Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9402
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od phofy » 28.06.2019 18:49

ballu píše:
Tomin123 píše:V (pred?)poslednim Svetu motoru rozebrali Skoda 1.0T co jezdil celou dobu na predepsany cajicek,
najel 100tkm s vymenama na max.lhute (30 tis.km ?) a saly jsou prej uplne netknute.
Prej je na nich nejaka modra spec.vrastva .... 8O Ten motor nedopadl spatne ani v dalsich ukazatelich. Ovalita valcu 0.0, atd.
Jen propagační kecy, každý motor musí mít nějaké opotřebení. Již z tohoto pohledu píšou hovadiny. Když tyto motory vyběhly, zkolabovaly do 50 tisíc. Pak to trochu vychytali, ale maximálně stovka.
Již vidím na první stránce SM, motory 1,0 škoda vydrží max sto tisíc. Hovadina, že, potopit fabriku, která nejvíce vydělává.
Takže až budu mít příští rok 100k km na 1.0 tsi, tak ti mám poslat fotku? 8O

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4797
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 28.06.2019 19:12

Na tohle trollení nemá cenu reagovat.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Stastlivec
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1197
Registrován: 19.05.2016 12:40
Bydliště: Jesenice

Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Stastlivec » 28.06.2019 19:26

video je i na youtube, fakt to vypadalo dobre.. delal to ten jak rackuje, nemuzu si vybavit jmeno :-)

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4797
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 28.06.2019 19:29

Vaculík a on to ví moc dobře jen trollí,zase si dal Starobrno asi jinak si to nedovedu vysvětlit.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4797
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 28.06.2019 19:31

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9402
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od phofy » 29.06.2019 12:39

Tak sem kouknul na to video od vaculíka a neuhodnete kde to je natáčený :twisted:

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 30.06.2019 00:01

fofok píše:Vaculík a on to ví moc dobře jen trollí,zase si dal Starobrno asi jinak si to nedovedu vysvětlit.
Za prvé, tuto značku nepiju, ani takové pindy sem nepatří, a za druhé ten ráčkující dement z tebe i ostatních, co se plácají v prsa, jak to funguje udělal tak akorát vola. A důkazem je to video, na které sám poukazuješ. Ten kdo opravdu strojařině rozumí, po shlédnutí ví, co za pi..nu v sekci 3 minut prezentuje. Já jen sleduji, jak se sami v těchto blábolech uplácáváte. Jen tak dále odborníci.:lol:
Je vidět, že chlácholení potenciálních kupců , že je vše OK, funguje na jedničku.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13048
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od miki21 » 30.06.2019 09:18

100 tisíc za 18 měsíců... každý běžný uživatel toto najede. :totlsmile:
Tyhlety "laboratorní" testy mají u mně asi takovou váhu jak udávaná spotřeba automobilek u nových aut. :irre: :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4797
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 30.06.2019 09:40

Jo najeli to válcích v hale :mrgreen: Čekám co z vás vypadne za další moudra ať se zasmějeme :totlsmile:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 30.06.2019 10:57

miki21 píše:100 tisíc za 18 měsíců... každý běžný uživatel toto najede. :totlsmile:
Tyhlety "laboratorní" testy mají u mně asi takovou váhu jak udávaná spotřeba automobilek u nových aut. :irre: :mrgreen:
Presne...pro běžného uzivatele je to informace nanic. Ale je to debata jak ve skolce. Clovek napise, ze tb motory jsou poruchovejsi, nachylnejsi na kdeco a mene chapavymi jedinci je to interpretovano jako "vsechny motory odejdou po 100tkm" a podobne. Pritom clovek, co si poridi radsi atmosferu, tak z důvodu, ze se teto loterii chce vyhnout. Tim spis, kdyz zjisti, ze jeho konkretni rezim tyhle tb motory vubec nemaji rady. Je to stejne, jako kdyz si nekdo do mesta poridi naftu s DPF.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 30.06.2019 11:05

Fofok, co zase pindáš a odvracíš pozornost od toho videa. Sám se na něho odvoláváš, tak popiš ten blábol, co tam prezentuje. Musím jen podotknout, že o test 100 tisíc za 18 měsíců na mysli nemám, ani to, že dopředu bylo avízováno, že s tou károu bude test prováděn.
Tak se ukaž, aby jsi druhé mohl oprávněně poučovat.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Wolf78 » 30.06.2019 13:34

Nechápu jak někdo může psát o něčem , co nikdy neviděl , neřídil a možná si tak o tom maximálně přečetl někde tady na fóru v sekci hate EB :lol: :lol:a pořád bude plácat pič....y :roll: nebyl si náhodou před pár dny na koncertě na Letné :lol: :lol:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Wolf78 » 30.06.2019 13:43

phofy píše:
ballu píše: Jen propagační kecy, každý motor musí mít nějaké opotřebení. Již z tohoto pohledu píšou hovadiny. Když tyto motory vyběhly, zkolabovaly do 50 tisíc. Pak to trochu vychytali, ale maximálně stovka.
Již vidím na první stránce SM, motory 1,0 škoda vydrží max sto tisíc. Hovadina, že, potopit fabriku, která nejvíce vydělává.
Takže až budu mít příští rok 100k km na 1.0 tsi, tak ti mám poslat fotku? 8O
to raději nedělej , jelikož by si mu mohl přivodit infarkt :lol: Ty motory prostě nemůžou najet více jak 100 tis.km , to ví všichni :perfect: :lol:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9402
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od phofy » 30.06.2019 15:30

:mrgreen: Co na to mám říct no, tohle sem poslouchal u 1.2 tsi že najede 50k km max 100k km a najela 260k km a ještě sem přemýšlel, že jí koupím domu manželce, pak to ale nedopadlo :cry:
S 1.0 tsi mám někde okolo 40k km a motor šlape pořád stejně :twisted: a věřím, že najede 200k km bez problému :cooler:
Jinak když porovnám 1.0 tsi vs 1.0eb, tak s ecoboostem se jezdí líp, ten motor je kultivovanější a převodovka líp zpřevodovaná :perfect:

Jinak když sem viděl video, tak hodnotám nerozumím a jsou mi asi celkem šumák, v časopisu jsou tabulky s hodnotama z výroby a hodnoty co naměřil Vaculík a to člověku asi řekne víc 8)

Jinak video je natočený v servisním centru škoda auto kosmonosy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 30.06.2019 17:34

To jsem předpokládal, že nějaké nezávislé dílně to nedali.
A jinak, měření supitem, tak jak to předvedl, by ho mistr v učňáku vyliskal. Další věcí jsou naměřené hodnoty oproti jmenovitému rozměru?? Záměrně nebyl změřen píst..rozdíly válec pístu Díly jdou do sebe válec A,B, C píst A,B,C , vše po jedné stovce. Vrtání je jmenovitý rozměr D 74,50, on naměřil rozdíl opotřebení 1 stovku, 0.74 - 0.75 .Oni tam dali vůli 0,25??????. Vše odsral píst, o kterým ani necekl. Dál ani nebudu pokračovat. Ostatní žasnou a majitelé ucvrkávají blahem, že ten motor mají.
Jestli opotřebení a kvalita po 100 tisících je 0.00, tak to tedy gratuluji, vynalezli neopotřebovatelný motor.
Prodejte bosse a jděte do toho. Je vidět, jak tomu rozumíte.
A pro zdejší znalce je samozřejmostí válec "A" a píst "A"
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti