Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6600
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 30.03.2020 08:13

fofok píše:
Ma.rt píše:
ballu píše:Ješt k tomu článku, pro 1,6 a 2,0 EB motor byly použity jen bloky motorů z atmosfér. Zbytek vše nové.
Presne..ale to asi je zde tezke vysvetlit. Dokonce domrvili i vodni pumpu :dih:
A to byl právě ten problém,přímý vstřik a vyšší teplota spalování tudíž se patně chhladili válce a pak popraskaly a unikala chladící kapalina z toho perfektního nesmrtelnýho atmosférickýho bloku.
fofok: Tvoje logika mne obcas unika, valce popraskaly protoze byly v bloku z atmosfery?? Co s tim ma blok motoru, vzdyt jen drzi vlozky a prislusenstvi a vede vodu s olejem? Nebude to spis tim, jak je uz psano predemnou, navesenim novych a nesladenych veci? Nebo ze se snazili usetrit a opomneli to poradne otestovat? Chapu Tvou averzi k atmosferam, ale ty duvody musi mit obcas hlavu a patu. :nixw:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 30.03.2020 08:24

smoula píše:
Ma.rt píše: A kolik mas aktualni spotrebu pri 80?
Mezi 5,2-7,5l, záleží podle sklonu vozovky
7,5 mam uz teda znatelně do kopce. Rovinka tech 5,2 mi asi sedi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od smoula » 30.03.2020 08:53

Tím neříká, že si stěžuji :-D Dlouhodobá dejme tomu 7,5l i teď v zimě na starou atmosféru o objemu 2L je libová, a jsem spokojen :palec_nahoru:

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4802
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 30.03.2020 10:03

fofok píše: Tvoje logika mne obcas unika, valce popraskaly protoze byly v bloku z atmosfery?? Co s tim ma blok motoru, vzdyt jen drzi vlozky a prislusenstvi a vede vodu s olejem? Nebude to spis tim, jak je uz psano predemnou, navesenim novych a nesladenych veci? Nebo ze se snazili usetrit a opomneli to poradne otestovat? Chapu Tvou averzi k atmosferam, ale ty duvody musi mit obcas hlavu a patu. :nixw:
Asi všechno dohromady,já jen abych byl na stejný vlně zdejší diskuse, když všechny turba jsou špatný tak se to musí nějak vyvážit.Nechci hanit Ford a je tady mnono majitelů co s tím problém nemají,ale Ford uznal chybu a nějak se to řešilo svolávačkama.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 30.03.2020 11:01

smoula píše:Tím neříká, že si stěžuji :-D Dlouhodobá dejme tomu 7,5l i teď v zimě na starou atmosféru o objemu 2L je libová, a jsem spokojen :palec_nahoru:
Ja Ti to nekritizuju :) proste zadnych 9. 7,5 je v pohodě.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 30.03.2020 11:03

fofok: no snad aspon trochu chapes, ze tohle nekdo do garaze proste nechce. Ty pozitivní vlastnosti tak vyrazne nejsou, aby to někomu za to riziko stalo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5340
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Stanley_vy » 30.03.2020 11:25

ballu píše:
Stanley_vy píše:
miki21 píše:Nebo jezdí stylem jak byl doteď zvyklý a nebojí se to pustit do vyšších otáček. :wink:
Já s 1.5, když se opravdu nehlidam a točim 3 - 5 tis., pohybuju se kolem těch 8 litrů. Jen jestli nám ballu nezapomněl říct, že jeho kamarád z hospody má pořád v kufru michacku nebo ta autem vozík s palatou cihel. :cooler:
A ejhle, již to z tebe leze. Já když se nehlídal a jezdil v těchto otáčkách, tak ten dvoulitr bral 7,6. Nesmíš být trotl s dřevěnou nohou, a půjdeš níž jak já. :lol:
A nauč se číst, spolupracovník, musíš méně chodit do cukrárny, v hospodě se dovíš více. Ale nesmíš sedět u stolu s majiteli EB, to si budete přicmrndávat, jak máte výborné motory.
Třeba 1,1 Hunday, bral 9 L, motor se po 11 tis.km uvolnil a ustálil se na 7,5L. A tak mohu pokračovat, papírová spotřeba je jen papírová, realita je však jiná.
Z mě nic neleze, já zde na fóru svoji spotřebu sdílím vcelku pravidelně a určitě jsem si nové auto nekupoval kvůli spotřebě, abych řešil každou deci.

Co to znamená, že ses nehlídal? Zařadil jsi i pětku nebo naopak nejvýš trojku? Jak už Ti napsali níže, průměry ze sprint monitoru hovoří jasně. Já jsem s 2.0i ve FF2 taky pár tisíc km najel a vím, jak to auto jelo a za kolik. Taky zde neargumentuju tím, že jsem dojel do CH za šest.

Do hospody chodím často (jednu totiž provozuju) a tak dobře vím, co tam sedává za odborníky a jaká moudra z nich padají. Myslím, že bys zapadl.

A nechápu jak někdo může jezdit s 1.1 za 9, natož s novým. Já byl během zajíždění motoru pod dlouhodobým průměrem...

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4802
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 30.03.2020 11:32

Mart -To se bavíme ale o jednom turbo motoru ze začátku produkce Fordu.I v tomhle doba pokročila a dneska už je vývoj o kus dál.Jako ojetinu bych to nechtěl,ale jinejch bych se nebál.
Naposledy upravil(a) fofok dne 30.03.2020 11:37, celkem upraveno 1 x.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5340
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Stanley_vy » 30.03.2020 11:36

Ma.rt píše:
Stanley_vy píše:
miki21 píše:Nebo jezdí stylem jak byl doteď zvyklý a nebojí se to pustit do vyšších otáček. :wink:
Já s 1.5, když se opravdu nehlidam a točim 3 - 5 tis., pohybuju se kolem těch 8 litrů. Jen jestli nám ballu nezapomněl říct, že jeho kamarád z hospody má pořád v kufru michacku nebo ta autem vozík s palatou cihel. :cooler:
8O :totlsmile:
Nehlidas se a dostanes se na 3 i na 5 tis.ot.? Tak pak uz chapu, proc jsou pro Tebe mrtvé atmosfery :) a jsi pak na 8 jako ja s tou atmoskou, kdyz ji takhle tocim - bavime-li se tedy o nejake akceleraci, pri ustalene rychosti tam samozrejme mam co nejvyssi kvalt.
Ona prave i ta gradace vykonu u te atmosky a ta vyrovnanost od volnobehu je takova ridicska radost, kterou to turbo moc nema.
Až si někdy vyzkoušíš něco jiného než atmosféru tak zjistíš, že jsou auta, co jedou i pod 3 tisíce otáček a není třeba čekat na výkon do omezovače a omlouvat to požitkem z gradace "výkonu". Spotřebu komentovat nebudu. Sám ji neřeším, sprintmonitor mluví jasně.

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5340
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Stanley_vy » 30.03.2020 11:39

Ma.rt píše:Stano: jo, obcas zerou. Akorat soucasne motory zerou olej uz jako nove, tak co je lepsi?
Hmmm. Zajímavé, že jsem ještě nemusel nikdy dolít ani ml.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4802
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 30.03.2020 11:52

Já do atmosféry dolejval.Každej benzín si pápne trochu oleje hlavně delží trasy v zátěži po dálnici.Bráchovo tsi si zobne, když tahá karavan třeba.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 30.03.2020 11:55

Stenley-vy. Zajeď do servisu, něco budeš mít s motorem. Protože všude píší, že tyto motory žerou olej od novoty. Asi kroužky, benzín ti jde do oleje.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 30.03.2020 12:11

fofok píše:Mart -To se bavíme ale o jednom turbo motoru ze začátku produkce Fordu.I v tomhle doba pokročila a dneska už je vývoj o kus dál.Jako ojetinu bych to nechtěl,ale jinejch bych se nebál.
Ale ja tu nepíšu nic jineho. Nove snad budou lepsi a ukaze to cas. Ty stare taky chvili jezdily bez problemu a pak to prislo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5340
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Stanley_vy » 30.03.2020 12:18

fofok píše:Já do atmosféry dolejval.Každej benzín si pápne trochu oleje hlavně delží trasy v zátěži po dálnici.Bráchovo tsi si zobne, když tahá karavan třeba.
Mně si nevzal ani po Francii (2 x lyže) s rakví nebo letní Albánii. Měnil jsem zatím vždy max. po 15 tis. km (teď spíš méně) a vždy se to během toho roku vešlo mezi rysky).

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5340
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Stanley_vy » 30.03.2020 12:19

ballu píše:Stenley-vy. Zajeď do servisu, něco budeš mít s motorem. Protože všude píší, že tyto motory žerou olej od novoty. Asi kroužky, benzín ti jde do oleje.
Jj, hned jak v létě pojedu na garančku, jim to vzkážu.

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 16 hostů