fofok: Tvoje logika mne obcas unika, valce popraskaly protoze byly v bloku z atmosfery?? Co s tim ma blok motoru, vzdyt jen drzi vlozky a prislusenstvi a vede vodu s olejem? Nebude to spis tim, jak je uz psano predemnou, navesenim novych a nesladenych veci? Nebo ze se snazili usetrit a opomneli to poradne otestovat? Chapu Tvou averzi k atmosferam, ale ty duvody musi mit obcas hlavu a patu.fofok píše:A to byl právě ten problém,přímý vstřik a vyšší teplota spalování tudíž se patně chhladili válce a pak popraskaly a unikala chladící kapalina z toho perfektního nesmrtelnýho atmosférickýho bloku.Ma.rt píše:Presne..ale to asi je zde tezke vysvetlit. Dokonce domrvili i vodni pumpuballu píše:Ješt k tomu článku, pro 1,6 a 2,0 EB motor byly použity jen bloky motorů z atmosfér. Zbytek vše nové.
Budoucí vývoj automobilismu
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
7,5 mam uz teda znatelně do kopce. Rovinka tech 5,2 mi asi sedi.smoula píše:Mezi 5,2-7,5l, záleží podle sklonu vozovkyMa.rt píše: A kolik mas aktualni spotrebu pri 80?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tím neříká, že si stěžuji Dlouhodobá dejme tomu 7,5l i teď v zimě na starou atmosféru o objemu 2L je libová, a jsem spokojen
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Asi všechno dohromady,já jen abych byl na stejný vlně zdejší diskuse, když všechny turba jsou špatný tak se to musí nějak vyvážit.Nechci hanit Ford a je tady mnono majitelů co s tím problém nemají,ale Ford uznal chybu a nějak se to řešilo svolávačkama.fofok píše: Tvoje logika mne obcas unika, valce popraskaly protoze byly v bloku z atmosfery?? Co s tim ma blok motoru, vzdyt jen drzi vlozky a prislusenstvi a vede vodu s olejem? Nebude to spis tim, jak je uz psano predemnou, navesenim novych a nesladenych veci? Nebo ze se snazili usetrit a opomneli to poradne otestovat? Chapu Tvou averzi k atmosferam, ale ty duvody musi mit obcas hlavu a patu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ja Ti to nekritizuju proste zadnych 9. 7,5 je v pohodě.smoula píše:Tím neříká, že si stěžuji Dlouhodobá dejme tomu 7,5l i teď v zimě na starou atmosféru o objemu 2L je libová, a jsem spokojen
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
fofok: no snad aspon trochu chapes, ze tohle nekdo do garaze proste nechce. Ty pozitivní vlastnosti tak vyrazne nejsou, aby to někomu za to riziko stalo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5340
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Z mě nic neleze, já zde na fóru svoji spotřebu sdílím vcelku pravidelně a určitě jsem si nové auto nekupoval kvůli spotřebě, abych řešil každou deci.ballu píše:A ejhle, již to z tebe leze. Já když se nehlídal a jezdil v těchto otáčkách, tak ten dvoulitr bral 7,6. Nesmíš být trotl s dřevěnou nohou, a půjdeš níž jak já.Stanley_vy píše:Já s 1.5, když se opravdu nehlidam a točim 3 - 5 tis., pohybuju se kolem těch 8 litrů. Jen jestli nám ballu nezapomněl říct, že jeho kamarád z hospody má pořád v kufru michacku nebo ta autem vozík s palatou cihel.miki21 píše:Nebo jezdí stylem jak byl doteď zvyklý a nebojí se to pustit do vyšších otáček.
A nauč se číst, spolupracovník, musíš méně chodit do cukrárny, v hospodě se dovíš více. Ale nesmíš sedět u stolu s majiteli EB, to si budete přicmrndávat, jak máte výborné motory.
Třeba 1,1 Hunday, bral 9 L, motor se po 11 tis.km uvolnil a ustálil se na 7,5L. A tak mohu pokračovat, papírová spotřeba je jen papírová, realita je však jiná.
Co to znamená, že ses nehlídal? Zařadil jsi i pětku nebo naopak nejvýš trojku? Jak už Ti napsali níže, průměry ze sprint monitoru hovoří jasně. Já jsem s 2.0i ve FF2 taky pár tisíc km najel a vím, jak to auto jelo a za kolik. Taky zde neargumentuju tím, že jsem dojel do CH za šest.
Do hospody chodím často (jednu totiž provozuju) a tak dobře vím, co tam sedává za odborníky a jaká moudra z nich padají. Myslím, že bys zapadl.
A nechápu jak někdo může jezdit s 1.1 za 9, natož s novým. Já byl během zajíždění motoru pod dlouhodobým průměrem...
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Mart -To se bavíme ale o jednom turbo motoru ze začátku produkce Fordu.I v tomhle doba pokročila a dneska už je vývoj o kus dál.Jako ojetinu bych to nechtěl,ale jinejch bych se nebál.
Naposledy upravil(a) fofok dne 30.03.2020 11:37, celkem upraveno 1 x.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5340
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Až si někdy vyzkoušíš něco jiného než atmosféru tak zjistíš, že jsou auta, co jedou i pod 3 tisíce otáček a není třeba čekat na výkon do omezovače a omlouvat to požitkem z gradace "výkonu". Spotřebu komentovat nebudu. Sám ji neřeším, sprintmonitor mluví jasně.Ma.rt píše:Stanley_vy píše:Já s 1.5, když se opravdu nehlidam a točim 3 - 5 tis., pohybuju se kolem těch 8 litrů. Jen jestli nám ballu nezapomněl říct, že jeho kamarád z hospody má pořád v kufru michacku nebo ta autem vozík s palatou cihel.miki21 píše:Nebo jezdí stylem jak byl doteď zvyklý a nebojí se to pustit do vyšších otáček.
Nehlidas se a dostanes se na 3 i na 5 tis.ot.? Tak pak uz chapu, proc jsou pro Tebe mrtvé atmosfery a jsi pak na 8 jako ja s tou atmoskou, kdyz ji takhle tocim - bavime-li se tedy o nejake akceleraci, pri ustalene rychosti tam samozrejme mam co nejvyssi kvalt.
Ona prave i ta gradace vykonu u te atmosky a ta vyrovnanost od volnobehu je takova ridicska radost, kterou to turbo moc nema.
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5340
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Hmmm. Zajímavé, že jsem ještě nemusel nikdy dolít ani ml.Ma.rt píše:Stano: jo, obcas zerou. Akorat soucasne motory zerou olej uz jako nove, tak co je lepsi?
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Já do atmosféry dolejval.Každej benzín si pápne trochu oleje hlavně delží trasy v zátěži po dálnici.Bráchovo tsi si zobne, když tahá karavan třeba.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stenley-vy. Zajeď do servisu, něco budeš mít s motorem. Protože všude píší, že tyto motory žerou olej od novoty. Asi kroužky, benzín ti jde do oleje.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ale ja tu nepíšu nic jineho. Nove snad budou lepsi a ukaze to cas. Ty stare taky chvili jezdily bez problemu a pak to prislo.fofok píše:Mart -To se bavíme ale o jednom turbo motoru ze začátku produkce Fordu.I v tomhle doba pokročila a dneska už je vývoj o kus dál.Jako ojetinu bych to nechtěl,ale jinejch bych se nebál.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5340
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Mně si nevzal ani po Francii (2 x lyže) s rakví nebo letní Albánii. Měnil jsem zatím vždy max. po 15 tis. km (teď spíš méně) a vždy se to během toho roku vešlo mezi rysky).fofok píše:Já do atmosféry dolejval.Každej benzín si pápne trochu oleje hlavně delží trasy v zátěži po dálnici.Bráchovo tsi si zobne, když tahá karavan třeba.
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5340
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jj, hned jak v létě pojedu na garančku, jim to vzkážu.ballu píše:Stenley-vy. Zajeď do servisu, něco budeš mít s motorem. Protože všude píší, že tyto motory žerou olej od novoty. Asi kroužky, benzín ti jde do oleje.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 16 hostů