Budoucí vývoj automobilismu
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stano:Do tohoto postavenì mě dáváš jen ty. Taky víš o strojařině kulové a postřelená husa zakejkala.
Olej A1/A5 po 80 tisících kaput motoru to jsi vyhrabal kde.
Na hospodské řeči se zeptej Stenley-vy , ten ti poreferuje , o čem se hovořilo před zavřením a bude po otevření hospod.
A brouka pytlíka tu ze sebe děláš jen ty. Vše znáš, vše víš jak řešit, je škoda pro SR, že již nejsi na bratislavským hradě.
Olej A1/A5 po 80 tisících kaput motoru to jsi vyhrabal kde.
Na hospodské řeči se zeptej Stenley-vy , ten ti poreferuje , o čem se hovořilo před zavřením a bude po otevření hospod.
A brouka pytlíka tu ze sebe děláš jen ty. Vše znáš, vše víš jak řešit, je škoda pro SR, že již nejsi na bratislavským hradě.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Zase to stahuješ mimo mísu. Píšu něco o přímovstřicích.????fofok píše: ↑04.04.2020 19:30 Ballu co se na strojárně učilo před x desítkama let o moderních přímovstřikovejch motorech?Co chceš víc než od lidí kteří to vlastní a najezdili s tím x desítek tisíc km.Dneska jsem koukal tátovi na tacho u Yetiho 1,4 TSI a má na něm 150 t km a jediný co měnil navíc byl řetěz ve 110 km kdy přeskočil o zub a furt to jelo a jezdí bez poruchy a to jezdil couračky i 500 m do a z práce.V podstatě celá rodina oturbená a nikdo si nestěžuje nic neměnily.V práci jenom turba a jezdí se a nesype se žádný turbo jak tu tvrdíte jenom údržba.Kámoši služebáky,operáky turba nakládaj tomu a nic.Žádnej Google.
Píšu o základu strojařiny, a ta bude platit, co bude svět. Toleranční pole a to bude platit, ikdyž pod kapotou bude 50cm s deseti turby.
A toto jsou základy , které musí dotyčný znát, jinak tu je za blbca.
Z mé strany klobouk dolů před samouky, kteří to mají jako koníček.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Snad jsi ballu naštvaný, že tvé předpovědi podpořené vědomostmi, ať už jakkoliv a kdekoliv získanými, nekorespondují s realitou a jen kopeš kolem sebe.
Ale nemusíš být programátor, abys poznal a dokázal ohodnotil kvalitu výsledného programu.
Ale nemusíš být programátor, abys poznal a dokázal ohodnotil kvalitu výsledného programu.
Ford Focus ST 2014
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5339
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jestli to ma byt reakce na mojí zmínku k tom, že provozuju hospodu, tak ses zase vedle jak ta jedle, ty rozumbrado od sveraku. Pro tvoje uklidnění, to mám takový relax po práci (kterou ty samozřejmě neuznává, protože nevytváří ty správné hodnoty).ballu píše: ↑04.04.2020 19:06 Nejvíce vášnivá sorta je těch, kteří tu háží ciframa, kterým ani nerozumí , ale Gugl to tak vyplivl. Nakonec vyjde na světlo to, že tady jen uráží a přitom je to obyčejný pinkl.
Tak že všichni, co máte strojárnu, jak střední, tak vysokou, papíry jsou vám k ničemu, protože stačí při smažení řízků v oboru kuchař-číšník, levou zadní zvládnout uložení jednotného hřídele nebo otvoru.
A pak se nedivme, že to tu vypadá jak vypadá. Každý odborník, a stačí mu na to mít jen jednou šroubovák v ruce.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No prave...dvoulitr ma vyssi vykon a sezere v těžším aute o litr vice a to jeste s petikvaltem. To jsme teda pokročiliIvanSt píše: ↑04.04.2020 17:38 A v čem se tedy pletu?
Ten, kdo za rok najezdí 10 tisíc kilometrů (cukačky, výlet, dovolená), dobře pozná výhody nových turbomotorů a lepší jízdní vlastnosti ocení.
Nad cenou motorů to chce přemýšlet právě jinak než blbec. Vem si, jaký výkon má 1.0EB a jaký starý obyčejný dvoulitr. Jaká je tedy jejich výrobní cena?
Stále polemizuješ nad spotřebou. Co ti ve větě "nové turbo motory jsou úspornější než porovnatelné staré atmo/turbo motory" není jasné?
Data průserů jsou, jen tam nepřevládají nové turbomotory v takovém počtu, jak by si nevěřící přáli a proto jim nevěří. Naopak se tyto motory chválí, ale to jsme zase u těch nevěřících. Neházím všechna stará auta na jedno vrakoviště, ale obecně to tak platí. Nelze se rmoutit nad 20 let starým krámem, že má odslouženo. A naopak ten, kdo se o auto stará, klidně ho může časem mít jako plně funkčního veterána. A to platí opět pro snad každý spalovací motor.
Zbytek viz stano.
Mne je co se tyce spotreby jasne vse..o litr lepsi spotřeba za cenu, ze ten motor nema rad a) b) c) a ze to nejdriv nejede a po trosku vytoceni uz to nejede.
Kdo to chvali? Ten, kdo si nas.al do vlastnich bot a nedokáže se smirit s tim, ze to, co je v papirech k autu, moc neplati
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No ja mel 125ku a nikdy jsem neměl problém se starty v zimě a nikdy jsem v lete nevaril. Na to nemusela byt nejaka nadstandardni pece. Akorat ty motory vydrzely ne moc pres 100 tis.km. Ale to je jina generace motoru. S135/6 pak uz dokázaly bez vetsich problemu dat čtvrt milionu km a dnes to opět oslavujeme, kdyz se tohle podařístano. píše: ↑04.04.2020 16:21 Volakedy mali auta ludia, ktori sa tomu rozumeli, starali sa o ne, spravali sa k nim slusne. Inak sa ani nedalo, nastartovat 120tku v zime nebolo len tak.
Dnes ma auto bars ake poleno. Na servis seru, nevedia ako vyzera merka od oleja, ze studeny motor nemaju tocit a slapat plyn na podlahu... atd.
Ked das takemu, co dojebe aj gulicky od loziska akekolvek auto, ci 1.0EB alebo 2.0 atmo, skonci podobne. (Aj tu na fore boli taki.) Cim dalej, tym viac takych ludi ma auto a casto tieto maloobjemy.
Lebo inak nie je vysvetlitelne to, ze niekomu ten isty motor sluzi roky a cez 200t km a niekto ho dokaze znicit za dva roky.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jj..a dnes k tomu primy vstrik a je to v riti dvojnasobIvanSt píše: ↑04.04.2020 18:30 Pro mne odkojeného na skvělých atmosferických motorech od BMW a Hondy, vešel vývoj automobilismu do slepé uličky kolem roku 2005. Zmiňované motory byly na výkonové špičce, nebylo je kam dál smysluplně posouvat. Turbo motory byly drahé, nevychytané (zpoždění turba, výkonová křivka i samotný výkon), dávaly se do vybraných modelů, spotřeba neadekvátní, poruchové a náročné na jízdní režim mnohem mnohem více, než ty dnešní.
Proto já s dosavadním vývojem nemám žádný problém, naopak.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Porovnání spotřeb s mk3 mondem, které je poslednímu focusu váhou i velikostí blízko, už jsem sem dával. U mondea 2007-2014 2.0i je rozdíl oproti výkonnějšímu litru ve focusu třetí a čtvrté generace přes dva litry. Kolik to je v řeči peněz si může každý spočítat sám.Ma.rt píše: ↑04.04.2020 22:24
No prave...dvoulitr ma vyssi vykon a sezere v těžším aute o litr vice a to jeste s petikvaltem. To jsme teda pokročili
Mne je co se tyce spotreby jasne vse..o litr lepsi spotřeba za cenu, ze ten motor nema rad a) b) c) a ze to nejdriv nejede a po trosku vytoceni uz to nejede.
Kdo to chvali? Ten, kdo si nas.al do vlastnich bot a nedokáže se smirit s tim, ze to, co je v papirech k autu, moc neplati
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Marty to chce klid. V dnešní době nemá starý dvoulitr v moderních autech co dělat. Je to zbytečně těžký motor s výkonem slabšího třiválce a se spotřebou o cca 1/4 vyšší.
Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A zase, jaký starý motor, co zase plácáš. O starých motorech tu píšeš jen ty a tobě podobní.
Já píši o nových atmo moterech a jejim vývoji, při jejichž výrobě by bylo použito nových technologií. A to je ten vývoj , který šel kam šel. Do slepé uličky, ze které jde jaksi těžko vycouvat, jelikož vývoj musí být zaplacen. Krok ke snižování spotřeby při zachování výkonu beru, ale proč navyšovat výkon , který je k ničemu, jelikož prohrábnout asfalt dovede i při dvojce stokoňová atmoška.
A to je ta okamžitá reakce mimo mísu, jak to jede, jaký to má výkon a jakou akceleraci oproti atmošce. Ti, co nemají v hlavě nasráno, dovedou připomenout nižší spotřebu, pro kterou tyto motory začli vyrábět, ale opomenou poznámku, že jen v určitých otáčkách. Ty stupidnější ještě začnou kvalitnější výbavou vnitřku automobilu, ve které vidí ten pro něj důležitý pokrok oproti atmosféře.
A zbytek zodpoví fundovaní členové zdejšího klubu majitelů i vlezprdelmajitelů , kovaní IT, zlaté vařešky a členů se schopností, řídit zeměkouli.
Já píši o nových atmo moterech a jejim vývoji, při jejichž výrobě by bylo použito nových technologií. A to je ten vývoj , který šel kam šel. Do slepé uličky, ze které jde jaksi těžko vycouvat, jelikož vývoj musí být zaplacen. Krok ke snižování spotřeby při zachování výkonu beru, ale proč navyšovat výkon , který je k ničemu, jelikož prohrábnout asfalt dovede i při dvojce stokoňová atmoška.
A to je ta okamžitá reakce mimo mísu, jak to jede, jaký to má výkon a jakou akceleraci oproti atmošce. Ti, co nemají v hlavě nasráno, dovedou připomenout nižší spotřebu, pro kterou tyto motory začli vyrábět, ale opomenou poznámku, že jen v určitých otáčkách. Ty stupidnější ještě začnou kvalitnější výbavou vnitřku automobilu, ve které vidí ten pro něj důležitý pokrok oproti atmosféře.
A zbytek zodpoví fundovaní členové zdejšího klubu majitelů i vlezprdelmajitelů , kovaní IT, zlaté vařešky a členů se schopností, řídit zeměkouli.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
IvanST: presne, to chce klid. Ze si nekde neco precteš na netu, to jeste neznamena, ze mas vedomosti. Ta 1/4 spotreby je ta papirova, neplatna? vezmi si ta dve auta a jed s někým za sebou aspon 60km jako ja, dalnice, okresky a uvidis, ze rozdil je tak litr.
Vykon je otazka objemu a mezi 100-150 koni se vlezou potreby 95% lidi. S trivalcem bych se moc nechlubil, je to další vlastnost, ktera do motoru natahala nove veci, ktere tam nebyly, kdyz se pri vyvoji myslelo.
Muzes sem hodit ty hmotnosti motoru? Ja je neznám a co jsem vygooglil, tak vidim 1.0eb 97kg a 2.0 asi 109kg. Jestli se bavime o tomhle rozdilu, tak verim, ze rano si odmerujes 2 dcl náplně do ostrikovacu a olej na dolní rysce, abys nemel těžký predek
Vykon je otazka objemu a mezi 100-150 koni se vlezou potreby 95% lidi. S trivalcem bych se moc nechlubil, je to další vlastnost, ktera do motoru natahala nove veci, ktere tam nebyly, kdyz se pri vyvoji myslelo.
