Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6589
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 18.09.2020 14:15

smoula píše: 18.09.2020 10:34
Ma.rt píše: 12.09.2020 15:35 U automaticke klima taky pootocis knoflikem. A nejspíš jeste menekrat nez u manuální, protoze automatika Ti drzi teplotu.
U automatické klimatizace to šteluji prakticky stejně jako v případě manuální :nixw:
u automaticke me stve, ze ji musis mit zapnutou, neni tam treba naporovej ofuk pr. okna
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12873
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od stano. » 18.09.2020 14:26

To mi neslo ani na manualnej. Naposledy na Favorite.
Klimu ako taku, A/C, ved vypni. A vetrak sa moze tocit na nizky stupen.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12873
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od stano. » 18.09.2020 14:31

Nesuhlasim. Najhorsie su infotaimenty, kde teplotu (klimu) nastavujes dotykom. Potom infotaimenty s malym displejom a dole, kde prepnutie stanice radia/skladby je ako hrat sa s telefonom pod palubovkou. A potom tie, ktore ti nahodne nezoberu dotyk.
Mam velky displej hore na palubovke. Priklad Android auto: Tuknutie noveho ciela z poslednych zadanych do waze je ovela rychlejsie a menej odvadza pozornost ako to ist na displeji telefonu, napriklad aj na drziaku. Prehodit skladbu na spotify (startuje automaticky) ide aj na volante. To iste s telefonatom - alebo je to jeden tuk na displeji.
Takze neviem co robili pri tej studii na displeji, kde bol umiestneny a ako velky. Ano, robit to iste na 7" obrazovke v takej Dacii, ktora je dole, spomalena a nie vzdy zoberie dotyk, tam to je urcite ovela nebezpecnejsie.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4797
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 18.09.2020 14:33

To víc rozptyluje dloubání v nose.Takovou studii ještě nikdo neudělal :mrgreen:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6589
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 18.09.2020 15:08

stano. píše: 18.09.2020 14:26 To mi neslo ani na manualnej. Naposledy na Favorite.
Klimu ako taku, A/C, ved vypni. A vetrak sa moze tocit na nizky stupen.
FFII bez problemu, naporove kam jsem to pustil. :nixw: Tvou radu jsem taky zkousel a zacalo me to smrdet, zajimave je, ze pokud chladi, tak nesmrdi, ale ceka me desinfekce, doufam v lepsi pristup jak u FFII.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2988
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od jenikHK » 20.09.2020 09:36

Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23431
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 23.09.2020 06:54

dalsi navratilec k tlacitkum misto dotykace
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/tl ... ich-duvodu

„Nahradili jsme dotykovou obrazovku klasickým ovládáním, neboť dle zákazníků nebyla její obsluha jednoduchá,“ říká automobilka a dodává, že u předchozího provedení museli lidé často sledovat spíše místo, kde se ta či ona funkce ovládá, než vozovku.
to pri zavadecich testech dotykacu netusili? :roll:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3693
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 23.09.2020 08:29

Říkáme to tu tak nějak všichni...
Nikdy mne za 20 let za volantem nic tak nerozptylovalo, jako dotykový ovládání displeje na palubovce. (teď teda pominu příchod jara, sukně, šaty a tak .. to se nepočítá :D )

A vlastně když už jsem měl občas nějakou tu "krizovku", tak proto, že si zrovna musim vybírat muziku v zatáčce :roll: Já vím, já vím, dám si na to pozor.

Základní věci na tlačidle jsou prostě jednodušší a Ford má tohle za mně zmáknutý furt hodně dobře, když se chce, tak je tam na tlačítku i poslepu vše důležitý, snad jim to vydrží.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23431
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 25.09.2020 09:07

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od smoula » 25.09.2020 09:16

A nikdo to opět nebude kupovat jako ten jejich pokus s benzínem :D At se na todle radši vykašle a dělá opět pěkná auta jako dříve

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4797
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 25.09.2020 09:58

Mazda nafty nikdy neuměla.Vidím to jako poslední hřebík do rakve v Evropě.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3693
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 25.09.2020 10:00

Tesla Model 3, autonomní řízení, demonstrace nejnovějších možností bezpečnosti :mrgreen:
https://twitter.com/StultusVox/status/1 ... 67531?s=20

:totlsmile: :nnou:
Má to před sebou ještě dlouhou cestu..
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4754
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od pkadecka » 25.09.2020 10:14

fofok píše: 25.09.2020 09:58 Mazda nafty nikdy neuměla.Vidím to jako poslední hřebík do rakve v Evropě.
Mazda? V roce 2019 byla mazda 6 ve střední třídě 6. nejprodávanější auto v ČR (první dvě příčky superb a passat). Mezi malými SUV byla CX-3 na 7. místě. To nevypadá, že by se to tu chystali zavřít.

https://www.auto.cz/nejprodavanejsi-aut ... edni-trida
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4797
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 25.09.2020 10:36

To je ale málo,aby se ti zaplatil vývoj novýho motoru jenom pro Evropu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4754
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od pkadecka » 25.09.2020 10:44

To v Japonsku disely nejezděj? Když vyvinou nový motor, tak ho nasadí do aut pro celý svět.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů