Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 03.10.2020 13:26

Takze 0,3l/100km, fakt pecka :hhura:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od smoula » 03.10.2020 13:34

Tak to jsem nebyl od toho tak daleko :D

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6579
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 07.10.2020 13:55

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 09.10.2020 08:54

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

blackbox80
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 666
Registrován: 24.01.2020 17:38
Bydliště: Chrudim/PCE

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od blackbox80 » 09.10.2020 11:02

zase dvojí metr :D

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 09.10.2020 11:50

Přitom ta neekologická auta mají logicky vyšší spotřebu a člověk tedy zaplatí více na palivu a daních. za 1l/100km spotřeby navíc to vychází cca na 30 000 Kč navíc za 100 tis. km, daně jsou z toho víc než půlka, to není úplně málo. Je to dejme tomu spravedlivé a hlavně jednoduché. (Je to ale malá úspora na nový polomotor poté, co se starý rozpadne :D )
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6579
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 11.10.2020 12:48

tenhle motor asi 200k km neujede, ale jinak klobouk dolu
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ne ... to-unikat/?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6579
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 19.10.2020 11:33

nevim jestli to tu je ale stejne, vyroba od volva porovnana s el. autem(benzin-elektrina) a vubec to nevychazi tak, jak na ekoteroristi podsouvaji
https://www.autoforum.cz/predstaveni/pr ... ckych-aut/
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 19.10.2020 20:06

https://www.autoforum.cz/zajimavosti/ne ... hych-hacku

nevim-nevim, jestli to mnozstvi spotrebovanych baterii je ekologicky prijatelne :nixw:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

maverick
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 981
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od maverick » 19.10.2020 20:24

neni, kvuli eko nas nuti šetrit kazdy gram na karoserii (3D dizajn, kompozity atd.) a pak tam narvou 300kg baterek...a jak pises, jejich porizeni resp likvidace jsou čisté jak pervitin z hlavniho nadrazi...hlavne, ze vse eko elektrina atd :bebng:
FFIII kombi 1.5 110kW

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6579
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 19.10.2020 21:12

Postupne se ukazuje, ze to ECO neni zas tak eco, at uz to je ten nesmysl s repkou do paliv, porovnani vyroby aut(muj odkaz) ci treba energie z vetrnych elektraren zas tak moc eco neni, napr. amici budou mit velky problem https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpr ... recyklovat a postupne se bohuzel ukazuje, ze atom je vlastne nejcistsi energi(dnes) a neni zavisla na pocasi.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 29.10.2020 18:48

YouTube Video
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6579
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 30.10.2020 07:41

bohuzel za tyhle nazory bude uslapan :nixw:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 31.10.2020 08:30

https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/p ... z-za-7-let

Dosud se však dozvěděl pouze tolik, že samotné baterie jej vyjdou na trojnásobek zvažované částky, tedy něco kolem 270 tisíc Kč, což je větší suma, než jakou zaplatil za celý vůz a za kterou si může koupit jiný. I kdyby ale k takové investici svolil, akumulátory stejně nezíská, protože je ani Nissan nemá na skladě.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3669
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 02.11.2020 08:41

Tohle je věc, na kterou jsou dost zvědav ... dneska si elektroauta co tak sleduju kupujou bud totální eko nadšenci (to že to s ekologií nemá nic společnýho je asi zbytečný probírat) nebo někdo, kdo na něj dostal slušnou dotaci a ještě má k tomu výhody v podobě parkování, nabíjení "zdarma" atd.

Co ale bude za pár let až to bude prodávat? Nevidim jedinej důvod kupovat si ojetý auta s baterkou na pokraji životnosti, která stojí jak .. no jak jiný ojetý auto. Tzn. po pár letech do šrotu? Nebo prodat s fakt velkou ztrátou? Uvidíme.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 13 hostů