Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 24.07.2020 11:26

To máš pravdu, ale to by jsme se museli zase vrátit na začátek, jak Němci ke Škodovce přišli. Čistá hra to nebyla.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od 321910336 » 24.07.2020 11:32

Jen pro Škodovku novou platformu vyvíjet nebudou, buď všichni nebo nikdo. O náklady na elektro se podělí s Fordem, tak by je to moc bolet nemuselo.
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6594
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 24.07.2020 13:43

No ale radsi nemcour, jak francouz :nixw:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4754
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od pkadecka » 24.07.2020 14:14

VW je majitel Škody, může si dělat co chce. Rozděluje si trh (se svými auty), určuje co se bude vyrábět a jaké technologie se kde použijou. Není na tom nic nelogického, auto s logem VW by mělo být nebo se aspoň tvářit jako o chlup lepší než Škoda.

VW by byl sám proti sobě, kdyby pod značkou Škoda vyráběl lepší auta než ty vlastní. Dacia taky není lepší auto než Renault (ale tam je rozdíl mnohem větší než VW - Škoda).

Pod křídly VW si Škoda zachovala značku a vyrábí vlastní auta, není to jen VW s jiným logem (snad kromě citigo). Ono těch možností po revoluci moc nebylo a lepší snad žádná. Taky se dneska mohly v Boleslavi montovat Twinga nebo rovnou Dacie. A s logem renaultu.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23445
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 02.08.2020 08:46

https://echo24.cz/a/SLjBz/prelomovy-roz ... lej-v-aute

to jsem zvedav, co s tim ted budou v Nemecku delat
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

blackbox80
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 674
Registrován: 24.01.2020 17:38
Bydliště: Chrudim/PCE

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od blackbox80 » 02.08.2020 18:32

no už i u Tesly X začli pomalu chápat, že tabletoidní ovládání není v autě úplně košér a doufám, že klasické prvky nevymizí dokud nebude lepší náhrada :) jinak po dlouhé době rosudek, který má hlavu i patu :)
pkadecka píše: 24.07.2020 14:14 VW by byl sám proti sobě, kdyby pod značkou Škoda vyráběl lepší auta než ty vlastní. Dacia taky není lepší auto než Renault (ale tam je rozdíl mnohem větší než VW - Škoda).
VW je to v podstatě šumák, protože peníze tečou do stejné pokladničky a navíc nedávají tolik prostoru konkurenci (však pod svými křídly mají i prémiovější vozidla a nemají znak VW) >> je to prostě součást firemní strategie jak snížit výrobní náklady, maximalizovat zisky, uspokojit co nejvíce zákazníků a i ty co mají nějaké to vlastenectví nebo nostalgii případně sympatie k nějaké značce ač se nezakládají na racionálních úvahách :)

Prostě světu vládnou velké lobbujicí "korporáty" a je jedno jestli je to E.ON, Unilever, Mondelez, VW Group atd...lidé už neví co opravdu stojí za různými značkami ... ;)

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3699
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 03.08.2020 09:07

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv

Aby nam tu v EU nezustal nakonec jen VW a jeho špičkové elektromobily s bezchybným precizním SW vybavením :puke_r: :mrgreen:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od TomFocus » 03.08.2020 09:17

O monopol a co nejmíň konkurence o to jde NE?
Neříká se tomu neviditelná ruka trhu - kapitaliSMUS :mrgreen:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3699
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 03.08.2020 09:22

Je toho čím dál víc, nerealistický požadavky na snížení emisí ... takže v nabídce spousta nesmyslů na baterky, k tomu povinny asistenti od roku 2022, kde spousta z nich bude zase jen víc otravná než aby to realně nečemu pomohlo. (černá skříňka jen jako třešnička na dortu, online napojení na policajty očekávám pak už během pár let, technologie na to jsou .. :mrgreen: )

Takže se nedivim, že některý už to tady balí a další budou následovat. :?

Jinak ta vláda byrokracie a EKOzelený šílenství nemá už s kapitalismem bohužel moc společnyho.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23445
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 03.08.2020 09:56

nemyslim si - mitsubishi je v EU okrajova znacka, v ramci sveho koncernu se stahne (i s nissanem) a v EU zustane jen renault, ktery mozna bude nabizet i auta zbylych znacek ale pod svym logem (neco jako fiat a chrysler) ... usetri se za marketing
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od TomFocus » 03.08.2020 10:10

To zní logicky (ironie) né na tebe, ale na systém.
Žádná obsáhlá nabídka, ale nabídka VW, PSA, Renault, Ford, Fiat a Mazda :mrgreen:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od 321910336 » 03.08.2020 14:00

Teď je ideální čas se stáhnout a svézt to na emise. Mitsubishi by klidně mohlo nabídnout modely co emise splní, ale nemá v nabídce nic, čím by mohli oslovit. Mazda bude následovat.
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4797
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 03.08.2020 23:52

Mitsubishi dělá většinou mastodonty,který jsou v době SUV neprodejný.I Pajero v Japonsku už skončilo výrobu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23445
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 11.08.2020 21:15

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3699
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 20.08.2020 13:07

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Celkem zajímavý a asi i očekávaný problémy v ráji.

V článku mne zaujala např. informace, cituji: "Studie poradenské firmy Deloitte před nedávnem uvedla, že nejrůznější elektronické systémy tvoří až čtyřicet procent z výrobní ceny vozu. V roce 2007 to byla asi pětina. Deloitte odhaduje, že do roku 2030 by podíl mohl vzrůst až na čtyřicet pět procent."

No jo, vono kdyby to nebylo dneska tak nabušený elektronikou obecně, kdyby se k tomu tak brutálně nešlo po snížení emisí, tak by ty auta nakonec byly vlastně levný a to asi nikdo nechce :mrgreen:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů