čekal jsem, že se tu bude probírat budoucnost a ne historie a staré šroty
, ale přisadím si taky ještě větším extrémem
třetí auto v rodině je Saxo z roku 1996 nalítáno 200k+ výměna tlumičů, svíček, filtrů a olejů proběhla jen jednou
(jinak jen palivo a nic jiného + výměna baterie ..bych zapoměl
) a pořád nechce mrcha umřít a jezdí za 6-7 litrů na sto
- je fakt, že jsem do něj musel začít tankovat prémiové palivo jinak se občas při 80-90 km/h začalo dusit (vyřešil to plyn až na podlahu) >>> ale dělá to jen když jsem po zahřátí krátce přerušil jízdu a nenechal ho vychladnout + někdy startuji na x-krát a někdy na první(podle počasí)
- trochu zlobí spojka, ale jen vyjímečně (zpátečka a dvojka)
- když je zima, tak drhne centrál ve dveřích na straně spolujezdce
- na své staří i velikost velmi pohodlné sedačky (až na opěrky hlavy, protože při mých 190cm jsou moc nízko ..)
- před půlrokem jsem čučel do chladiče a je tam jen divná hnědá kaše a jinak nic
- roky ho používám už jen na krátke trasy max. do okruhu 15km práce, nákup potravin(proto tak málo najetých km),
ale hlavně to auto absolutně nehnije a není garážované !!
Mazda 6,2 i Škodovka mi hnili a to měli o 10 let míň
btw bráchovi kvetou i dveře na SuperBovi ... "prémiové" vozidlo ..
už se těším až mi to Saxo umře a seženu si nějaký ojetý malý EV + pokoutně seženu levněji nové články a konečně Saxo důstojně nahradím
(ani nechci vědět kolik by to auto vydrželo, kdybych se o něj staral
)