Budoucí vývoj automobilismu
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tahle mašinérie s pokutama za zvýšené emise mě dostává Je to normální výpalné, copak vybrané pokuty zlepší ovzduší (os.auta) (...dej si pětkrát otčenáš a bůh ti odpustí...)
Ferrari, RR, Lamborghini a jiné tyhle auta produkují mnohonásobně více než běžná auta a pokuty si raději uhradí... Ferrari se prodalo za 2019 cca 10k ks, což s jejich spotřebou je slušnej několika statisicovej fleet TSI a EB.
Pak jezdím kolem staveniště kde Lidl strhl 8let starou prodejnu a dělá novou, krásnou, cool, moderní, energetický šetrnou.....jen na staveništi vrčí technika 6h/7t/6mes s diesel motory, které netuší co je euro 1. O zásobování stavby starými náklaďáky nemluvě. O uhlíkové stopě ve výrobě krásného opláštění a nových technologií také. Je lepší nepoužívat mozek a koukat jen tak jak chce ,,vrchnost,,. Nic emisne sekrceny auta celkové nevyřeší. Maximálně centra měst... Ale kešeně EU bude narvana a bude si moci dotacemi vázat subjekty, státy, voliče atd... Na věčné časy
Ferrari, RR, Lamborghini a jiné tyhle auta produkují mnohonásobně více než běžná auta a pokuty si raději uhradí... Ferrari se prodalo za 2019 cca 10k ks, což s jejich spotřebou je slušnej několika statisicovej fleet TSI a EB.
Pak jezdím kolem staveniště kde Lidl strhl 8let starou prodejnu a dělá novou, krásnou, cool, moderní, energetický šetrnou.....jen na staveništi vrčí technika 6h/7t/6mes s diesel motory, které netuší co je euro 1. O zásobování stavby starými náklaďáky nemluvě. O uhlíkové stopě ve výrobě krásného opláštění a nových technologií také. Je lepší nepoužívat mozek a koukat jen tak jak chce ,,vrchnost,,. Nic emisne sekrceny auta celkové nevyřeší. Maximálně centra měst... Ale kešeně EU bude narvana a bude si moci dotacemi vázat subjekty, státy, voliče atd... Na věčné časy
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No když se to vezme kolem a kolem,tak by měli spíš nasolit výpalný na starý auta.Euro 1-4,jenže to by se lidi u nás pos.ali ještě víc,ale určitě by to co se týče emisí mělo větší smysl.Na západě už platěj daň podle vypouštěných emisí,proto tam jezdí hodně litrů a neřešení blbosti,že se to rozsype a nejede to atd.Prostě vypouštíš emise navíc ty osobně tak zaplať.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jenze vse se toci kolem penez, prijem tam a tady + dalsi naklady, menit kazde 3 roky auto je idelal, teoreticky neresis problemy stari auta, bohuzel i na zapade uz roste stari aut a co to udela s prumerem pak u nas na "vychode"?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Ondrej1
- Junior
- Příspěvky: 273
- Registrován: 08.02.2010 11:27
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Já tohle obměňování aut nechápu. Doma si taky nikdo co 3 roky nekupuje novou kuchyňskou linku a všechny spotřebiče, jen proto, že by se to mohlo někdy za dalších pět let porouchat, nebo že to má menší spotřebu. Předpokládám, že doma většina lidí má lednici starou cca 10 let, tak proč zrovna měnit auta co 3 roky, když stojí min 20x tolik.
O ekologii ani nemluvit, výroba nového auta a likvidace starého je pro planetu několikanásobně ekologicky zatěžující, než používání starého auta.
To že úředník potřebuje roztáčel ekonomiku to je jiná věc a o tom to podle mě celé je.
O ekologii ani nemluvit, výroba nového auta a likvidace starého je pro planetu několikanásobně ekologicky zatěžující, než používání starého auta.
To že úředník potřebuje roztáčel ekonomiku to je jiná věc a o tom to podle mě celé je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No z meho pohledu je to i ekonomicke pro vlastnika, nemusi platit neustale se zvysujici ceny servisu a ma klid, jenze je urcita hranice, at uz km najezd, tak cena auta, kdy se to vyplaci, pri zvysujicich se cenach novych aut a servisu uz se ta obmena natahuje, coz je videt i na tom zapade. Zajimala by me data stari aut, kdy z tabulky odstranime firemni auta, coz jsem bohuzel nevidel.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Já bych šel cestou selského rozumu...
Nutil bych vyřazovat techniku/auta, která "vrčí" jezdí "často". (nakladače, náklaďáky, bagry, lodě, letadla, autobusy, traktory atd. atd.) vlastně co se používá k zisku.
Než abych naháněl "čarodějnice" typu vlastník fábie 1.9sdi/tdi na benešovsku, který najede 2-7k km ročně.
Blbost uhlíková je, měnit auta co 2-4r, když pro to není ekonomický důvod (vysoký roční nájezd - stejně se "někomu" ty auta prodají prostě celé je to nesmysl tyhle obměny). Jen se sníží vytížení daného vozidla u nového vlastníka
Snížení zdanění nemůže být vůči ekologii bráno vážně pro obměnu parku (přece eko-logie musí porazit eko-nomiku )
Takže vše co se používá denně musí mít prioritu nad tím co se používá občasně (stačí namontovat budík s mth jak má zemědělská a komunální technika)
Ještě je "super" metodika měření emisí/spotřeby na 100km. Většina plug in hybridů provozovaná v beneluxu nemá nabité baterie a jezdí jen na benál a tahá sebou 200-350kg zbytečně
Celý je to fraška
Nutil bych vyřazovat techniku/auta, která "vrčí" jezdí "často". (nakladače, náklaďáky, bagry, lodě, letadla, autobusy, traktory atd. atd.) vlastně co se používá k zisku.
Než abych naháněl "čarodějnice" typu vlastník fábie 1.9sdi/tdi na benešovsku, který najede 2-7k km ročně.
Blbost uhlíková je, měnit auta co 2-4r, když pro to není ekonomický důvod (vysoký roční nájezd - stejně se "někomu" ty auta prodají prostě celé je to nesmysl tyhle obměny). Jen se sníží vytížení daného vozidla u nového vlastníka
Snížení zdanění nemůže být vůči ekologii bráno vážně pro obměnu parku (přece eko-logie musí porazit eko-nomiku )
Takže vše co se používá denně musí mít prioritu nad tím co se používá občasně (stačí namontovat budík s mth jak má zemědělská a komunální technika)
Ještě je "super" metodika měření emisí/spotřeby na 100km. Většina plug in hybridů provozovaná v beneluxu nemá nabité baterie a jezdí jen na benál a tahá sebou 200-350kg zbytečně
Celý je to fraška
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Přesně...napsal jsi to dříve než sem udělal ten elaborátOndrej1 píše:Já tohle obměňování aut nechápu. Doma si taky nikdo co 3 roky nekupuje novou kuchyňskou linku a všechny spotřebiče, jen proto, že by se to mohlo někdy za dalších pět let porouchat, nebo že to má menší spotřebu. Předpokládám, že doma většina lidí má lednici starou cca 10 let, tak proč zrovna měnit auta co 3 roky, když stojí min 20x tolik.
O ekologii ani nemluvit, výroba nového auta a likvidace starého je pro planetu několikanásobně ekologicky zatěžující, než používání starého auta.
To že úředník potřebuje roztáčel ekonomiku to je jiná věc a o tom to podle mě celé je.
A tím sem myslel i tu obměnu toho hezkého, funkčního lídlu (8let starého) za krásný a energeticky úsporný, když tam na stavbě vrčí celý dny UNCéčka, starý bagry, jeřáby na V3Skách atd...samo pár strojů je nových.
A pak se nahání soukromníci ohledně auditu energetické úspornosti
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Pořádek musí být.Posdnikatel snad platí silniční daň a kamiony euro 6 mají slevu na mýtném.Jak chceš hlídat kolik kdo najede? Chceš aby každej měl GPS lokátor a pak by všichni zase frflali,že jsou sledovaný?
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Přesně...
Proto dám restrikce tam kde se bude frflat nejmíň...a nebo to frflani nebude vizionáře, tak "bolet" (demonstrace, volení jiných stran a pod.).
Pořád, ale říkám, že je lepší nějaké rozhodnutí i když né moc dobré než žádné.
ALE musí být KONCEPCE, né že v Hamburku kotví obří kontejnerová loď půl města má xkrat zvýšené emise a oni uzavřou dva bloky ulic pro projíždějící auta do euro 3-4-5
Pak ti Hamilton káže o veganství a osobní odpovědnosti a litá tryskáčem sem a tam a do Tesca helinou pro nákup
To si pak může děda z Benešovska z té fabie 1.9d vyndat kat a klidně to i cipnout a bude víc EKO než i Greta a její ansámbl...
Proto dám restrikce tam kde se bude frflat nejmíň...a nebo to frflani nebude vizionáře, tak "bolet" (demonstrace, volení jiných stran a pod.).
Pořád, ale říkám, že je lepší nějaké rozhodnutí i když né moc dobré než žádné.
ALE musí být KONCEPCE, né že v Hamburku kotví obří kontejnerová loď půl města má xkrat zvýšené emise a oni uzavřou dva bloky ulic pro projíždějící auta do euro 3-4-5
Pak ti Hamilton káže o veganství a osobní odpovědnosti a litá tryskáčem sem a tam a do Tesca helinou pro nákup
To si pak může děda z Benešovska z té fabie 1.9d vyndat kat a klidně to i cipnout a bude víc EKO než i Greta a její ansámbl...
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/po ... -sveta-f1/? doufam ze takovych nazoru bude cim dal vic a budou slyset
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Poslední věta (hned, okamžitě bych to auto bral )
https://www.garaz.cz/clanek/se-svym-por ... paign=null
https://www.garaz.cz/clanek/se-svym-por ... paign=null
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
ja sice myslel bezna, nebo firemni auta, ale dobre jinak, srovnej si tento motor a motor dnesniho Porsche, vydrzi taky ten meloun a to i ostatni elektromanagment auta, tohle je klasika co by mu natrhla..... dnesni beznejsi auta, ale ja vim jak jsi to myslel
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nepatří to sem...OT
Mě se zrovna tohle auto strašně líbí.
Nedělám si iluze, že majitel do toho auta narval víc než je zdrávo a měl by za to xx aut. To je pak o lásce....a né že mu slouží sto let bez problému. Krom malinko osumteleho předku je to pěkná voňavka. Jen boj s korozí musel stát nemalé úsilí.
Takže článek beru jako jednorožce
Mě se zrovna tohle auto strašně líbí.
Nedělám si iluze, že majitel do toho auta narval víc než je zdrávo a měl by za to xx aut. To je pak o lásce....a né že mu slouží sto let bez problému. Krom malinko osumteleho předku je to pěkná voňavka. Jen boj s korozí musel stát nemalé úsilí.
Takže článek beru jako jednorožce
-
- Junior
- Příspěvky: 432
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Že rozhodnutí EK z před Vánoc 2018 vede ke zdražení všech aut už vidáme.
Za chvíli nebude možné koupit auto pod 400 tisíc.
Ale aut je už tolik, že nemají kde jezdit a kde parkovat.
Takže i kdyby jezdily na ranní rosu, tenhle problém to nevyřeší.
Za chvíli nebude možné koupit auto pod 400 tisíc.
Ale aut je už tolik, že nemají kde jezdit a kde parkovat.
Takže i kdyby jezdily na ranní rosu, tenhle problém to nevyřeší.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Doba, kdy v 90 letech se vyráběla nejlepší auta, je totálně v pr...
Jaruši, dojezdils, dopil, dokuřil. Čest tve pamatce.
Jaruši, dojezdils, dopil, dokuřil. Čest tve pamatce.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů