Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No dobrý.Tak sis zamachroval a teď sem hoď nějakej ten odkaz.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nevím jaký odkaz máš na mysli, ale vím, kam míříš.
Nejprve si přečti , to co jsem napsal o jiných fórech. Také tam jsou dva tábory......já to nenajdu, můj 30 let starý PC to nezvládne.
Nejprve si přečti , to co jsem napsal o jiných fórech. Také tam jsou dva tábory......já to nenajdu, můj 30 let starý PC to nezvládne.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Právě nikde jsem neviděl,že by někdo rozporoval Vaculíkovi míry jenom tady.Tak chci aby si sem hodil odkaz,kde to taky řeší.Jinak považuji tuhle debatu že šuplérou za ukončenou,nevěřím,že sis toho všiml jenom ty.ballu píše:Stále nevidím vyjádření k motoru škodovky po 100 tisících. Tam není třeba se dohadovat, tam jsou čísla daná Vaculíkem.
Nejen zde, ale i na jiných fórech se vede taková to debata.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- jarod72pm
- Člen klubu
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Takže jako laik který preferuje atmošku 1.6 bych se chtěl teda zeptat pokud pořídím motor 1.0 EB tak krom města kde bych měl asi jezdit úsporněji ,uvezu stejně na kombíku při podobné spotřebě na dálnici. Co teda za ty km vy co s tím máte naježděno (s 1.0 EB) co speciálně musíte dodržovat oproti atmosféře aby motor vydržel vysoký nájezd? Nebo je to jedno a záleží jaký motor od výroby si "vylosuju" a jak se třeba k tomu choval předchozí majitel? Nebo jsou ty motory odolnější? Už teda by bylo fain se po x stránkách nějak dobrat v výsledku -děkuji (určitě to zajímá víc lidí)
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Fofok, již mě neser, zase jsi něco pŕeorat.ballu píše:Stále nevidím vyjádření k motoru škodovky po 100 tisících. Tam není třeba se dohadovat, tam jsou čísla daná Vaculíkem.
Nejen zde, ale i na jiných fórech se vede taková to debata.
Proč nevylosují jedno auto z bazaru, které rozeberou. Když mohli motor rozebrat a vážit díly na usazeniny karbonu, s použitím aditiva a bez něj, nebyl by problém i tento test.
Když se tímto dokáže, že jsem kecal, všem se omluvím. Zatím jsem názoru, jakého jsem. Kdyby neměli máslo na hlavě, dávno ten test byl. Automobilky moc dobře vědí, jakou životnost má jednotlivý díl. Z peněz na vývoj padne nejvíce na testování životnosti, aby věděli, kde to odrbat.
Čteš někde, že píši o řešení rozborky motoru. Píši že na toto téma turbobabet a starší motory se vedou debaty i jinde.
Uvědomí si že to je můj chleba přes 40 let, tak mě to okamžitě trkne, že není něco OK. Kalkulačku pak potřebuji na přesnou hodnotu podvodu.
Motor má mít vůli 0,04 mm , při maximálním opotřebení 0,09mm. A po 100 tisících dle nich bez opotřebení měl 0.85 , druhý 0.109 a třetí válec 0.09 mm
To, že si toho nikdo nevšiml, tady to jen potvrzuje moje slova. Ti co nejvíce na fórech rozumují, jsou schopni si šroubovákem vypichnout oko, né tak spočítat uložení . Nehledě na to, že i rozdíl tolerance výbrusu mezi válci má stanovenou hodnotu z důvodu vyvážení pístu ohledně kliky....
Jestli má zájem kontrolol Barum Jarod , ať ti to přepočítá, že mám pravdu. Stále více mě tady utvrzujete, že tak akorát PC, to vám tu jde, ale strojařina, což vlastně motor je, je vám na míle vzdálená. Proto je mě jasné, proč se uchylujete k urážkám. To je jediný, na co se tady zmůžete.
Naposledy upravil(a) ballu dne 08.07.2019 19:30, celkem upraveno 2 x.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ballu - nerozčiluj se , rupne ti cévka a seš na prkně , nestojí to za to
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nic mě nerupne, jen mě je líto kluků, kteří se chtějí něco zdovědět, a čtou místo toho přiblblé kecy technických trotlů.
Výsledek je znám, na technický dotaz odpoví, jako debil největšího kalibru s mentální podtextem.
Výsledek je znám, na technický dotaz odpoví, jako debil největšího kalibru s mentální podtextem.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
2 jarod:
Takže k tématu (na Balua reagovat raději nebudu, nechci tady nikomu přivodit infarkt, fakt ne...)
