Budoucí vývoj automobilismu
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
elektro..... hned maji obranu https://elektrickevozy.cz/clanky/v-praz ... vsak-nebyl
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23472
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ono dat jeden rok CO limit 130 a druhy 95 g/km, to muze jen totální magor si myslet, ze to automobilky ustoji. Tolik hybridu a elektro se jeste par let prodávat nebude.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Typuji, že je bláhové si myslet, že evropské (určitě německé/frnacouzké(DE a F dirigují a určují směr v Evropě spolu)) automobilky v tom "nejedou" s EU.
Je to můj typ.
Je to můj typ.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23472
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
od diesel gate nejedou ... jsou ted protivniky politiku
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ty nafťáky šidili to ano, ale pak si podali ruce.
Zrovna BMW a VW (RENAULT) jsou extrémě vlivné EXTRÉMĚ bohaté automobilky (RODINY), které prodují politiky různých frakcí (směrů).
Není logické, aby si nechali diktovat nějakými úředníky a zmohli se pouze na vztek přes média.
Zrovna BMW a VW (RENAULT) jsou extrémě vlivné EXTRÉMĚ bohaté automobilky (RODINY), které prodují politiky různých frakcí (směrů).
Není logické, aby si nechali diktovat nějakými úředníky a zmohli se pouze na vztek přes média.
-
- Junior
- Příspěvky: 432
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Automobilky mají smůlu.
S nimi se bavila Evropská komise naposledy v roce 2012.
Takže nikdo nechépe, kde EK vzala těch 95 g CO2/km - zřejmě nějaká romatická inspirace, kdy uzákonili nejbližší hezké číslo nižší než 100...
A jediné co výrobcům zbývá je obrana - vzít auto se spalovacím motorem - ověšeným všemi možnými emisními vychytávkami - a doplnit ho o elektropohon.
Je to rychlé řešení, které nepotřebuje léta vývoje. Auto tak ztloustne o 250 kilo, zdraží o 250 tisíc a může do světa.
Nebo ukončí výrobu malého auta, kde by takové řešení nebylo možné technicky - typicky Citigo za Kč 190 tis. a nahradí ho čistě elektrickým Citigo za Kč 500 tis.
No a pak už stačí tyhle elektroauta a hybridy zákazníkům vnutit.
Takže smůlu máme i my zákazníci...
Automobilky v tom zcela určitě nejedou.
To by byli blázni a sami proti sobě, kdyby chtěly platit ty miliardy Euro pokut, které z nich EK vymlátí při nesplnění.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Je lepší vyrábět dle regulí než manýrů zákazníků. (XXX stránek zpět se to zde rozebíralo).
Je lepší vyrábět v menších objemech za vyšší ceny.
Než chrlit kusy za kulový...
Je lepší vyrábět v menších objemech za vyšší ceny.
Než chrlit kusy za kulový...
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23472
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
automobilky opravdu prestaly byt partnery pro politiky v EU - staly se spolehlivym zdrojem penez (auto = svoboda ... a svobody se lide jen tak nezvdaji)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
no to plati pro stredni a starsi generaci, dnesni mladi se "pry" zrikaji i sexu, jsem nekde cet pro mladsi generaci, cest vyjimkam, je cestovani svym autem prezitek
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Vzdají... stačí jim (nám) ,,vysvětlit,, že je to pro naše dobro
A nám opakovat, že už to nejde vrátit a není cesty zpět....a časem to vyprchá. Budou vážnější situace k řešení než nemít auto o to se média postarají.
Manipulace stáda (voličů pardón).
Však si to zde můžeme postupně připomínat
Řešení je, ale to by bolelo mnohé (muselo by se začít u sebe a myslet - tím by ale zkoncila EU jak ji známe).
A co by jsme si bez těch aparátčniku v Belgii počali kdo by za nás rozhodoval, že spalovaky v autech ne ale letadla a lodě yes
Že RR, Ferrari, Lambo mají výjimky, ale ff5 má dva válce a osm tužkových baterek a stojí 786k Kč.
Ale motorového člunu se dvěma motory po 300ps je ok a i bez filtru
Já si teda v okolí Prahy nevšiml, že by příměstská MHD byla plná mladých
A nám opakovat, že už to nejde vrátit a není cesty zpět....a časem to vyprchá. Budou vážnější situace k řešení než nemít auto o to se média postarají.
Manipulace stáda (voličů pardón).
Však si to zde můžeme postupně připomínat
Řešení je, ale to by bolelo mnohé (muselo by se začít u sebe a myslet - tím by ale zkoncila EU jak ji známe).
A co by jsme si bez těch aparátčniku v Belgii počali kdo by za nás rozhodoval, že spalovaky v autech ne ale letadla a lodě yes
Že RR, Ferrari, Lambo mají výjimky, ale ff5 má dva válce a osm tužkových baterek a stojí 786k Kč.
Ale motorového člunu se dvěma motory po 300ps je ok a i bez filtru
Já si teda v okolí Prahy nevšiml, že by příměstská MHD byla plná mladých
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
oni jezdi uberem
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23472
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
mladi nemaji penize ani na MHD a tak chodi pesky
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Mladí nikam nejezdí. Vše řeší online, vč. sexu
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Karle...uberem jezdí sporadicky né pravidelně do škol,za penězi.
Pražská MHD je plná všech, protože je v pohodě jak se dostat do centra a z něj.
Ale mrkněte alespoň kousíček za města či venkov, památky, turistické cíle (přírodu). Hromadnou dopravu používají výhradně minoritní skupiny obyvatel.
Rozhodně nevidím třetinu vlaku, autobusu mladých (18-28) v moderních hadrech jak jdou k cíli svého zájmu. Hodně cestujeme, tak nějaký obrázek mám.
Pokud je u zámku 200 aut (400-600lidi) hromadnou přepravou k zámku dorazí 5-20% (super max 30%) lidí a to musí být velmi dobrý spoj.
Prostě cestovat hromadnou dopravou mimo města je velice omezující časově, logisticky. Jde to, ale že by to mladí upřednostňovali to rozhodně ne.
Pražská MHD je plná všech, protože je v pohodě jak se dostat do centra a z něj.
Ale mrkněte alespoň kousíček za města či venkov, památky, turistické cíle (přírodu). Hromadnou dopravu používají výhradně minoritní skupiny obyvatel.
Rozhodně nevidím třetinu vlaku, autobusu mladých (18-28) v moderních hadrech jak jdou k cíli svého zájmu. Hodně cestujeme, tak nějaký obrázek mám.
Pokud je u zámku 200 aut (400-600lidi) hromadnou přepravou k zámku dorazí 5-20% (super max 30%) lidí a to musí být velmi dobrý spoj.
Prostě cestovat hromadnou dopravou mimo města je velice omezující časově, logisticky. Jde to, ale že by to mladí upřednostňovali to rozhodně ne.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Jouzef88 a 17 hostů