Atmosféra vs. downsizing motory
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2974
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ten novy dvoulitrovy ctyrvalec u BMW je taky preplnovany, ale o tom autor pomlcel https://www.caradvice.com.au/819876/202 ... der-power/
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hele Ballu ale tam o masovým nasazování atmosfér nic nepíšou .Ten dvoulitr v BMW je turbo a ten čtyřlitrovej šestiválec ti do mainstreamovýho spotřebního auta nikdo nedá.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já vím, ty dva roky je můj odhad. Vše půjde zase do čtyřválců, některé atmosféry, jiné s turbem ale s rozumným plněním, ne na výkon, ale spotřebu. Odhaduji, že dvoulitr nenadupou přes 150 koní. To jsou však jen mé odhady, dle poznatků, co za problémy měla jednotlivá řešení pro snížení emisí.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5328
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mne se docela libi kombinace primeho a neprimeho vstrikovani. Sice je to zase dalsi složitost, ale problem lspi by to resit melo. Turbo podle me problem neni, pokud konecne prestanou setrit na mechanicke odolnosti.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jsou tam
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 8c86b14d2/
Tak snad nové generace motorů budou lepší, každopádně řešení nových problémů přináší další složitosti. Pořád ale lepší, než slepá ulička elektro.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 8c86b14d2/
Tak snad nové generace motorů budou lepší, každopádně řešení nových problémů přináší další složitosti. Pořád ale lepší, než slepá ulička elektro.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Dodám, že každý motor má své auto (typ), určení i řidiče.
https://www.autosalon.tv/novinky/ridicu ... -internetu
https://www.autosalon.tv/novinky/ridicu ... -internetu
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jak to tu má někdo v profilu "jen blbec srovnává dvoulitrovou atmosféru s litrovým tříválcem" a stejně by mu Focusáckej litr 92 kW naklepal
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jakože by mu zaklepaly ventily?
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
U podtočený atmosféry možná
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Rekl bych, ze ve stejnych autech kulovy. Kdybych v tom litru nejel, tak bych si myslel totez co Ty.
No a za druhy - jen blbec bere pri hodnoceni motoru jen jeho dynamicke vlastnosti. K cemu mi je, ze je motor pouzitelny od 2 do 4 tisic, to uz je jak nafta, ktera se nyní stava spolehlivejsi. To jsme to s temi turbobenziny dopracovali, co?
No a za druhy - jen blbec bere pri hodnoceni motoru jen jeho dynamicke vlastnosti. K cemu mi je, ze je motor pouzitelny od 2 do 4 tisic, to uz je jak nafta, ktera se nyní stava spolehlivejsi. To jsme to s temi turbobenziny dopracovali, co?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No podtocena atmoska to snese mnohem lip nez litr, kde nefouka jeste vrtule. Mne treba motor tahne uz od 1000ot. Tam u litru litaj pisty z bloku
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jak říkám ventily ti za tohle poděkují a je jedno v čem.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Když se podívám na průběh výkonu 1.0 tsi tak má maximum někde za 5000 otáček a drží ho až do konce. Proč by mělo být použitelné do 4000?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů