 tdci ).
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů