Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6599
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 26.06.2020 08:14

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23472
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 05.07.2020 19:18

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 06.07.2020 20:02

Ono dat jeden rok CO limit 130 a druhy 95 g/km, to muze jen totální magor si myslet, ze to automobilky ustoji. Tolik hybridu a elektro se jeste par let prodávat nebude.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od TomFocus » 06.07.2020 20:26

Typuji, že je bláhové si myslet, že evropské (určitě německé/frnacouzké(DE a F dirigují a určují směr v Evropě spolu)) automobilky v tom "nejedou" s EU.
Je to můj typ.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23472
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 06.07.2020 21:06

od diesel gate nejedou ... jsou ted protivniky politiku
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od TomFocus » 06.07.2020 21:15

Ty nafťáky šidili to ano, ale pak si podali ruce.
Zrovna BMW a VW (RENAULT) jsou extrémě vlivné EXTRÉMĚ bohaté automobilky (RODINY), které prodují politiky různých frakcí (směrů).
Není logické, aby si nechali diktovat nějakými úředníky a zmohli se pouze na vztek přes média.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Tonda-B
Junior
Junior
Příspěvky: 432
Registrován: 05.02.2009 23:05
Bydliště: Praha 10

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Tonda-B » 07.07.2020 22:15

TomFocus píše: 06.07.2020 20:26 Typuji, že je bláhové si myslet, že evropské ... automobilky v tom "nejedou" s EU.

Automobilky mají smůlu.
S nimi se bavila Evropská komise naposledy v roce 2012.
Takže nikdo nechépe, kde EK vzala těch 95 g CO2/km - zřejmě nějaká romatická inspirace, kdy uzákonili nejbližší hezké číslo nižší než 100...
A jediné co výrobcům zbývá je obrana - vzít auto se spalovacím motorem - ověšeným všemi možnými emisními vychytávkami - a doplnit ho o elektropohon.
Je to rychlé řešení, které nepotřebuje léta vývoje. Auto tak ztloustne o 250 kilo, zdraží o 250 tisíc a může do světa.
Nebo ukončí výrobu malého auta, kde by takové řešení nebylo možné technicky - typicky Citigo za Kč 190 tis. a nahradí ho čistě elektrickým Citigo za Kč 500 tis.
No a pak už stačí tyhle elektroauta a hybridy zákazníkům vnutit.
Takže smůlu máme i my zákazníci...
Automobilky v tom zcela určitě nejedou.
To by byli blázni a sami proti sobě, kdyby chtěly platit ty miliardy Euro pokut, které z nich EK vymlátí při nesplnění.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od TomFocus » 07.07.2020 22:27

Je lepší vyrábět dle regulí než manýrů zákazníků. (XXX stránek zpět se to zde rozebíralo).
Je lepší vyrábět v menších objemech za vyšší ceny.
Než chrlit kusy za kulový...
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23472
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 08.07.2020 06:51

automobilky opravdu prestaly byt partnery pro politiky v EU - staly se spolehlivym zdrojem penez (auto = svoboda ... a svobody se lide jen tak nezvdaji)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6599
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 08.07.2020 07:00

no to plati pro stredni a starsi generaci, dnesni mladi se "pry" zrikaji i sexu, jsem nekde cet :) pro mladsi generaci, cest vyjimkam, je cestovani svym autem prezitek :nixw:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od TomFocus » 08.07.2020 07:10

Vzdají... stačí jim (nám) ,,vysvětlit,, že je to pro naše dobro :mrgreen:
A nám opakovat, že už to nejde vrátit a není cesty zpět....a časem to vyprchá. Budou vážnější situace k řešení než nemít auto o to se média postarají.
Manipulace stáda (voličů pardón).
Však si to zde můžeme postupně připomínat :wink:
Řešení je, ale to by bolelo mnohé (muselo by se začít u sebe a myslet - tím by ale zkoncila EU jak ji známe).
A co by jsme si bez těch aparátčniku v Belgii počali kdo by za nás rozhodoval, že spalovaky v autech ne ale letadla a lodě yes :mrgreen:
Že RR, Ferrari, Lambo mají výjimky, ale ff5 má dva válce a osm tužkových baterek a stojí 786k Kč.
Ale motorového člunu se dvěma motory po 300ps je ok a i bez filtru :palec_nahoru:
Já si teda v okolí Prahy nevšiml, že by příměstská MHD byla plná mladých :mrgreen:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6599
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 08.07.2020 07:13

oni jezdi uberem :mrgreen:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23472
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 08.07.2020 07:13

mladi nemaji penize ani na MHD a tak chodi pesky :)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 08.07.2020 07:20

Mladí nikam nejezdí. Vše řeší online, vč. sexu :huraa:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od TomFocus » 08.07.2020 07:29

Karle...uberem jezdí sporadicky né pravidelně do škol,za penězi.
Pražská MHD je plná všech, protože je v pohodě jak se dostat do centra a z něj.
Ale mrkněte alespoň kousíček za města či venkov, památky, turistické cíle (přírodu). Hromadnou dopravu používají výhradně minoritní skupiny obyvatel.
Rozhodně nevidím třetinu vlaku, autobusu mladých (18-28) v moderních hadrech jak jdou k cíli svého zájmu. Hodně cestujeme, tak nějaký obrázek mám.
Pokud je u zámku 200 aut (400-600lidi) hromadnou přepravou k zámku dorazí 5-20% (super max 30%) lidí a to musí být velmi dobrý spoj.
Prostě cestovat hromadnou dopravou mimo města je velice omezující časově, logisticky. Jde to, ale že by to mladí upřednostňovali to rozhodně ne.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Jouzef88 a 17 hostů