Stránka 52 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 08.07.2019 23:56
od ballu
Neboj již jsem to rozchodit, mám čtrnáct dnů dovolené ,pokecáme jestli myslíš že blafuji, zeptej se miki21
,

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.07.2019 00:00
od Wolf78
tak to je dobře, že si odpočineš , uděláš něco pro své zdraví :palec_nahoru: aby si nám tady dlouho vydržel :palec_nahoru:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.07.2019 00:04
od ballu
On tě ten humor přejde, stavím se na kafe. Někdy je třeba demonstrovat fyzikální procesy v motoru osobně.

Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.07.2019 05:53
od Stastlivec
:-)

Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.07.2019 05:54
od Stastlivec
oni opravdu nejedou :totlsmile: to jsou zkušenosti BLBE :wink:


prosimte, vysvetli mi, kdy nejedou. Ani ve meste, ani mimo mesto a ani na plne dalnici atmosfere neujedes jen kvuli tomu, ze mas EB. Jedine, kdy by to slo je liduprazdna dalnice a vyrazne prekroceni povoleneho rychlostniho limitu.

Jsi, Wolfe, jak zasekla gramofonova deska, furt meles jen ze atmosfery nejedou a urazis okolo a to je tvuj jediny prinos do tohoto vlakna - netvrdim, ze ostatni maji o mnoho vetsi prinos..

EDIT: Zkratka me to vazne zajima, uz dlouho to tu ctu a krome par prispevku se tu clovek nic nedozvi..

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.07.2019 06:02
od jarod72pm
Za to na tebe tu všichni čekali :bebng: . Jen přijdeš a meleš ,vypovídající hodnota = 0 . Běž se spláchnout a neotravuj :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.07.2019 07:31
od Ma.rt
Wolf78: Blb ses tady akorat Ty, mel by Te nekdo profackovat, at se probudis. Jestli motor jede/nejede, neni tim, jestli ma/nema turbo.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.07.2019 08:52
od Wolf78
Ma.rt píše: mel by Te nekdo profackovat, at se probudis.
můžeš se stavit :wink:
Stastlivec píše:tvuj jediny prinos do tohoto vlakna
a tvůj přínos ???

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.07.2019 08:54
od Ma.rt
Mate v ty prdeli vubec silnici? To bydlis po rusakach? :)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.07.2019 08:59
od Wolf78
nebudeš tomu věřit ,ale proti řiti jménen Praha máme :wink: dnes a denně se o tom přesvědčují tvý soukmenovci :wink: tak doraž

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.07.2019 09:25
od phofy
Tak pánové došla trpělivost, téma bude na nějakou dobu zamčené.

Bany:
Wolf78: 1měsíc - arogance, napadání
Ma.rt: 14dní - napadání
Ballu: 7dní - flame a neslušné chování

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.07.2019 12:07
od Quickie
využijem tento čas kym je lock na tému a ako mod mam moznost sem aj tak napísať..
nečítal som túto temu od začiatku vobec, nejako som to nepovažoval za potrebné
teraz kvoli tým banom a locku na tému som si ju otvoril a zo zvedavosti prečítal poslednych asi 6 či 7 strán dozadu že čo sa tu dialo..
k osobným atakom sa velmi vyjadrovať nechcem, koniekoncov vyriešil to phofy po svojom :palec_nahoru:
ste tu všetci dospelí, myslím že aj celkom inteligentní ludia.. aj v bežnom živote sa často predsa stane že ludia maju rozdielne názory a skušaju najsť nejakú zhodu.. bud sa nejako dohodnú alebo nie.. sila internetu je v tom že človek druhemu napíše to, čo by mu možno do očí nikdy nepovedal, a ked aj, tak miernejším tónom.. nechám to tak, každy si je strojcom svojho (ne)šťastia.

K téme:

od Roku 2008 do 2015 som mal Focus mk2 po FL 1,6 atmo v automate..
  • najazdené: za 7 rokov cca 120 000km
  • záruka: štandard 2 roky
  • porucha: žiadna celá nula nič
  • servis: dve garančky vo forde. Po skončení záruky, (až na vymenu oleja v automate) som si všetok ostatny bežny servis robil na aute sám
  • auto predané myslím že v slušnom stave
bol som s ním spokojný, robilo mi radosť, slúžilo a nikdy ma nenechalo stáť na ceste. možno jazdí dodnes, neviem, nevídam ho

Od roku 2015 som presedlal na focus mk3 po FL 1,5 ecoboost v automate
  • najazdené: aktualny stav 70 200 km
  • záruka: štandard 2 roky
  • porucha: žiadna celá nula nič
  • servis: prvá a zároveň posledná garančka vo forde. Na druhú som už ani nešiel, pretože mi to prišlo zbytočné. servis si dalej robím sám.
s autom som spokojný, každá jazda mi s nim ešte stále robí radosť a doteraz bez poruchy

tak, tolko moja štatistika :mrgreen:
lutujem, že som starý focus vymazal na spritmonitore, kde som si evidoval spotrebu.. ak si dobre spominam za celych tych 7 rokov čo som ho mal, mi tam na konci svietila celková priemerná spotreba niečo málo nad 8 litrov. Teraz pri tomto turbomotore mám priemerku od novoty 7,18 litrov
pocit z jazdy na novm neporovnatelne lepší oproti atmosfere, svižnosť lepšia, spotreba lepšia, hlučnosť nižšia, komfort lepší.
čo sa tyka spolahlivosti, tú budem vediet porovnať s predošlym autom ked najazdím 120 tkm..
kolko ešte najazdí ťažko odhadnúť, možno pri najbližšom štarte v nom niečo prdne a možno dá ešte dalších 200 tkm bez problemov.
Pár mesiacov po jeho kúpe som ostal trochu vystrašeny ked som začal čítať všelijake príspevky o poruchách a usadzovaní karbonu atd.. rozmyslal som či som urobil dobre že som starú poctivu atmosferu vymenil za niečo nové.. potom som si povedal že to radšej sledovať nebudem a asi som spravil dobre :mrgreen:
o auto sa starám najlepšie ako viem, olej mením po cca 10 tkm, občas mu pod kotol prikúrim aby som ten karbon trochu mozno vyfukol, turbo dochladzujem, tankujem 95ku, obcas do nadrze pridám millers aditiva.
okresky častejšie jazdim v režime S, pretože D režim na automate trošku motor podtáča na moj vkus.. mozno to bude v takom štýle ako na manualnych prevodovkách ukazuje zelené šipky na preradenie.. dosť nízko.. ale S režim a pádla pod volantom na manualne radenie to vyriešia..

nemyslím že sa treba novych motorov báť. je všeobecne známe že z aut sa postupom času stal spotrebný materiál a dalsiemu vývoju sa nevyhneme. atmosfery sú už viac menej raritou.. ešte Japonci sa ich ako tak držia.. autá sa v dnešnej dobe už nekupujú na 20 rokov ako kedysi.. Neviem posúdiť či je to dobre, alebo zle.. Pre jedného tak, pre druhého inak..
o nejakych nameraných hodnotách na piestoch po 100 000 km, či o čom to ballu písal, bežný uživatel nemá ani šajnu. Tiež patrím medzi nich.. konieckoncov takéto odchylky majú podla mna aj staré atmosfery.. všetko čo sa používa sa časom opotrebuje..
týchto novych downsizovanych motorov s turbom sa už po svete predalo na tisíce, dokonca stá tisice naprieč všetkymi značkami. je samozrejmé, že sa vyskytnú aj poruchy, tomu sa vyhnuť proste nedá... ale tie poruchy sa vyskytli aj pri starych atmosferach, mozno v mensom merítku a menej nakladnejšie na servis.. ale dobu, pokrok a vývoj nezastavíš..
Asi je to všetko čo som chcel napísať, do technickych vecí sa velmi púšťať nejdem, som len užívatel, ktorý si na svojom aute niečo sám opraví. A sme v sekcii POKEC. :ble2:
Majme sa radi, pomahajme si, nenadavajme si.. pekné leto prajem všetkym . peace :nazdravi:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.07.2019 13:06
od specializace Motory
Dobrý den . Ano motory Duratec 1,8 a 2,0 jsou známé spotřebou oleje .

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.07.2019 13:27
od Stanley_vy
Těch 88 ks Ecoboostů je tvořeno jakými motory s jakými závadami? Tipoval bych únik vody u 1.0 (hadička) a praskání válců u 1.6 (LSPI). A co 1.5 (čtyřválec)?

Díky.

Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.07.2019 13:34
od vita_k
Tak statistika se ještě bude tvořit. Taky je To možná dáno prefencemi zákazníků, že s ecoboosty si nechávají měnit, spravovat motory jinde nebo v autorizaku..
Nebo jich je zatím u nás méně.

Každopádně bych se rád zeptal. EB mi pomalu ztrácí vodu. Kolem spojů hadic, u turba a tak drobnými netestnostmi.

Máte tip kde ještě hledat?možná těsnění pod hlavou? Mam to tak 2.5 roku. Říkám si, že prasklina hlavy, nebo bloku by tak dlouho nevydržela.