Budoucí vývoj automobilismu
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Na Slovensku sa da Focus s automatom objenat iba naftak. STcko mozno nie, neviem, zistoval len klasicke kombi.
A ako som uz spominal, importer ma kvoli emisiam kvotu na 10ks Mustang V8. Neviem, ci ju vobec vyuzije, no limit ma urceny.
A ako som uz spominal, importer ma kvoli emisiam kvotu na 10ks Mustang V8. Neviem, ci ju vobec vyuzije, no limit ma urceny.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23472
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
taky cesta: zacneme jezdit uzitkovymi vozy
https://www.novinky.cz/auto/clanek/suzu ... z-40335878
https://www.novinky.cz/auto/clanek/suzu ... z-40335878
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
vcera jsem koukal na Maru a mel zajimave tema, jeho zavery o sterilnosti Tesly jsou pry vyjimkou neverim , ze ostatni e-auta jsou na tom jinak, ovsem ja to neridil, dostal me vsak timhle "je to softwarova firma, ktera jen tak mimochodem vyrabi auta" https://www.youtube.com/watch?v=TxC1UN8eeCU
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tesla = tablet na kolečkách.
BTW teď jsem někde viděl titulek článku typu "elektroauta jsou slepá cesta, budoucnost jsou hybridy" - a něco na tom bude. Hybrid je poměrně rozumný kompromis, Toyota má za sebou asi nejdelší vývoj a prius je dneska synonymum spolehlivosti a nízkých provozních nákladů.
Elektro-only auto a) není kde nabíjet, b) se nabíjí příšerně dlouho a c) má omezený dojezd. Hybrid (i plug-in hybrid) tyhle nevýhody nemá.
BTW teď jsem někde viděl titulek článku typu "elektroauta jsou slepá cesta, budoucnost jsou hybridy" - a něco na tom bude. Hybrid je poměrně rozumný kompromis, Toyota má za sebou asi nejdelší vývoj a prius je dneska synonymum spolehlivosti a nízkých provozních nákladů.
Elektro-only auto a) není kde nabíjet, b) se nabíjí příšerně dlouho a c) má omezený dojezd. Hybrid (i plug-in hybrid) tyhle nevýhody nemá.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23472
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
podle anonymnich vyzkumu plug-in hybridy stejne nikdo nenabiji ... lidi jen vyuzili dotace na nove auto ... a uz jsou firmy, ktere nabizi z auta demontovat baterie, abys tu vahu s sebou nemusel porad vozit
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak se podívej na novou s-kládu to je už taky tablet na kolečkáchpkadecka píše: ↑11.09.2020 08:42 Tesla = tablet na kolečkách.
BTW teď jsem někde viděl titulek článku typu "elektroauta jsou slepá cesta, budoucnost jsou hybridy" - a něco na tom bude. Hybrid je poměrně rozumný kompromis, Toyota má za sebou asi nejdelší vývoj a prius je dneska synonymum spolehlivosti a nízkých provozních nákladů.
Elektro-only auto a) není kde nabíjet, b) se nabíjí příšerně dlouho a c) má omezený dojezd. Hybrid (i plug-in hybrid) tyhle nevýhody nemá.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To chcela byt aj nova kokcafka. Len im ten tablet nejako hapruje
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
vlastne uz jsou to tablety s motorem
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Podle prodeje tabletů (Octavií) to zatím vypadá,že to lidi chtějí.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
no pokud myslis u nas, tak u nas by se kupovala i s 3 kolama
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Letošní rok je tak "divnej" kvůli koroně, že bych statistiku moc neřešil .. ale co teda mam zkušenost s novou oktávkou, tak nechápu, že za to někdo do SVOJE peníze. U firem je to jiny, maj jiny ceny, jedou ze setrvačnosti ...
Tak dlouho už jsem nebyl nasranej jako při ovládání všeho v nový oktávce, jestli je budoucí vývoj timhle smerem, tak díky, nechci
Tak dlouho už jsem nebyl nasranej jako při ovládání všeho v nový oktávce, jestli je budoucí vývoj timhle smerem, tak díky, nechci
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Já si myslím, že lidi to chtěj jinak by se to neprodávalo a máš to uź všude.Dnešní max třicátníci a mladší vyrůstali s mobilem a tabletem v ruce,těm to problém nedělá.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ted jsem se asi vyjádřil blbě, já proti tabletu pořádnymu v autě nic nemam, ale proč pres nej mam ovládat klimatizaci? Proč dělat něco složitě, když to jde snadno.
JInak displeje třeba v nových Mercedesech a jejich zobrazení navigace atd., hmm, to zase jako klidně jo
JInak displeje třeba v nových Mercedesech a jejich zobrazení navigace atd., hmm, to zase jako klidně jo
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Máš tam dotykovou plošku nebo hlasový ovládání i ovládání všeho možného na volantu,u Peugeotu musíš kvůli teplotě do podmenu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů