Budoucí vývoj automobilismu
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Myslim, ze mnohym lidem zvyklym na felicie a jednickove octavky ta dacia bohate staci. Hodne lidem ale nedovoli vlastni ego si tuhle znacku koupit ale za ty prachy, proc ne.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6593
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
tak tak, jako v politice, vidi ci slysi rusko a uz se v nich vari krevMa.rt píše: Hodne lidem ale nedovoli vlastni ego si tuhle znacku koupit
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3698
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
V okolí se ty Dustry množí nějak raketovým tempem... Osobně se mi to moc nelíbí, svezení v tom byl teda "zážitek". Ale chápu lidi, co to kupujou. Je to levný, pár let to vydrží a na ty naše okreskový silnice? Proč ne.Ma.rt píše:Hodne lidem ale nedovoli vlastni ego si tuhle znacku koupit ale za ty prachy, proc ne.
Jen jak píšeš, přiznám to bez mučení, za ty peníze jsem i manželce raději koupil jiný auto, i když mín praktický a tak, ale prostě koukat se na zahradě na Dacii, ja bych bud brečel nebo zvracel pokaždý, když bych k tomu šel a to mi za to nestojí. Ale tisíc lidí, tisíc chutí. Proč ne.
Po záruce bych se toho bál asi hodně.
Jsem i zvědav, jak to s těma low costama do budoucna bude. Auta se zdražujou, všude vykukuje elektromobilita, kterou zatím "nikdo" nechce. Normální auta buď nebudou nebo budou drahý, to už začalo. Kde v tom světě bude místo pro low costy, to nevím.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6593
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Takze kdyz dela Renault low cost, tak je to OK a Dacia (stejna technika), uz neni? Koukni se dovnitr do dnesnich modelu, to uz neni jako v pocatcich. Drive se ohrnoval nos nad Hyundaiem a pak me rozesmal clanek o tom, jak sel Piëch na autosalonu kolem, kouka dovnitr a rekl neco jako, oni uz jsou takhle daleko?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3698
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
V novým Dusteru jsem seděl a .. no podle mne to odpovídá ceně, kterou za to zákazník zaplatí. Žádnej zázrak, ale úplná tragedie taky ne.
Já nad tím neohrnuju nos, každý zboží má svýho kupce, cena je tam nastavená zajímavě, to že bych do toho osobně nešel je přeci úplně jedno - někdo jinej zas zcela ohrne nos nad Focusem
Já se spíš pozastavil nad tím, že i ten low cost začne celkem zdražovat, tak jsem sám zvědav jak se situace vyvine.
Já nad tím neohrnuju nos, každý zboží má svýho kupce, cena je tam nastavená zajímavě, to že bych do toho osobně nešel je přeci úplně jedno - někdo jinej zas zcela ohrne nos nad Focusem
Já se spíš pozastavil nad tím, že i ten low cost začne celkem zdražovat, tak jsem sám zvědav jak se situace vyvine.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6593
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
bohuzel vse, dalsi budou urcite nasledovat https://www.novinky.cz/auto/500517-volk ... obily.html
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Budou zdražovat spalovací motory, aby mohly dotovat prodej drahých elektroauta. Hmmm to dává logiku
Až se budou více prodávat el auta z čeho je budou dotovat
Komouši hadr... dotace na dotace - zítra kde znamená již včera
Až se budou více prodávat el auta z čeho je budou dotovat
Komouši hadr... dotace na dotace - zítra kde znamená již včera
- robbert
- Zkušený
- Příspěvky: 1094
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ve Skandinávii zrušili dotace na elektromobily a jejich prodej klesl o 90%. Čím to asi bude?
Za sebe můžu říct, že bych si klidně Elektro auto koupil jako druhé do rodiny. Na ježdění kolem komína je to ideální. Ale pokud bude stát tolik, co Focus ST, tak je volba jasná.
Za sebe můžu říct, že bych si klidně Elektro auto koupil jako druhé do rodiny. Na ježdění kolem komína je to ideální. Ale pokud bude stát tolik, co Focus ST, tak je volba jasná.
Ford Edge Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2018 Black Agate (bílá folie)
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016 Green Guard
Ford Kuga Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2011, White Frozen
Ford Mondeo Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - prodaný
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016 Green Guard
Ford Kuga Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2011, White Frozen
Ford Mondeo Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - prodaný
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nemusíme chodit daleko. Při zpracování ropy, je benzín odpad. Benzín byl dražší než nafta. Každý, kdo jezdí na benzín, dotuje , aby nafťáky jezdily levněji. Bez dotace od benzínu, by nafta stála 50Kč litr.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Rasismus při vývoji autonomních aut.
- robbert
- Zkušený
- Příspěvky: 1094
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Budoucí vývoj automobilismu
ballu píše:Nemusíme chodit daleko. Při zpracování ropy, je benzín odpad. Benzín byl dražší než nafta. Každý, kdo jezdí na benzín, dotuje , aby nafťáky jezdily levněji. Bez dotace od benzínu, by nafta stála 50Kč litr.
Ford Edge Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2018 Black Agate (bílá folie)
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016 Green Guard
Ford Kuga Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2011, White Frozen
Ford Mondeo Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - prodaný
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016 Green Guard
Ford Kuga Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2011, White Frozen
Ford Mondeo Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - prodaný
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3698
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Přesně moje slova. Až se trh s elektroautama dostane do stavu, že obyč auto s dojezdem 300km bude stat jako nová Fiesta, jako druhý do rodiny ho beru. Otázka je, jestli si s tim bez dotací trh poradí.robbert píše: Za sebe můžu říct, že bych si klidně Elektro auto koupil jako druhé do rodiny. Na ježdění kolem komína je to ideální. Ale pokud bude stát tolik, co Focus ST, tak je volba jasná.
Protože nový elektroauta jsou nesmyslně drahý a "nikdo" je nechce, takže těžko padne cena a je to začarovaný.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Větší kravinu jsem hodně dlouho nečetlballu píše:Nemusíme chodit daleko. Při zpracování ropy, je benzín odpad. Benzín byl dražší než nafta. Každý, kdo jezdí na benzín, dotuje , aby nafťáky jezdily levněji. Bez dotace od benzínu, by nafta stála 50Kč litr.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Základem zpracování ropy je proces kontinuální rektifikace (často uváděná "frakční destilace" není pro zpracování ropy dostatečně efektivní), při níž jsou v kolonách odděleny při atmosférickém tlaku jednotlivé skupiny uhlovodíků podle jejich bodů varu.
Nejlehčí plynné uhlovodíky jsou methan, ethan, propan, butan. Poslední dva jsou hlavní součástí automobilového paliva LPG. Petroléter tvoří uhlovodíky s délkou řetězce C5–7 (tv asi 30–70 °C). Používají se jako rozpouštědla, např. při chemickém čištění oděvů. Další frakce jsou benzín (C6–12, 40–200 °C), petrolej (C10–15, 150–300 °C), ze kterého se vyrábí letecké palivo pro trysková letadla, a plynový olej (C10–20, 200–300 °C), ze kterého se získává nafta a lehký topný olej.
Nejlehčí plynné uhlovodíky jsou methan, ethan, propan, butan. Poslední dva jsou hlavní součástí automobilového paliva LPG. Petroléter tvoří uhlovodíky s délkou řetězce C5–7 (tv asi 30–70 °C). Používají se jako rozpouštědla, např. při chemickém čištění oděvů. Další frakce jsou benzín (C6–12, 40–200 °C), petrolej (C10–15, 150–300 °C), ze kterého se vyrábí letecké palivo pro trysková letadla, a plynový olej (C10–20, 200–300 °C), ze kterého se získává nafta a lehký topný olej.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- robbert
- Zkušený
- Příspěvky: 1094
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A ten odpad tam máš kde?
Chtělo by to se více soustředit na to, co je v textu napsáno.
Jinak snad už bude fungovat Wikipedia, tak si tam najdi definici odpadu. Ale jo, musím říct, že jsi mi prodloužil život asi o deset let. Díky.
Chtělo by to se více soustředit na to, co je v textu napsáno.
Jinak snad už bude fungovat Wikipedia, tak si tam najdi definici odpadu. Ale jo, musím říct, že jsi mi prodloužil život asi o deset let. Díky.
Ford Edge Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2018 Black Agate (bílá folie)
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016 Green Guard
Ford Kuga Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2011, White Frozen
Ford Mondeo Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - prodaný
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016 Green Guard
Ford Kuga Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2011, White Frozen
Ford Mondeo Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - prodaný
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 15 hostů