Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4802
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 26.06.2019 22:17

:hhura: hurá :mrgreen: no konečně.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4802
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 26.06.2019 22:40

Stanley_vy píše:A co jste k tomu měli? Gambac nebo poctivej Smíchov? :perfect:
Asi Starobrno,ale alespoň se tu člověk zasměje :nazdravi:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3701
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 27.06.2019 08:49

Nevím teda jak u Škodky, ale osobně mam od Forda koupenou záruku na 200 000km, tak tomu motoru aspon trošku věřit musí... Nebo nám všem do zásoby vyrobili dva :mrgreen:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4802
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 27.06.2019 12:44

No podle místních odborníků spíš tři a někdy i čtyři :mrgreen:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Tomin123
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 537
Registrován: 09.07.2009 16:02
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Tomin123 » 27.06.2019 13:58

V (pred?)poslednim Svetu motoru rozebrali Skoda 1.0T co jezdil celou dobu na predepsany cajicek,
najel 100tkm s vymenama na max.lhute (30 tis.km ?) a saly jsou prej uplne netknute.
Prej je na nich nejaka modra spec.vrastva .... 8O Ten motor nedopadl spatne ani v dalsich ukazatelich. Ovalita valcu 0.0, atd.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od IvanSt » 27.06.2019 14:54

ballu píše:Při přechodu motorů na 0W20 je předpokládaná životnost motoru dle konstruktérů 100000km.
Ale jen pokud ho naliješ do tvého "veterána" a jim podobným. Tam ti zmizí tak rychle, že ani nestihneš kolečko kolem komína :palec_nahoru:
Ford Focus ST 2014

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 27.06.2019 15:00

Tak nejake mechanicke opotrebeni je asi to nejmensi. V testu to odkrouti 100tkm co nejrychleji, takze pocet cyklu odpovida tak 50tkm normalniho smrtelnika, ktery s tim kodrca do prace, na nákup a sem tam na dovcu. Takze i ten vymenny interval 30tkm muze jakztakz fungovat pri dlouhych trasach, u velke casti majitelu se "standardnim" provozem je to ale masakr. Tim ten motor nechci shazovat, ty TSI podle me spatny nejsou, ale tyhle testy vubec neodpovidaji realnemu provozu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 27.06.2019 15:03

IvanSt píše:
ballu píše:Při přechodu motorů na 0W20 je předpokládaná životnost motoru dle konstruktérů 100000km.
Ale jen pokud ho naliješ do tvého "veterána" a jim podobným. Tam ti zmizí tak rychle, že ani nestihneš kolečko kolem komína :palec_nahoru:
Tak u me treba je v mazacim planu pripustny i 5w20 a nemyslim si, ze by ten motor byl odlisny od toho, co ma ballu.ale nezkousel jsem to, 5w30 mi funguje dobre.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od IvanSt » 27.06.2019 15:11

Jenže jemu žere i 10W60 nebo co tam lije.
Ford Focus ST 2014

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 27.06.2019 15:22

Protoze tam lije, co nema a jeste neumi radit. Jeho provozní otacky odpovídají poctu cyklu pro najezd 300+ tkm. To uz ma taky narok na nejakou tu decku.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13063
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od miki21 » 27.06.2019 16:17

Nějak jste mimo téma, pánové.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23472
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 27.06.2019 19:44

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od enjoy » 27.06.2019 22:58

Vazne jim ty negativa dosli az po tom, co do toho zainvestovali spoustu penez a casu? Fakt vazne? Obcas by to v techhle zapadnich spolecnostech chtelo par lidi z vychodu, ti jeste premysli trosku selskym rozumem.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

memento
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 716
Registrován: 24.12.2012 08:01
Bydliště: Greater Bratislava

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od memento » 28.06.2019 15:42

Ako by taky kamion-vlak zasiel na cerpacku? Ako by z vedlajsej cesty nabehol na frekventovanu dialnicu?
focus combi 2009 1.8 TDCi titanium
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 28.06.2019 18:46

Tomin123 píše:V (pred?)poslednim Svetu motoru rozebrali Skoda 1.0T co jezdil celou dobu na predepsany cajicek,
najel 100tkm s vymenama na max.lhute (30 tis.km ?) a saly jsou prej uplne netknute.
Prej je na nich nejaka modra spec.vrastva .... 8O Ten motor nedopadl spatne ani v dalsich ukazatelich. Ovalita valcu 0.0, atd.
Jen propagační kecy, každý motor musí mít nějaké opotřebení. Již z tohoto pohledu píšou hovadiny. Když tyto motory vyběhly, zkolabovaly do 50 tisíc. Pak to trochu vychytali, ale maximálně stovka.
Již vidím na první stránce SM, motory 1,0 škoda vydrží max sto tisíc. Hovadina, že, potopit fabriku, která nejvíce vydělává.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů