Stránka 6 z 158

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 22.03.2019 09:52
od Ma.rt
Myslim, ze mnohym lidem zvyklym na felicie a jednickove octavky ta dacia bohate staci. Hodne lidem ale nedovoli vlastni ego si tuhle znacku koupit :) ale za ty prachy, proc ne.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 22.03.2019 10:04
od Karel2
Ma.rt píše: Hodne lidem ale nedovoli vlastni ego si tuhle znacku koupit
tak tak, jako v politice, vidi ci slysi rusko a uz se v nich vari krev :D

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 22.03.2019 10:52
od Sentik
Ma.rt píše:Hodne lidem ale nedovoli vlastni ego si tuhle znacku koupit :) ale za ty prachy, proc ne.
V okolí se ty Dustry množí nějak raketovým tempem... Osobně se mi to moc nelíbí, svezení v tom byl teda "zážitek". Ale chápu lidi, co to kupujou. Je to levný, pár let to vydrží a na ty naše okreskový silnice? Proč ne.

Jen jak píšeš, přiznám to bez mučení, za ty peníze jsem i manželce raději koupil jiný auto, i když mín praktický a tak, ale prostě koukat se na zahradě na Dacii, ja bych bud brečel nebo zvracel pokaždý, když bych k tomu šel a to mi za to nestojí. Ale tisíc lidí, tisíc chutí. Proč ne.

Po záruce bych se toho bál asi hodně.

Jsem i zvědav, jak to s těma low costama do budoucna bude. Auta se zdražujou, všude vykukuje elektromobilita, kterou zatím "nikdo" nechce. Normální auta buď nebudou nebo budou drahý, to už začalo. Kde v tom světě bude místo pro low costy, to nevím.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 22.03.2019 11:40
od Karel2
Takze kdyz dela Renault low cost, tak je to OK a Dacia (stejna technika), uz neni? :nixw: Koukni se dovnitr do dnesnich modelu, to uz neni jako v pocatcich. Drive se ohrnoval nos nad Hyundaiem a pak me rozesmal clanek o tom, jak sel Piëch na autosalonu kolem, kouka dovnitr a rekl neco jako, oni uz jsou takhle daleko?

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 22.03.2019 13:51
od Sentik
V novým Dusteru jsem seděl a .. no podle mne to odpovídá ceně, kterou za to zákazník zaplatí. Žádnej zázrak, ale úplná tragedie taky ne.
Já nad tím neohrnuju nos, každý zboží má svýho kupce, cena je tam nastavená zajímavě, to že bych do toho osobně nešel je přeci úplně jedno - někdo jinej zas zcela ohrne nos nad Focusem :)

Já se spíš pozastavil nad tím, že i ten low cost začne celkem zdražovat, tak jsem sám zvědav jak se situace vyvine.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 22.03.2019 14:00
od Karel2
bohuzel vse, dalsi budou urcite nasledovat https://www.novinky.cz/auto/500517-volk ... obily.html

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 22.03.2019 15:22
od TomFocus
Budou zdražovat spalovací motory, aby mohly dotovat prodej drahých elektroauta. Hmmm to dává logiku :mrgreen:
Až se budou více prodávat el auta z čeho je budou dotovat
:mrgreen:

Komouši hadr... dotace na dotace - zítra kde znamená již včera :mrgreen:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 22.03.2019 17:38
od robbert
Ve Skandinávii zrušili dotace na elektromobily a jejich prodej klesl o 90%. Čím to asi bude?
Za sebe můžu říct, že bych si klidně Elektro auto koupil jako druhé do rodiny. Na ježdění kolem komína je to ideální. Ale pokud bude stát tolik, co Focus ST, tak je volba jasná.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 22.03.2019 20:53
od ballu
Nemusíme chodit daleko. Při zpracování ropy, je benzín odpad. Benzín byl dražší než nafta. Každý, kdo jezdí na benzín, dotuje , aby nafťáky jezdily levněji. Bez dotace od benzínu, by nafta stála 50Kč litr.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 22.03.2019 21:48
od TomFocus
:mrgreen:
Rasismus při vývoji autonomních aut.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 23.03.2019 07:48
od robbert
ballu píše:Nemusíme chodit daleko. Při zpracování ropy, je benzín odpad. Benzín byl dražší než nafta. Každý, kdo jezdí na benzín, dotuje , aby nafťáky jezdily levněji. Bez dotace od benzínu, by nafta stála 50Kč litr.
:totlsmile: :totlsmile: :totlsmile:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 23.03.2019 08:38
od Sentik
robbert píše: Za sebe můžu říct, že bych si klidně Elektro auto koupil jako druhé do rodiny. Na ježdění kolem komína je to ideální. Ale pokud bude stát tolik, co Focus ST, tak je volba jasná.
Přesně moje slova. Až se trh s elektroautama dostane do stavu, že obyč auto s dojezdem 300km bude stat jako nová Fiesta, jako druhý do rodiny ho beru. Otázka je, jestli si s tim bez dotací trh poradí.
Protože nový elektroauta jsou nesmyslně drahý a "nikdo" je nechce, takže těžko padne cena a je to začarovaný.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 23.03.2019 08:59
od zdenek34
ballu píše:Nemusíme chodit daleko. Při zpracování ropy, je benzín odpad. Benzín byl dražší než nafta. Každý, kdo jezdí na benzín, dotuje , aby nafťáky jezdily levněji. Bez dotace od benzínu, by nafta stála 50Kč litr.
Větší kravinu jsem hodně dlouho nečetl :totlsmile:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 23.03.2019 11:13
od ballu
Základem zpracování ropy je proces kontinuální rektifikace (často uváděná "frakční destilace" není pro zpracování ropy dostatečně efektivní), při níž jsou v kolonách odděleny při atmosférickém tlaku jednotlivé skupiny uhlovodíků podle jejich bodů varu.

Nejlehčí plynné uhlovodíky jsou methan, ethan, propan, butan. Poslední dva jsou hlavní součástí automobilového paliva LPG. Petroléter tvoří uhlovodíky s délkou řetězce C5–7 (tv asi 30–70 °C). Používají se jako rozpouštědla, např. při chemickém čištění oděvů. Další frakce jsou benzín (C6–12, 40–200 °C), petrolej (C10–15, 150–300 °C), ze kterého se vyrábí letecké palivo pro trysková letadla, a plynový olej (C10–20, 200–300 °C), ze kterého se získává nafta a lehký topný olej.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 23.03.2019 11:22
od robbert
A ten odpad tam máš kde?
Chtělo by to se více soustředit na to, co je v textu napsáno.

Jinak snad už bude fungovat Wikipedia, tak si tam najdi definici odpadu. Ale jo, musím říct, že jsi mi prodloužil život asi o deset let. Díky.