Stránka 6 z 8

Re: BMS + start/stop

Napsal: 15.10.2020 17:01
od Martin89
Jako nabíjení bez BMS? Prostě to dobíjí furt. Ne jen při ekojízdě. Ale toho je tu psáno hafo.. Já si u v BCMI nastavil, aby auto bylo dobíjeno do 100%. Od výroby je nastaveno 80%
20200930_183312_copy_1008x567.jpg

Re: BMS + start/stop

Napsal: 16.10.2020 13:19
od FLA
celkom pekna statistika
% заряда.jpg

Re: BMS + start/stop

Napsal: 17.10.2020 00:33
od FLA


malo by zmysel ponechať BMS aktívne a len zvýšiť % z 80 na 100%, tz baterka by sa dobíjala na 100 %?

Re: BMS + start/stop

Napsal: 17.10.2020 07:52
od ZaQik
ne, porad by to dobijelo logikou "pri zatezi nech altik odpocinout" (takze na dalnici vybijes baterii)

Re: BMS + start/stop

Napsal: 17.10.2020 13:46
od FLA
Takze ked mam BMS, PTC el. pridavne vykurovanie a vyhrievane predne sklo, ale nemam Start/Stop system staci cez UCDS deaktvovat len tieto dva parametre?
deaktivacia BMS v AsBuilt
deaktivacia BMS v AsBuilt
zmena z 80% na 100% v DirectConfig BCM
zmena z 80% na 100% v DirectConfig BCM

Re: BMS + start/stop

Napsal: 17.10.2020 14:30
od ZaQik
kdyz deaktivujes BMS, tak neni nic, co by ridilo omezeni na 80%

Re: BMS + start/stop

Napsal: 17.10.2020 14:33
od kozelos
Martin89 píše:Jako nabíjení bez BMS? Prostě to dobíjí furt. Ne jen při ekojízdě. Ale toho je tu psáno hafo.. Já si u v BCMI nastavil, aby auto bylo dobíjeno do 100%. Od výroby je nastaveno 80%
20200930_183312_copy_1008x567.jpg
Nabíjení bez bms chápu. Snažím se pochopit rozdíl mezi agm a efb a k čemu je změna parametru baterie v bcm, když bms mam vypnutý..

Re: BMS + start/stop

Napsal: 17.10.2020 15:00
od Martin89
EFB je zaplavená autobaterie elektrolitem. U AGM je elektrolit fixován skleněnými vlákny. (možná to neříkám úplně přesně, ale pro představu) těch rozdílů je tam víc.
Baterie AGM se nabíjí vyšším proudem než "klasická" EFB.
Proto musíš upravit parametr.

Tady je něco málo:
https://www.blogovnik.cz/agm-a-efb-akum ... 101918.php

Těch článků je ale kopec...

Re: BMS + start/stop

Napsal: 17.10.2020 16:21
od kozelos
Ja se omlouvám, asi se špatně vyjadruju.. Rozdíl mezi agm a efb jsem si samozřejmě nacet, jde mi o to, zda když jsem vypnul bms, bude ta efb v pohodě, zda ten parametr typu baterie zůstal "aktivní" a provede nějakou změnu. Nechce se mi platit za drahou baterku, jejíž výhody s vypnutym bms a startstopem stejně nevyuziju, ale zároveň bych tu efb nerad předčasně odpalil.

Re: BMS + start/stop

Napsal: 17.10.2020 16:27
od Martin89
Jo takhle. No já předpokládám, že to nemá s BMS nic společného. Takže bych parametr změnil na EFB, nahodil baterku a hotovo. Osobně AGM chápu na lodích nebo uvnitř karavanu. Ale v motorovém prostoru zbytečný přepich..

Re: BMS + start/stop

Napsal: 17.10.2020 16:55
od kozelos
Ok diky. Každopádně počkam do prvních mrazů, co bude, protože zatím jediný problém, který je, je asi nefunkční vyhrev čelního skla. Nízké napětí zatím nemá žádný jiný vliv, motor startuje hned atd..

Re: BMS + start/stop

Napsal: 24.10.2020 12:53
od FLA
ZaQik píše:kdyz deaktivujes BMS, tak neni nic, co by ridilo omezeni na 80%
ok, ale prídem teda o ohrev predného okna, ako čítam. nemám SS

Re: BMS + start/stop

Napsal: 24.10.2020 13:46
od Adow
Máš jiný auto, než se tu řeší...

Trvalá deaktivace Start stop systému + BMS

Napsal: 26.11.2020 19:09
od pecuch
Ano, já mám Mondeo a řeším to u Mondea. Výhřev okna měl po deaktivaci BMS nešel, ale to je vyřešeno a sklo po zmáčknutí tlačítka vyhřívá. Ale při dálkovém startu ne. Pokud by někdo věděl jak na to, tak budu moc rád. Díky

Re: BMS + start/stop

Napsal: 26.11.2020 20:35
od ZaQik
jaks vyresil vyhrev, aby fungoval?