Tohle mluvi za vse. Pomer 2:1 pro Duratec, ale kolik jich jezdi? Nejspis vyrazne vice. Zajimave by bylo znat jeste prumerny najezd motoru na GO. To bude neco jako 200tkm vs. 60tkm. A cenu si kazdy muze zjistit na webu tohoto sikovneho cloveka..taky slusny rozdil proste vyber atmosfery ma pro mnoho lidi logicke duvody, porad jsou v necem lepsi a zalezi na preferencich.specializace Motory píše:Jen pro zajímavost motory duratec asi 158 ks a Ecoboostů 88 ks.
Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5340
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Bez časového rámce je srovnávání těchto dvou čísel zcela irelevantní.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A taky, že GO u Duratecu se dělá zpravidla proto, že začal trochu papat olej.
Kdežto u Ecoboostu proto, že to celý umřelo.
Kdežto u Ecoboostu proto, že to celý umřelo.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Celá tahle diskuze je stejně vlastně úplně bezpředmětná .. atmo motor je u Fordu mrtvá věc. Stejně tak jako u většiny ostatních automobilek ... můžem se pomalu přesunout a hádat do krve ve threadu .. já nevim: Turbo vs Hybrid nebo Turbo vs Elektrika.
Celkem vážně? Kolik let bude ještě trvat než budem s láskou vzpomínat na ty klasický poctivý motory s turbem a jediná volba bude nějaký elektrický vozítko nebo hybrid?
Osobně čekám během pár let poslední výměnu auta za auto s "normálním" motorem a to si ještě budu muset přichvátnout a měnit dřív než bych chtěl ... a atmo? To je historie už dneska.
Celkem vážně? Kolik let bude ještě trvat než budem s láskou vzpomínat na ty klasický poctivý motory s turbem a jediná volba bude nějaký elektrický vozítko nebo hybrid?
Osobně čekám během pár let poslední výměnu auta za auto s "normálním" motorem a to si ještě budu muset přichvátnout a měnit dřív než bych chtěl ... a atmo? To je historie už dneska.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6598
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- jarod72pm
- Člen klubu
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Myslím že je na tom hodně pravdy Karle. To video to vysvětluje zcela logicky -chcete moderní motor? Dostanete moderní problémy. Atmoška je prostě držák a bezproblémový motor pokud se udržuje
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jenže nejede, je to líné a žere to i malé děti kolem cesty.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Zalezi, co si vyberes za kubaturu. Jasne ze motor s turbem je efektivnejsi. Ale treba o vikendu jsem byl v Krkonosich s prumerem 7.0. Nekolikrat v cervenym a na dalnici 145km/h tacho. Jestli bych s turbem jel o pullitr lepe, to me nevytrhne. Ale resit "moderni" problemy fakt nechci.
Jinak k tomu videu - je pravda, ze průšvih neni v turbu, ale v primem vstrikovani.
Jinak k tomu videu - je pravda, ze průšvih neni v turbu, ale v primem vstrikovani.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mrtvej je i gramofon. Jenze novejsi/modernejsi neznamena ve vsem lepsi.Sentik píše:Celá tahle diskuze je stejně vlastně úplně bezpředmětná .. atmo motor je u Fordu mrtvá věc..
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- finsa
- Pokročilý
- Příspěvky: 655
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Atmo je u Fordu stále v kurzu, jen musíte jet do USA a koupit si pořádnej truck, tam je svět stále v pořádku a dá se koupit s 5.0 V8
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To snad jde jeste i tady ne? akorat to neni auto pro rodinu a uprimne zivit to, to taky kazdy nechce
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
S casovym srovnáním by to pro EB vyslo jeste mnohem hureStanley_vy píše:Bez časového rámce je srovnávání těchto dvou čísel zcela irelevantní.
Protoze Duratecy se opravovaly jeste předtím, nez EB vubec vyjelo z fabriky. Zajimal by me docela názor takoveho člověka, ktery ty motory opravuje, zda by ho tato statistika a hlavne prakticke zkusenosti od EB odradily. Muj automechanik, ktery tech motoru rozebral uz taky mraky, me zrazoval od EB a doporucil prave 2.0. Sam jezdil v MK3 3.0
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jojo, mě taky pár mechaniků od EB zrazovalo, ještě že jsem je neposlech a nevzal tenkrat znova nějakou 1.6 atmo slabotu.
Bych si sice říkal, jak je úžasný, že následný 3-4 majitel to ocení jak jsem pro něj trvanlivě vybral, ale sám bych v tom autě trpěl.
Dnešní kupující novych FoFo už jsou tohoto výběru ušetřeni .. a pokud chtěj poctivou starou atmo, tak jak bylo psáno vejš 5.0 V8 v jiných autech v nabídce je.
(počítám, že ta doba ale u nás končí)
Bych si sice říkal, jak je úžasný, že následný 3-4 majitel to ocení jak jsem pro něj trvanlivě vybral, ale sám bych v tom autě trpěl.
Dnešní kupující novych FoFo už jsou tohoto výběru ušetřeni .. a pokud chtěj poctivou starou atmo, tak jak bylo psáno vejš 5.0 V8 v jiných autech v nabídce je.
(počítám, že ta doba ale u nás končí)
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mně osobně mrzí, že další auto po Mondeu už kvůli motorům nemůže být od Fordu. Půjde cestou Toyoty, Mazdy nebo Suzuki. A nebo zase podědím něco firemního, nabízí se Ford Ranger. A to bych se upřímně ani nezlobil, je s tím docela sranda. A kdo jednou jel v pick upu, tak musí uznat, že není důvod jezdit v něčem jiném
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak je fakt, ze u FofoIII je to rozhodovani jiny. Ja bych do te 1.6ky asi taky nesel. Jedine snad do te 125hp, ktera se snad u nas ani neprodavala.
Ja az budu vymenovat auto, tak snad TB uz budou vychytany. Novej focus uz je aspon co se tyce rozmeru o dost dospelejsi. Novy Mondeo by na 12tkm rocne byla spis draha sranda
Ja az budu vymenovat auto, tak snad TB uz budou vychytany. Novej focus uz je aspon co se tyce rozmeru o dost dospelejsi. Novy Mondeo by na 12tkm rocne byla spis draha sranda
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 24 hostů