Budoucí vývoj automobilismu
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23436
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
setreni elektriny v baterii
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
60 tacho ma za 7 sekund. Ak to ma byt lacny elektromobil do mesta, mozno auto do rozvojovych krajin, preco nie. Neskuseny alebo bojazlivy vodic aj tak nezrychluje prudsie. Aj ked auto da stovku za 8 sekund, aj tak bude zrychlovat pol minuty.
Len ta cena a mi nezda. Bud pocitaju s dotaciami, alebo tazko predajne auto.
Len ta cena a mi nezda. Bud pocitaju s dotaciami, alebo tazko predajne auto.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6591
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
nechci rejpat, ale silne pochybuju, ze to v rozvojovych krajinach nekdo koupi, tam maj elektro u zadele a nemaj tam hlavne zeleny byrokraty z EU a nabijecky
tohle je priklad elektroauta, ktery popira vse, cim se elektromaniaci "vychloubaji", tedy ty prednosti
tohle je priklad elektroauta, ktery popira vse, cim se elektromaniaci "vychloubaji", tedy ty prednosti
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Je to predprodukcny kus.
Podozrive je uz len to, ze na Normal a Eco ma rovnaky cas.
Podozrive je uz len to, ze na Normal a Eco ma rovnaky cas.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 674
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
prostě všechno ošulit a s dotací se to bude prodávat za cca 300+ tisíc jednoduše tragédie a slušné BEV bude vždy o hodně dražší jak ICEV (neřeším prodejní cenu v pokřiveném tržním prostředí)
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6591
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ono to sice asi nepatri sem, ale pro mimoevropany je to aktualni, pro duchodce na obcasne vyjizdky, ci do kaufu idealni auto, bohuzel u nas je jen elektro za meloun na ktery doplaci motorari.
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ho ... nekoupite/?
no a jak to dopada s dotacema je taky pekny cteni
https://www.autoforum.cz/predstaveni/re ... edstavuji/?
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ho ... nekoupite/?
no a jak to dopada s dotacema je taky pekny cteni
https://www.autoforum.cz/predstaveni/re ... edstavuji/?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
BR-V je MPV. Ako skoncili MPV vies...
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6591
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To sice ano, ale pokud porovnas fabku a tohle vers. jejich ceny, tak co by jsi si koupil?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ja by som si kupil MPV tak ci tak, aj jedno mam.
Neviem aka je kvalita, bezpecnost, vybava. Zas len tak to lacnejsie nebude.
To je ako pytat sa, ci si kupis Dacia Sandero alebo Fabiu. Ja by som kupil Sandero, asi aj kupim pre zenu, ale na cestach to vyzera inak.
Neviem aka je kvalita, bezpecnost, vybava. Zas len tak to lacnejsie nebude.
To je ako pytat sa, ci si kupis Dacia Sandero alebo Fabiu. Ja by som kupil Sandero, asi aj kupim pre zenu, ale na cestach to vyzera inak.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 674
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23436
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Je to srandovní přiznání, že na benzín to dát můžou, ale na elektro je to špatný
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3695
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autorevue.cz/dacia-spring-2 ... data-fotky
Tady máte budoucnost...
450k CZK, 14" kola, výkon 33kW, dojezd 250km.
To se nám ten automobilověj svět za pár let pěkně posral, za půl milionu buď toto a nebo litrovej třívalec....
Ve výbavě mě moc pobavil "omezovač rychlosti", jo, tak bez toho bych to nechtěl, zlvášt když to má z nuly na 100 za asfaltotrhajících 19,1s a maximálku 125.
Tady máte budoucnost...
450k CZK, 14" kola, výkon 33kW, dojezd 250km.
To se nám ten automobilověj svět za pár let pěkně posral, za půl milionu buď toto a nebo litrovej třívalec....
Ve výbavě mě moc pobavil "omezovač rychlosti", jo, tak bez toho bych to nechtěl, zlvášt když to má z nuly na 100 za asfaltotrhajících 19,1s a maximálku 125.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jo, v takovém tom žebříčku nejzbytečnějších věcí bude omezovač rychlosti na dacii spring na špici
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 674
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
počkejte až vás potká auto budoucnosti a vy si pojedete se svou "starou" károu přes limit a hned vás natočí a napráská úřadům
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot], Bing [Bot] a 8 hostů