Budoucí vývoj automobilismu
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3699
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No a ve focusu proste pootočim knoflíkem
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A nejspíš ti stejní co si pochvalovali dřívější nedotykový displej někde u kolen a tlačítko na každou funkci.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To je pokrok, to aby v autě seděli dva řidiči. Jeden bude jen řídit, a ten druhý ovládat palubovku.
Něco mně to připomíná, že by ten pokrok směřoval jak v letadle, druhý pilot.????
Něco mně to připomíná, že by ten pokrok směřoval jak v letadle, druhý pilot.????
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
V turbobenzinoch bude este treti - palubny technik (ten, co sedi za nimi). Ked sa uderom 100t km rozpadne motor, rovno ho vymeni a mozu pokracovat v jazde.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4798
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- kPetr
- Junior
- Příspěvky: 446
- Registrován: 29.05.2013 23:00
- Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Zrovna jsem chtěl napsat úplně to samé, tak jsi mě předběhl .
Řidič by se měl věnovat řízení a nikoliv se rozptylovat dotykovým displejem kvůli změně teploty nebo čemu-koliv jinému. Asi jsem hodně ze staré školy, nevím, ale mě například loni při koupi mého Focusu nadchlo, že má manuální klimatizaci. Ve Fusionu máme automatickou a prostě si na to nějak nemůžu zvyknout, naštěstí s tím jezdu jenom vyjímečně. Ve Focusu prostě a jednoduše pootočím knoflíkem a nemusím se na to při řízení nijak soustředit a číst na displeji, do kterého zrovna svítí slunce. A nějaký dotykový displej si už raději vůbec nepředstavuji, mě zkrátka vyhovují ty otočné "knoflíky". Nastavit si na displeji něco, co si nastavím než vyjedu (třeba navigaci apod.), OK. Ale úkony, které se dělají / nastavují za jízdy, mají být jednoduché a intuitivní.
Je tu sice i hlasové ovládání, njn lidi na to letí a asi to chtějí. Ale furt je to o SW, který může kdykoliv selhat, viz problémy nových Octavií apod.. Děkuji, vážně nechci.
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
U automaticke klima taky pootocis knoflikem. A nejspíš jeste menekrat nez u manuální, protoze automatika Ti drzi teplotu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23447
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6595
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
osobne nejsem proti tabletu, tohle "japonske" reseni je dobre, ale taky zalezi na grafice, rozvrzeni(logice) nejpouzivanejsich (tlacitek)
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13054
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://navratdoreality.cz/poslouchat-r ... 11893.html
Tak tohle v autě určitě nechci
Tak tohle v autě určitě nechci
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3699
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jak tu nadávám na koncern a moje zkušenosti s jejich autama, tak celkem podobně to bylo, když jsem se snažil "domluvit" s navigací ve FoFo IV, než to člověk nadiktoval podle přesnýho popisu, tak je rychlejší zastavit ... a natukat to tam přimo do mapy.
Ve FoFo III jsem taky hlasový ovládání použil fakt jen párkrát a zajímalo by mě co ostatní, jestli to používáte denne?
Páč dle všeho je to budoucnost, VW se tak rozhodl, tak to tak bude Vše ovládat hlasem, knoflíky jsou zbytečný, než pootočit kolečkem tak 5 minut dohadování s AI, jakou teplotu nastavit a že je vám zima na nohy, nic moc.
Ve FoFo III jsem taky hlasový ovládání použil fakt jen párkrát a zajímalo by mě co ostatní, jestli to používáte denne?
Páč dle všeho je to budoucnost, VW se tak rozhodl, tak to tak bude Vše ovládat hlasem, knoflíky jsou zbytečný, než pootočit kolečkem tak 5 minut dohadování s AI, jakou teplotu nastavit a že je vám zima na nohy, nic moc.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
-
- Test driver
- Příspěvky: 4798
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Hlasový ovládání už se dává dlouho a časem je čím dál vychytanější.Tenhle borec chce rádio a neumí ho ani správně říct,asi chce bejt zajímavej a u jistý části populace to zabralo.Osobně to nemám aktivovaný a nechci.U aut klimy mám nastavenou teplotu a nešahám na to ať je zima,léto a o nic se nestarám.U manuální se kroutí jak na sporáku při každý změně a aby to něco dělalo.Je to dnes už retro a odvádí to pozornost.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- pesoo
- Nováček
- Příspěvky: 85
- Registrován: 28.06.2013 09:12
- Bydliště: Nymburk
Re: Budoucí vývoj automobilismu
FF II 1.6 Ti-VCT kombi 2007
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 4 hosti