Atmosféra vs. downsizing motory
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23472
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
a pritom z toho linku bylo pro me nejzajimavejsi "V USA kvůli tomu dokonce zavedli novou certifikace nazvanou API SN Plus, která napomáhá minimalizaci LSPI v důsledku použitých detergentů." ... je mi jedno, kde to zavedli, ale ze se konecne nekdo snazi s tim neco delat
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ja myslim, ze tech snah bylo uz povicero. Snad se to dostane do nejakeho rozumneho stavu (treba uz tam jsme, cas ukaze), ale oni nam urednici vymysli neco jineho
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Spíše v tomto tématu šlo o jedinou věc, že je zde hodně zastánců těchto motorů, přitom vše šito horkou jehlou, bez testů následků , které vedou do slepé uličky. Klín je vyrážen klínem, motor složitější a jeho výhody oproti atmosféře jsou jen třeba v +-3000 otáčkach. Mimo ně je na tom atmosféra lépe. Co pak již odzkoušený vodíkový motor? To však impérium těžení ropy se tomu brání.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Vodík: https://www.novinky.cz/auto/507521-vybu ... lanky.html
Strašmě málo stačí a téma vodík je vyřešeno. A můžeme dále bezstarostně pokračovat s produkcí elektro aut, která jsou neškodná i k ledním medvědům.
Strašmě málo stačí a téma vodík je vyřešeno. A můžeme dále bezstarostně pokračovat s produkcí elektro aut, která jsou neškodná i k ledním medvědům.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Z mého hlediska motor bez problémů. Jde jen o bezpečnost paliva, což je menší problém, než vymýšlet tupl hovadinu, aby ta obyčejnáhovadina jela a vydžela.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No a nyní prosím o vyjádření turbobabetářů k předcházejícímu odkazu. Doufám že po přečtení se sníží počet , kteří mou osobu budou přirovnávat k dinosaurovi.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mno řekl bych,že to tu už je a ne jednou neb je ten článek z ledna.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
1.0 vyšel dobře, já jsem spokojený
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Atmosféra vs. downsizing motory
To jsi neviděl ty desítky prasklých plastových trubicek od turba do exp nádoby. Ja bych to kontroloval co týden
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
než vyjedu, tak je kontroluji a každých 50km stavím a kontroluji
Podle mě může takováhle trubička prasknou snad na každým autě a je jedno co v tom má za motor
Podle mě může takováhle trubička prasknou snad na každým autě a je jedno co v tom má za motor
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Atmosféra vs. downsizing motory
Mám teď na kanarech pujceny seat 1.4 tsi a dobry. Má to rádce řazení a chce to jako u F jezdit <2000 rpm.
Kolem 3t už nemá hezky zvuk jako mondeo,ale co už. Má to turbo efekt ale dá se odpustit. Jedete to v 5ti lidech dostatečně. Vlastně jen 2 lidi a 3 děti.
Spotřeba 6.4. Nebýt rádce, třeba ty motory pak vydrží? Mě si tento koncept získal
Kolem 3t už nemá hezky zvuk jako mondeo,ale co už. Má to turbo efekt ale dá se odpustit. Jedete to v 5ti lidech dostatečně. Vlastně jen 2 lidi a 3 děti.
Spotřeba 6.4. Nebýt rádce, třeba ty motory pak vydrží? Mě si tento koncept získal
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 1116
- Registrován: 11.12.2018 23:36
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ja toho radce chtel vypnout ale on ukazuje i dolu... takze to zene celkem pomaha aby to neudusila..
Mamka ma tu silnejsi 1.0tsi fabku a taky to docela jelo ...
1.6ku megana sem mel 8let a na vykon sem si taky nikdy nestezoval, jen tomu chybela 6tka tak uz to bylo pri 130 dost hlucne.
Mamka ma tu silnejsi 1.0tsi fabku a taky to docela jelo ...
1.6ku megana sem mel 8let a na vykon sem si taky nikdy nestezoval, jen tomu chybela 6tka tak uz to bylo pri 130 dost hlucne.
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hodně lidí tu nadává na auta, se kterými pořádně nejela. Ale kolik majitelů turbobenzínů by se vrátila k líné atmosféře?
Na tohle mají fajn názor ženy řidičky. Sice nerozebíraly stovky motorů za Husáka na střední a nepoznají legendárnost atmosféry podle kraválu, který vydává, když se snaží s rodinou předjet kamion do kopce. A už vůbec se netváří jako Fittipaldi, když tam musí ve 110km/h narvat trojku, aby se něco dělo. Ale bez předpojatosti vám řeknou, že benzín nejede, že chtějí diesel. Vysvětlujte jim, že za to nemůže ani tak palivo a jak funguje v motoru turbo.
Na tohle mají fajn názor ženy řidičky. Sice nerozebíraly stovky motorů za Husáka na střední a nepoznají legendárnost atmosféry podle kraválu, který vydává, když se snaží s rodinou předjet kamion do kopce. A už vůbec se netváří jako Fittipaldi, když tam musí ve 110km/h narvat trojku, aby se něco dělo. Ale bez předpojatosti vám řeknou, že benzín nejede, že chtějí diesel. Vysvětlujte jim, že za to nemůže ani tak palivo a jak funguje v motoru turbo.
Ford Focus ST 2014
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jo ve 2000ot. i min, tam daji plnej kotel pri predjizdeni a karbonitace je na svete, strasak dnesnich primovstriku. Bohuzel se tady zapomina, co to slovo downsizing vlastne znamena a podle me tam zrovna treba 1,5EB moc nepatri. 3 valec potrebuje nejakou "berlicku" aby vyrovnal sily pro spravny chod motoru, treba vyvazovaci hridel ci upraveny setrval atd. Jenze ty sily se v prubehu zivotnosti motoru meni a tedy to nejde 100% ovlivnit (ty vibrace) konstrukter s tim jiste trochu pocita, ale proste za cely zivot motoru to nejde. No a kde jsou vibrace, tam je zadelano na problem. Pro tohle treba ja nemusim 3 valce. Ivane, rekneme za 20 let tu bude jen elektrika(snad nebude) a jeji mladsi vlastnici budou nadavat na dnesni motory a budou mit stejne argumenty jako Ty dnes, pak mozna uznas i jiny nazor, nez je Tvuj. Dovolim si otazku, proc stara, starsi auta ziskavaji na cene, protoze maji vetsinou linou atmosferu? Proc se davaji do lepsiho stavu, jak kdyz vyjela s automobilky a to maji i velke turbo.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 27 hostů