Muzes sem hodit ty hmotnosti motoru? Ja je neznám a co jsem vygooglil, tak vidim 1.0eb 97kg a 2.0 asi 109kg. Jestli se bavime o tomhle rozdilu, tak verim, ze rano si odmerujes 2 dcl náplně do ostrikovacu a olej na dolní rysce, abys nemel těžký predek
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tiez nebol problem. Ale berme to v porovnani s dnesnymi autami. Dvihnut kapotu, "nacukat" benzin (nie vela, nie malo), vytiahnut sytic, spravna poloha plynu a startovat. Ak nechytilo na 1. krat, davat pozor, ako dlho a kolkokrat tocit, aby sa neprechlastal motor. Naozaj nikdy si nevytahoval a neutieral sviecky? To vsetko pri -10°C, -15°C. A teraz to porovnaj so startom dnesnych aut.Ma.rt píše: ↑04.04.2020 22:29 No ja mel 125ku a nikdy jsem neměl problém se starty v zimě a nikdy jsem v lete nevaril. Na to nemusela byt nejaka nadstandardni pece. Akorat ty motory vydrzely ne moc pres 100 tis.km. Ale to je jina generace motoru. S135/6 pak uz dokázaly bez vetsich problemu dat čtvrt milionu km a dnes to opět oslavujeme, kdyz se tohle podaří
Ano, vydrz motora je dalsia vec. Vraj stare spolahlive auta...
-
- Test driver
- Příspěvky: 4797
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
U tříválce se všeobecně udává úspora 20% celkové hmotnosti oproti čtyřválci.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No ještě že nepíšeš o cestování do vesmíru Dědečků, co všechno pomlouvají, všemu rozumí a všechno by udělali lépe, "jsou" plné hospody a výsledek je vidět bohužel maximálně na záchodech.
Můžeš si koupit slabé auto, podle potřeby. Zvyšování výkonu je technologický pokrok a jde ruku v ruce se vším, lepší materiály, lepší výroba,.. je to tak?
Marty já jsem se starým duratecem jezdil. Měl jsem i jiné dvoulitry. Jel jsem ve starším skyactivu, taktéž dvoulitr, v novějších malých i větších TSI, EB nebo v PureTechu od citroenu. A rád jsem napsal zkušenosti v reálném provozu tobě a jiným, které je nemáte
Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ivan ST:Zvyšování výkonu je technologický pokrok a jde ruku v ruce se vším, lepší materiály, lepší výroba,.. je to tak?
Je to tak, lepší materiály=dražší materiály, přesnější výroba=dražší výrobní linky.
Tím že pokrok je zvyšování výkonu, že v malém motoru zdvihnu výkon 2x , nějak mně pak nesedí to vaše snižování spotřeby. To znamená, že když ze stejného objemu vytáhnu 2x větší výkon , za poloviční spotřebu, tím pádem musí účinnost spalovacího motoru přesáhnout 60%. Což je fantasmagorie, že jo pánově, tak to asi tá spotřeba nebude košér.
A to je i má odpověď, že když již vytáhnu z babety 150 koní, proč ji hnát do výkonu, když se může utáhnot výkon na úkor spotřeby.
Dříve stačilo v káře 90 koní a stačilo, dnes potřebujete 250, aby jste 300m od jednoho semaforu ke druhému byli první.
No a nyní, komu z nás to ekologicky více pálí
Je to tak, lepší materiály=dražší materiály, přesnější výroba=dražší výrobní linky.
Tím že pokrok je zvyšování výkonu, že v malém motoru zdvihnu výkon 2x , nějak mně pak nesedí to vaše snižování spotřeby. To znamená, že když ze stejného objemu vytáhnu 2x větší výkon , za poloviční spotřebu, tím pádem musí účinnost spalovacího motoru přesáhnout 60%. Což je fantasmagorie, že jo pánově, tak to asi tá spotřeba nebude košér.
A to je i má odpověď, že když již vytáhnu z babety 150 koní, proč ji hnát do výkonu, když se může utáhnot výkon na úkor spotřeby.
Dříve stačilo v káře 90 koní a stačilo, dnes potřebujete 250, aby jste 300m od jednoho semaforu ke druhému byli první.
No a nyní, komu z nás to ekologicky více pálí
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů