Budoucí vývoj automobilismu
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Takze 0,3l/100km, fakt pecka
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak to jsem nebyl od toho tak daleko
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6580
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23373
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 666
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
zase dvojí metr
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Přitom ta neekologická auta mají logicky vyšší spotřebu a člověk tedy zaplatí více na palivu a daních. za 1l/100km spotřeby navíc to vychází cca na 30 000 Kč navíc za 100 tis. km, daně jsou z toho víc než půlka, to není úplně málo. Je to dejme tomu spravedlivé a hlavně jednoduché. (Je to ale malá úspora na nový polomotor poté, co se starý rozpadne )
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6580
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
tenhle motor asi 200k km neujede, ale jinak klobouk dolu
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ne ... to-unikat/?
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ne ... to-unikat/?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6580
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
nevim jestli to tu je ale stejne, vyroba od volva porovnana s el. autem(benzin-elektrina) a vubec to nevychazi tak, jak na ekoteroristi podsouvaji
https://www.autoforum.cz/predstaveni/pr ... ckych-aut/
https://www.autoforum.cz/predstaveni/pr ... ckych-aut/
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23373
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/ne ... hych-hacku
nevim-nevim, jestli to mnozstvi spotrebovanych baterii je ekologicky prijatelne
nevim-nevim, jestli to mnozstvi spotrebovanych baterii je ekologicky prijatelne
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 981
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Budoucí vývoj automobilismu
neni, kvuli eko nas nuti šetrit kazdy gram na karoserii (3D dizajn, kompozity atd.) a pak tam narvou 300kg baterek...a jak pises, jejich porizeni resp likvidace jsou čisté jak pervitin z hlavniho nadrazi...hlavne, ze vse eko elektrina atd
FFIII kombi 1.5 110kW
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6580
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Postupne se ukazuje, ze to ECO neni zas tak eco, at uz to je ten nesmysl s repkou do paliv, porovnani vyroby aut(muj odkaz) ci treba energie z vetrnych elektraren zas tak moc eco neni, napr. amici budou mit velky problem https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpr ... recyklovat a postupne se bohuzel ukazuje, ze atom je vlastne nejcistsi energi(dnes) a neni zavisla na pocasi.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23373
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6580
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
bohuzel za tyhle nazory bude uslapan
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23373
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/p ... z-za-7-let
Dosud se však dozvěděl pouze tolik, že samotné baterie jej vyjdou na trojnásobek zvažované částky, tedy něco kolem 270 tisíc Kč, což je větší suma, než jakou zaplatil za celý vůz a za kterou si může koupit jiný. I kdyby ale k takové investici svolil, akumulátory stejně nezíská, protože je ani Nissan nemá na skladě.
Dosud se však dozvěděl pouze tolik, že samotné baterie jej vyjdou na trojnásobek zvažované částky, tedy něco kolem 270 tisíc Kč, což je větší suma, než jakou zaplatil za celý vůz a za kterou si může koupit jiný. I kdyby ale k takové investici svolil, akumulátory stejně nezíská, protože je ani Nissan nemá na skladě.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tohle je věc, na kterou jsou dost zvědav ... dneska si elektroauta co tak sleduju kupujou bud totální eko nadšenci (to že to s ekologií nemá nic společnýho je asi zbytečný probírat) nebo někdo, kdo na něj dostal slušnou dotaci a ještě má k tomu výhody v podobě parkování, nabíjení "zdarma" atd.
Co ale bude za pár let až to bude prodávat? Nevidim jedinej důvod kupovat si ojetý auta s baterkou na pokraji životnosti, která stojí jak .. no jak jiný ojetý auto. Tzn. po pár letech do šrotu? Nebo prodat s fakt velkou ztrátou? Uvidíme.
Co ale bude za pár let až to bude prodávat? Nevidim jedinej důvod kupovat si ojetý auta s baterkou na pokraji životnosti, která stojí jak .. no jak jiný ojetý auto. Tzn. po pár letech do šrotu? Nebo prodat s fakt velkou ztrátou? Uvidíme.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 12 hostů