Budoucí vývoj automobilismu
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stačí se podívat na pár filmů typu Gattaca a máš přibližně představu, kam to spěje.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
SM - vlastní testy, články o opravách silnic atd atd. A vlastni názory podpořený dlouhou praxí v oboru a srovnáním s ost. zeměmi. Občas nesouhlasím, ale objektivnost se jim nedá upřít.fofok píše:Bezpečnost především a odklon od emisí.Co tak najednou?Oni si to uvědomí,až automobilkám budou klesat prodeje a zisky jako že už se to teď děje.A bude hůř.
Kdyby nebylo elektromobilů a různejch SUV a crossoverů,tak SM nemá o čem psát a kdyby nebyla rubrika bazar,tak předplatný pomalu zruším,protože tam na normální auto člověk pomalu nenarazí.Oni to sice kritizují,ale stejně s tím nic nezmůžou.
Auto TIP a ostatní - překlady neceskeho puvodu, fotky přes půl strany a bez nazoru.
Já oceňuji vlastní nazory podpořené textem PROČ.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jj až budou auta mezi sebou komunikovat a předávat si informace během jizdy. Tak nebude čelní střet aut....jedno z aut sjede do pole, stromu....zřejmě to ve kterem bude jeden řidič nebo starší člověk. Aby se zachránila posádka v druhém autě....
Připomíná mě to jeden film...Já robot
Připomíná mě to jeden film...Já robot
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23445
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
o dost min tendencne popsane: https://www.businessinsider.com/russia- ... res-2019-1
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4797
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Doba na koupení normálního auta se spalovacím motorem se těžce zkracuje.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4797
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23445
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Junior
- Příspěvky: 430
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Souhlasím. A tak jsem si ještě před zdražením koupil co nejrychleji benzínové auto.fofok píše:Doba na koupení normálního auta se spalovacím motorem se těžce zkracuje.
Máme už jen rok a 3/4 než nařízení EK vstoupí v platnost.
Technicky řešitelné snížení emisí na 95gCO2/km totiž není, takže se výrobci chystají prodávat tak 25% elektroaut, aby se vyhnuli pokutám.
Důvody ke zdražení aut se spalovacími motory - protože baterie jsou drahé - vidím tři:
- výrobci musí elektrická auta dotovat, aby je vůbec prodali a aby nezkrachovali, musí o dotace zdražit auta se spalovacími motory
- další forma zdražení se jmenuje "komplexita nabídky" a tak je třeba Karoq ke koupi jedině s dvoulitrem a ve výbavě, kdy stojí 685 tisíc. Pak už elektrická auta nebudou vypadat tak draze.
- prodávat rodinám auta, se kterými nedojedou ani na dovolenou k moři nebude tak lehké a tak je třeba počítat s tím, že se 25%-ní podíl elektrických aut nepodaří dosáhnout a peníze na pokuty je třeba dostat do kasy co nejdřív.
Škoda Citigo má emise 100 gCO2/km a stojí 200 tis., VW e-UP stojí skvělých 535 tisíc a e-Golf za 994 tis. je ještě přitažlivější koupě. Ovšem ani Citigo těch 95 g neplní a tak jeho výroba ve 3.Q končí...
No a jestli je teď nějaký poměr mezi cenou nových a ojetých aut, tak po zdražení těch nových se jistě nezmění a i ojetá auta se spalovacími motory půjdou cenově nahoru.
Když to shrnu, musíme si pospíšit, dokud ještě nešly ceny nahoru.
A když si představím, že víc než polovinu ceny benzínu a nafty tvoří spotřební daň a DPH, chtěl bych vědět, čím politici budou chtít výpadek 25% těchto příjmů státního rozpočtu nahradit - pokud výrobci ten 25%-ní podíl elektromobilů dosáhnou.
Co mi místo toho zdraží? Bude mě stát doma 1 kWh elektřiny místo Kč 5,10 třeba Kč 12,-?
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nie. To by bol problem, kedze elektrina by isla hore celoplosne. Napriklad aj fabrikam.
Vypadok vykryju zvysenim dani na paliva.
Vypadok vykryju zvysenim dani na paliva.
-
- Junior
- Příspěvky: 430
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To by nemusela.
Fabriky a domácnosti lze přece snadno rozlišit.
Fabriky a domácnosti lze přece snadno rozlišit.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
- finsa
- Pokročilý
- Příspěvky: 655
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Pěkný souhrn jak se dnes cestuje s EV ve "vyspělé zemi".
https://www.linkedin.com/pulse/2200-km- ... amasinghe/
Realita na východ od německých hranic by byla podstatně horší. Evropa není na přechod na elektromobilitu připravená, vybudovat infrastrukturu nabíječek potrvá léta a vynucovat to zákony je jen cesta k tomu že ještě víc než dnes budou lidi udržovat v provozu spalovací auta která už by jinak byla na vrakovišti
To pak zase budou všichni překvapený že emise a průměrný věk aut stoupá i když podle směrnic by to mělo být naopak.
https://www.linkedin.com/pulse/2200-km- ... amasinghe/
Realita na východ od německých hranic by byla podstatně horší. Evropa není na přechod na elektromobilitu připravená, vybudovat infrastrukturu nabíječek potrvá léta a vynucovat to zákony je jen cesta k tomu že ještě víc než dnes budou lidi udržovat v provozu spalovací auta která už by jinak byla na vrakovišti
To pak zase budou všichni překvapený že emise a průměrný věk aut stoupá i když podle směrnic by to mělo být naopak.
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6594
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nejde jen o nabijeci stanice, ale hlavne i o mnozstvi elektriny a velke vykyvy ve spotrebe, o cene se radsi nema cenu bavit, uz ted elektrina leze dost nahoru, pripocitej dane a bude to pro chudsi zeme dost neresitelnej problem. Dojal me Fiat se zapocitanim vypalneho Maskovi, asi budem jezdit Fiatem. A zduvodneni tech p...., Evropa bude technologicky na spici Asi si koupim a prihlasim auto na Ukrajine a bude klid s ekonesmyslama.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- finsa
- Pokročilý
- Příspěvky: 655
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jo je to o všem, o počtu nabíjecích míst, rozvodné soustavě, kapacitě elektráren a v neposlední řadě i o dostupnosti elektromobilů pro běžného obyvatele našich končin, který si často nemůže dovolit nové auto za 500 tis, natož aby ho kupoval za milion.
Ještě jednou budeme rádi za naše staré jednoduché focusy kterým k provozu stačí benzín, olej a chladící kapalina
Ještě jednou budeme rádi za naše staré jednoduché focusy kterým k provozu stačí benzín, olej a chladící kapalina
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů