Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2313
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 22.03.2019 09:52

Myslim, ze mnohym lidem zvyklym na felicie a jednickove octavky ta dacia bohate staci. Hodne lidem ale nedovoli vlastni ego si tuhle znacku koupit :) ale za ty prachy, proc ne.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection = no features making your driver's life fu..ing

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4502
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 22.03.2019 10:04

Ma.rt píše: Hodne lidem ale nedovoli vlastni ego si tuhle znacku koupit
tak tak, jako v politice, vidi ci slysi rusko a uz se v nich vari krev :D
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
Sentik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 983
Registrován: 30.05.2018 13:00

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 22.03.2019 10:52

Ma.rt píše:Hodne lidem ale nedovoli vlastni ego si tuhle znacku koupit :) ale za ty prachy, proc ne.
V okolí se ty Dustry množí nějak raketovým tempem... Osobně se mi to moc nelíbí, svezení v tom byl teda "zážitek". Ale chápu lidi, co to kupujou. Je to levný, pár let to vydrží a na ty naše okreskový silnice? Proč ne.

Jen jak píšeš, přiznám to bez mučení, za ty peníze jsem i manželce raději koupil jiný auto, i když mín praktický a tak, ale prostě koukat se na zahradě na Dacii, ja bych bud brečel nebo zvracel pokaždý, když bych k tomu šel a to mi za to nestojí. Ale tisíc lidí, tisíc chutí. Proč ne.

Po záruce bych se toho bál asi hodně.

Jsem i zvědav, jak to s těma low costama do budoucna bude. Auta se zdražujou, všude vykukuje elektromobilita, kterou zatím "nikdo" nechce. Normální auta buď nebudou nebo budou drahý, to už začalo. Kde v tom světě bude místo pro low costy, to nevím.
Je: FoFo ST 2.3 EB, 206kW, (r.v. 20)
Byl: FoFo III ST-Line, 1.5, 110kW, R&B ed. (r.v. 17)// FoFo II 1.6, 74kW (r.v.09)
Byla: Fiesta 1.25 (r.v.11) Trend, Silver // Fiesta 1.3 (r.v.03), holobyt, Red
Fiesta XR2i 1.6

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4502
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 22.03.2019 11:40

Takze kdyz dela Renault low cost, tak je to OK a Dacia (stejna technika), uz neni? :nixw: Koukni se dovnitr do dnesnich modelu, to uz neni jako v pocatcich. Drive se ohrnoval nos nad Hyundaiem a pak me rozesmal clanek o tom, jak sel Piëch na autosalonu kolem, kouka dovnitr a rekl neco jako, oni uz jsou takhle daleko?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
Sentik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 983
Registrován: 30.05.2018 13:00

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 22.03.2019 13:51

V novým Dusteru jsem seděl a .. no podle mne to odpovídá ceně, kterou za to zákazník zaplatí. Žádnej zázrak, ale úplná tragedie taky ne.
Já nad tím neohrnuju nos, každý zboží má svýho kupce, cena je tam nastavená zajímavě, to že bych do toho osobně nešel je přeci úplně jedno - někdo jinej zas zcela ohrne nos nad Focusem :)

Já se spíš pozastavil nad tím, že i ten low cost začne celkem zdražovat, tak jsem sám zvědav jak se situace vyvine.
Je: FoFo ST 2.3 EB, 206kW, (r.v. 20)
Byl: FoFo III ST-Line, 1.5, 110kW, R&B ed. (r.v. 17)// FoFo II 1.6, 74kW (r.v.09)
Byla: Fiesta 1.25 (r.v.11) Trend, Silver // Fiesta 1.3 (r.v.03), holobyt, Red
Fiesta XR2i 1.6

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4502
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 22.03.2019 14:00

bohuzel vse, dalsi budou urcite nasledovat https://www.novinky.cz/auto/500517-volk ... obily.html
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8212
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od TomFocus » 22.03.2019 15:22

Budou zdražovat spalovací motory, aby mohly dotovat prodej drahých elektroauta. Hmmm to dává logiku :mrgreen:
Až se budou více prodávat el auta z čeho je budou dotovat
:mrgreen:

Komouši hadr... dotace na dotace - zítra kde znamená již včera :mrgreen:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
robbert
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 768
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od robbert » 22.03.2019 17:38

Ve Skandinávii zrušili dotace na elektromobily a jejich prodej klesl o 90%. Čím to asi bude?
Za sebe můžu říct, že bych si klidně Elektro auto koupil jako druhé do rodiny. Na ježdění kolem komína je to ideální. Ale pokud bude stát tolik, co Focus ST, tak je volba jasná.
Ford Edge Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2018 Black Agate
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016 Green Guard
Ford Kuga Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2011, White Frozen
Ford Mondeo Kombi Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - prodaný

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4387
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Brno

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 22.03.2019 20:53

Nemusíme chodit daleko. Při zpracování ropy, je benzín odpad. Benzín byl dražší než nafta. Každý, kdo jezdí na benzín, dotuje , aby nafťáky jezdily levněji. Bez dotace od benzínu, by nafta stála 50Kč litr.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8212
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od TomFocus » 22.03.2019 21:48

:mrgreen:
Rasismus při vývoji autonomních aut.
Přílohy
IMG_20190322_214635.jpg
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
robbert
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 768
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od robbert » 23.03.2019 07:48

ballu píše:Nemusíme chodit daleko. Při zpracování ropy, je benzín odpad. Benzín byl dražší než nafta. Každý, kdo jezdí na benzín, dotuje , aby nafťáky jezdily levněji. Bez dotace od benzínu, by nafta stála 50Kč litr.
:totlsmile: :totlsmile: :totlsmile:
Ford Edge Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2018 Black Agate
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016 Green Guard
Ford Kuga Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2011, White Frozen
Ford Mondeo Kombi Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - prodaný

Uživatelský avatar
Sentik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 983
Registrován: 30.05.2018 13:00

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 23.03.2019 08:38

robbert píše: Za sebe můžu říct, že bych si klidně Elektro auto koupil jako druhé do rodiny. Na ježdění kolem komína je to ideální. Ale pokud bude stát tolik, co Focus ST, tak je volba jasná.
Přesně moje slova. Až se trh s elektroautama dostane do stavu, že obyč auto s dojezdem 300km bude stat jako nová Fiesta, jako druhý do rodiny ho beru. Otázka je, jestli si s tim bez dotací trh poradí.
Protože nový elektroauta jsou nesmyslně drahý a "nikdo" je nechce, takže těžko padne cena a je to začarovaný.
Je: FoFo ST 2.3 EB, 206kW, (r.v. 20)
Byl: FoFo III ST-Line, 1.5, 110kW, R&B ed. (r.v. 17)// FoFo II 1.6, 74kW (r.v.09)
Byla: Fiesta 1.25 (r.v.11) Trend, Silver // Fiesta 1.3 (r.v.03), holobyt, Red
Fiesta XR2i 1.6

Uživatelský avatar
zdenek34
Junior
Junior
Příspěvky: 218
Registrován: 14.03.2010 16:27
Bydliště: Jeseník

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od zdenek34 » 23.03.2019 08:59

ballu píše:Nemusíme chodit daleko. Při zpracování ropy, je benzín odpad. Benzín byl dražší než nafta. Každý, kdo jezdí na benzín, dotuje , aby nafťáky jezdily levněji. Bez dotace od benzínu, by nafta stála 50Kč litr.
Větší kravinu jsem hodně dlouho nečetl :totlsmile:
Je - S-Max 2.0 TDCi, 120 kW, 2/2011 Ice White
Byl - S-Max 1.8 TDCi, 92 kW, 2/2009 Black Panther Obrázek
Bylo - Mondeo 2.0 TDCI kombi, 96 kW, 6/2005 Obrázek

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4387
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Brno

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 23.03.2019 11:13

Základem zpracování ropy je proces kontinuální rektifikace (často uváděná "frakční destilace" není pro zpracování ropy dostatečně efektivní), při níž jsou v kolonách odděleny při atmosférickém tlaku jednotlivé skupiny uhlovodíků podle jejich bodů varu.

Nejlehčí plynné uhlovodíky jsou methan, ethan, propan, butan. Poslední dva jsou hlavní součástí automobilového paliva LPG. Petroléter tvoří uhlovodíky s délkou řetězce C5–7 (tv asi 30–70 °C). Používají se jako rozpouštědla, např. při chemickém čištění oděvů. Další frakce jsou benzín (C6–12, 40–200 °C), petrolej (C10–15, 150–300 °C), ze kterého se vyrábí letecké palivo pro trysková letadla, a plynový olej (C10–20, 200–300 °C), ze kterého se získává nafta a lehký topný olej.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
robbert
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 768
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od robbert » 23.03.2019 11:22

A ten odpad tam máš kde?
Chtělo by to se více soustředit na to, co je v textu napsáno.

Jinak snad už bude fungovat Wikipedia, tak si tam najdi definici odpadu. Ale jo, musím říct, že jsi mi prodloužil život asi o deset let. Díky.
Ford Edge Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2018 Black Agate
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016 Green Guard
Ford Kuga Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2011, White Frozen
Ford Mondeo Kombi Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - prodaný

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: miki21 a 7 hostů