S 1.6 atmo mám naježděno desítky tísíc, s 1.0 EB kombi o podobným výkonu daleko min, ale taky dost - s tou 1.0 se jezdí líp, nevím proč by se toho člověk měl pořád tak bát.
A ohledně chování se k autu, vždyt to tu řešíme denně. Já a ostatní kolegové se k tomu chováme s rozumem, ale řeknu ti i toto, člověk od kterýho mívám tu 1.0 EB se k tomu chová jako prase. Doslova. Neřeším prkotiny jako že auto se má taky někdy umejt, at uz od soli nebo prostě aby vypadalo. Ale .. Dochlazování? Nezná. Nějaký velký zahřejvání než tomu naloží? Nezná. To auto musí pod jeho rukama nohama trpět.
Auta máme stejně starý (2 roky), on má najeto tušim 40+k km, za dva roky. Pokud vím, tak jezdí jen na výměny oleje.
Kupovat auto bych po něm nechtěl, ale vše drží.
Spotřeba je pod tou 1.6kou, výkon je lepší, Kolik to vydrží při jeho způsobu využití netušim a nechám se překvapit.
Já jen že většina lidí nejsou magoři jako já a někteří tady, autem jen na nezasolenou silnici, zchlazovat, nehonit studený, jen kvalitní palivo atd atd.,.. a stejně mu ta 1.0EB jezdí a jezdí.
EDIT: Tak jsem to jen ověřil, 2,5 roku má ... 74kW EB, najeto 47 000. Auta ho nezajímaj, tak to tu číst snad nebude, aby se na mne nezlobil
Takže k tématu (na Balua reagovat raději nebudu, nechci tady nikomu přivodit infarkt, fakt ne...)
S 1.6 atmo mám naježděno desítky tísíc, s 1.0 EB kombi o podobným výkonu daleko min, ale taky dost - s tou 1.0 se jezdí líp, nevím proč by se toho člověk měl pořád tak bát.
A ohledně chování se k autu, vždyt to tu řešíme denně. Já a ostatní kolegové se k tomu chováme s rozumem, ale řeknu ti i toto, člověk od kterýho mívám tu 1.0 EB se k tomu chová jako prase. Doslova. Neřeším prkotiny jako že auto se má taky někdy umejt, at uz od soli nebo prostě aby vypadalo. Ale .. Dochlazování? Nezná. Nějaký velký zahřejvání než tomu naloží? Nezná. To auto musí pod jeho rukama nohama trpět.
Auta máme stejně starý (2 roky), on má najeto tušim 40+k km, za dva roky. Pokud vím, tak jezdí jen na výměny oleje.
Kupovat auto bych po něm nechtěl, ale vše drží.
Spotřeba je pod tou 1.6kou, výkon je lepší, Kolik to vydrží při jeho způsobu využití netušim a nechám se překvapit.
Já jen že většina lidí nejsou magoři jako já a někteří tady, autem jen na nezasolenou silnici, zchlazovat, nehonit studený, jen kvalitní palivo atd atd.,.. a stejně mu ta 1.0EB jezdí a jezdí.
EDIT: Tak jsem to jen ověřil, 2,5 roku má ... 74kW EB, najeto 47 000. Auta ho nezajímaj, tak to tu číst snad nebude, aby se na mne nezlobil
Naposledy upravil(a) Sentik dne 08.07.2019 19:47, celkem upraveno 1 x.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
IvanSt píše:Už ho někdo vypněte prosím
A proč si to teda nenapsal normálně hned na začátku.Ušetřil by si osm zbytečnejch stránek vláknaballu píše:Fofok, již mě neser, zase jsi něco pŕeorat.ballu píše:Stále nevidím vyjádření k motoru škodovky po 100 tisících. Tam není třeba se dohadovat, tam jsou čísla daná Vaculíkem.
Nejen zde, ale i na jiných fórech se vede taková to debata.
Proč nevylosují jedno auto z bazaru, které rozeberou. Když mohli motor rozebrat a vážit díly na usazeniny karbonu, s použitím aditiva a bez něj, nebyl by problém i tento test.
Když se tímto dokáže, že jsem kecal, všem se omluvím. Zatím jsem názoru, jakého jsem. Kdyby neměli máslo na hlavě, dávno ten test byl. Automobilky moc dobře vědí, jakou životnost má jednotlivý díl. Z peněz na vývoj padne nejvíce na testování životnosti, aby věděli, kde to odrbat.
Čteš někde, že píši o řešení rozborky motoru. Píši že na toto téma turbobabet a starší motory se vedou debaty i jinde.
Uvědomí si že to je můj chleba přes 40 let, tak mě to okamžitě trkne, že není něco OK. Kalkulačku pak potřebuji na přesnou hodnotu podvodu.
Motor má mít vůli 0,04 mm , při maximálním opotřebení 0,09mm. A po 100 tisících dle nich bez opotřebení měl 0.85 , druhý 0.109 a třetí válec 0.09 mm
To, že si toho nikdo nevšiml, tady to jen potvrzuje moje slova. Ti co nejvíce na fórech rozumují, jsou schopni si šroubovákem vypichnout oko, né tak spočítat uložení . Nehledě na to, že i rozdíl tolerance výbrusu mezi válci má stanovenou hodnotu z důvodu vyvážení pístu ohledně kliky....
Jestli má zájem kontrolol Barum Jarod , ať ti to přepočítá, že mám pravdu. Stále více mě tady utvrzujete, že tak akorát PC, to vám tu jde, ale strojařina, což vlastně motor je, je vám na míle vzdálená. Proto je mě jasné, proč se uchylujete k urážkám. To je jediný, na co se tady zmůžete.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6579
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jo to mas pravdu, tady je marne se snazit technicky popsat, ze za 100kkm je divne nulove opotrebeni, coz jsem poukazoval ja a ballu to vzal do detailu i s cisly a peprneji to okomentoval. Co vypadlo z vas? Ja uz nejsem tak zaprisahlej odpurce malych 3 hrnku, ale beru to z technickeho hlediska. To se opravdu zmuzete jen na tohle? Tady tech par stranek nejde o nazev tematu, ale o ten test a ze to nejak nesedi. Kdy z vas vypadnou nejaka cisla, nebo aspon co je ve zhodnoceni od ballua spatne. To si nemuzete opravdu odpustit ty ubohe narazky a vyplodit neco k veci? Tady se nema opravdu cenu vyjadrovat. Vite co je na tom nejvic k smichu? Ani jeden z vas ten spominanej 3hrnek a s najezdem 100kkm+ nema.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
a proč to ballu nesepíše a nekontaktuje autora článku ? s odpovědí se pak může pochlubit zde . Rád si to přečtu
Je zajímavé , jak se téma otočí , předtím se porovnávala 1,0 EB - 2,0 atms a nyní se řeší odchylka měření někde v časopise při rozborce 1,0 TSi , co bude příště ?
Je zajímavé , jak se téma otočí , předtím se porovnávala 1,0 EB - 2,0 atms a nyní se řeší odchylka měření někde v časopise při rozborce 1,0 TSi , co bude příště ?
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ty uz to taky fakt nehul... ja daval jen priklad vasi demagogie, jak si tu pochvalujete motory jen proto, ze maji turbo a rikate, ze atmosfery nejedou. Tak te to asi dost nasralo, ze to tu meles podesate. A jestli jsi takovy inteligent, tak bych taky rad vedel, co mas za argument proti tomu, co psal Ballu. Blbe kecat umi kazdy... ale on aspon napsal jasna cisla.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Proč, protože ten argument šel z váší strany, úspěšných majitelů turbobabet.Wolf78 píše:a proč to ballu nesepíše a nekontaktuje autora článku ? s odpovědí se pak může pochlubit zde . Rád si to přečtu
Je zajímavé , jak se téma otočí , předtím se porovnávala 1,0 EB - 2,0 atms a nyní se řeší odchylka měření někde v časopise při rozborce 1,0 TSi , co bude příště ?
Opakuji po třetí , ale jemněji, nic nepiši , většího aktivního technoču..ka jsem nezažil.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
hele blbe Ma.rt - jaký čísla chceš ?? když je ballů tak dobrý , tak ať konfrontuje autora tvrzení ve SM rád si to přečtu co bude psát protistrana . ( já ten článek nepsal , tak se k tomu nebudu vyjadřovat )
ballu - prosim tě ,pro tvé zdraví - nerozčiluj se, jebne ti a už to nerozchodíš a nedočkáš se toho ,až se bude jezdit elektro-auty a ty nebudeš mít co komentovat jelikož už to nebude mít 4 ani 3 válce a bude to mimo tvůj obor a nebudeš mít co měřit šuplerou
oni opravdu nejedou to jsou zkušenosti BLBEMa.rt píše: ze maji turbo a rikate, ze atmosfery nejedou.
ballu - prosim tě ,pro tvé zdraví - nerozčiluj se, jebne ti a už to nerozchodíš a nedočkáš se toho ,až se bude jezdit elektro-auty a ty nebudeš mít co komentovat jelikož už to nebude mít 4 ani 3 válce a bude to mimo tvůj obor a nebudeš mít co měřit šuplerou
- já ho zažil a jmenuje se balluballu píše:většího aktivního technoču..ka jsem nezažil.
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 11 hostů