Budoucí vývoj automobilismu
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To máš pravdu, ale to by jsme se museli zase vrátit na začátek, jak Němci ke Škodovce přišli. Čistá hra to nebyla.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jen pro Škodovku novou platformu vyvíjet nebudou, buď všichni nebo nikdo. O náklady na elektro se podělí s Fordem, tak by je to moc bolet nemuselo.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6594
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No ale radsi nemcour, jak francouz
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
VW je majitel Škody, může si dělat co chce. Rozděluje si trh (se svými auty), určuje co se bude vyrábět a jaké technologie se kde použijou. Není na tom nic nelogického, auto s logem VW by mělo být nebo se aspoň tvářit jako o chlup lepší než Škoda.
VW by byl sám proti sobě, kdyby pod značkou Škoda vyráběl lepší auta než ty vlastní. Dacia taky není lepší auto než Renault (ale tam je rozdíl mnohem větší než VW - Škoda).
Pod křídly VW si Škoda zachovala značku a vyrábí vlastní auta, není to jen VW s jiným logem (snad kromě citigo). Ono těch možností po revoluci moc nebylo a lepší snad žádná. Taky se dneska mohly v Boleslavi montovat Twinga nebo rovnou Dacie. A s logem renaultu.
VW by byl sám proti sobě, kdyby pod značkou Škoda vyráběl lepší auta než ty vlastní. Dacia taky není lepší auto než Renault (ale tam je rozdíl mnohem větší než VW - Škoda).
Pod křídly VW si Škoda zachovala značku a vyrábí vlastní auta, není to jen VW s jiným logem (snad kromě citigo). Ono těch možností po revoluci moc nebylo a lepší snad žádná. Taky se dneska mohly v Boleslavi montovat Twinga nebo rovnou Dacie. A s logem renaultu.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23445
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://echo24.cz/a/SLjBz/prelomovy-roz ... lej-v-aute
to jsem zvedav, co s tim ted budou v Nemecku delat
to jsem zvedav, co s tim ted budou v Nemecku delat
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 674
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
no už i u Tesly X začli pomalu chápat, že tabletoidní ovládání není v autě úplně košér a doufám, že klasické prvky nevymizí dokud nebude lepší náhrada jinak po dlouhé době rosudek, který má hlavu i patu
Prostě světu vládnou velké lobbujicí "korporáty" a je jedno jestli je to E.ON, Unilever, Mondelez, VW Group atd...lidé už neví co opravdu stojí za různými značkami ...
VW je to v podstatě šumák, protože peníze tečou do stejné pokladničky a navíc nedávají tolik prostoru konkurenci (však pod svými křídly mají i prémiovější vozidla a nemají znak VW) >> je to prostě součást firemní strategie jak snížit výrobní náklady, maximalizovat zisky, uspokojit co nejvíce zákazníků a i ty co mají nějaké to vlastenectví nebo nostalgii případně sympatie k nějaké značce ač se nezakládají na racionálních úvahách
Prostě světu vládnou velké lobbujicí "korporáty" a je jedno jestli je to E.ON, Unilever, Mondelez, VW Group atd...lidé už neví co opravdu stojí za různými značkami ...
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3699
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Aby nam tu v EU nezustal nakonec jen VW a jeho špičkové elektromobily s bezchybným precizním SW vybavením
Aby nam tu v EU nezustal nakonec jen VW a jeho špičkové elektromobily s bezchybným precizním SW vybavením
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
O monopol a co nejmíň konkurence o to jde NE?
Neříká se tomu neviditelná ruka trhu - kapitaliSMUS
Neříká se tomu neviditelná ruka trhu - kapitaliSMUS
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3699
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Je toho čím dál víc, nerealistický požadavky na snížení emisí ... takže v nabídce spousta nesmyslů na baterky, k tomu povinny asistenti od roku 2022, kde spousta z nich bude zase jen víc otravná než aby to realně nečemu pomohlo. (černá skříňka jen jako třešnička na dortu, online napojení na policajty očekávám pak už během pár let, technologie na to jsou .. )
Takže se nedivim, že některý už to tady balí a další budou následovat.
Jinak ta vláda byrokracie a EKOzelený šílenství nemá už s kapitalismem bohužel moc společnyho.
Takže se nedivim, že některý už to tady balí a další budou následovat.
Jinak ta vláda byrokracie a EKOzelený šílenství nemá už s kapitalismem bohužel moc společnyho.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23445
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
nemyslim si - mitsubishi je v EU okrajova znacka, v ramci sveho koncernu se stahne (i s nissanem) a v EU zustane jen renault, ktery mozna bude nabizet i auta zbylych znacek ale pod svym logem (neco jako fiat a chrysler) ... usetri se za marketing
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To zní logicky (ironie) né na tebe, ale na systém.
Žádná obsáhlá nabídka, ale nabídka VW, PSA, Renault, Ford, Fiat a Mazda
Žádná obsáhlá nabídka, ale nabídka VW, PSA, Renault, Ford, Fiat a Mazda
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Teď je ideální čas se stáhnout a svézt to na emise. Mitsubishi by klidně mohlo nabídnout modely co emise splní, ale nemá v nabídce nic, čím by mohli oslovit. Mazda bude následovat.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4797
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Mitsubishi dělá většinou mastodonty,který jsou v době SUV neprodejný.I Pajero v Japonsku už skončilo výrobu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23445
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3699
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Celkem zajímavý a asi i očekávaný problémy v ráji.
V článku mne zaujala např. informace, cituji: "Studie poradenské firmy Deloitte před nedávnem uvedla, že nejrůznější elektronické systémy tvoří až čtyřicet procent z výrobní ceny vozu. V roce 2007 to byla asi pětina. Deloitte odhaduje, že do roku 2030 by podíl mohl vzrůst až na čtyřicet pět procent."
No jo, vono kdyby to nebylo dneska tak nabušený elektronikou obecně, kdyby se k tomu tak brutálně nešlo po snížení emisí, tak by ty auta nakonec byly vlastně levný a to asi nikdo nechce
Celkem zajímavý a asi i očekávaný problémy v ráji.
V článku mne zaujala např. informace, cituji: "Studie poradenské firmy Deloitte před nedávnem uvedla, že nejrůznější elektronické systémy tvoří až čtyřicet procent z výrobní ceny vozu. V roce 2007 to byla asi pětina. Deloitte odhaduje, že do roku 2030 by podíl mohl vzrůst až na čtyřicet pět procent."
No jo, vono kdyby to nebylo dneska tak nabušený elektronikou obecně, kdyby se k tomu tak brutálně nešlo po snížení emisí, tak by ty auta nakonec byly vlastně levný a to asi nikdo nechce
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů