Ford Focus Forum
https://www.ford-focus.cz/forum/

hadicka /neviem coho/
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=167
Stránka 1 z 1

Autor:  AdsBot [Google] [ 05.12.2005 09:21 ]
Předmět příspěvku:  hadicka /neviem coho/

Nevedeli by ste mi niekto poradit.Uz asi tyzden mam problem nastartovat auto Focus 1,6 benzin/hlavne rano,ked je studene/Starter toci bez problemov,takze baterka aj starter je ok.Toci vsak na prazdno,ako keby nedostavl benzin.Ked pridam plyn tak chyti,ale neudrzi otacky.V sobotu som bol umyvat auto a v motorovom priestore som nasiel vypadnutu tenku gumovu hadicku,ktora viedla od vzduchoveho filtra ku viecku ventilov.Bola vypadnuta z bocnej strany vzduchoveho filtra a v mieste kam som ju pripajal bolo vidiet v skrinke vzduchoveho filtra nejaku molitanovu penu.Mohla mat tato vypadnuta hadicka nejaky vplyv na startovanie motora?Neviem,kolko bola vypadnuta...mohlo sa stat,ze sa cez nu dostala nejaka necistota do motora,alebo filtra?

Autor:  AdsBot [Google] [ 05.12.2005 17:35 ]
Předmět příspěvku: 

S tou vypadlou hadièkou Ti asi neporadím, ale my jsme mìli u Focusu 1.6 podobnej problém se startováním. Staèilo vyèistit jedno èidlo co je v sacím potrubí (tušim, že to je váha vzduchu) a problémy pøestaly.

Autor:  AdsBot [Google] [ 05.12.2005 17:36 ]
Předmět příspěvku: 

S tou vypadlou hadièkou Ti asi neporadím, ale my jsme mìli u Focusu 1.6 podobnej problém se startováním. Staèilo vyèistit jedno èidlo co je v sacím potrubí (tušim, že to je váha vzduchu) a problémy pøestaly.

Autor:  driver [ 05.12.2005 23:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: hadicka /neviem coho/

zirafak napsal:
Nevedeli by ste mi niekto poradit.Uz asi tyzden mam problem nastartovat auto Focus 1,6 benzin/hlavne rano,ked je studene/Starter toci bez problemov,takze baterka aj starter je ok.Toci vsak na prazdno,ako keby nedostavl benzin.Ked pridam plyn tak chyti,ale neudrzi otacky.V sobotu som bol umyvat auto a v motorovom priestore som nasiel vypadnutu tenku gumovu hadicku,ktora viedla od vzduchoveho filtra ku viecku ventilov.Bola vypadnuta z bocnej strany vzduchoveho filtra a v mieste kam som ju pripajal bolo vidiet v skrinke vzduchoveho filtra nejaku molitanovu penu.Mohla mat tato vypadnuta hadicka nejaky vplyv na startovanie motora?Neviem,kolko bola vypadnuta...mohlo sa stat,ze sa cez nu dostala nejaka necistota do motora,alebo filtra?
ta hadička vede od vika ventilů do boxu se vzduchovým filtrem,a slouží k odvětrání klikové skříně,ale na to startování by to vliv mít nemělo,může to být vadný snímač teploty nasávaného vzduchu,to spíš určitě

Autor:  foki [ 07.12.2005 09:27 ]
Předmět příspěvku: 

nemusi to mit vzduch , v techto pripadech je nejlepsi udelat takovej malej servis - vsechny filtry a pak kdyz se zavada neodstrani tak pak jit dál .

Autor:  AdsBot [Google] [ 07.12.2005 13:48 ]
Předmět příspěvku: 

foki napsal:
nemusi to mit vzduch , v techto pripadech je nejlepsi udelat takovej malej servis - vsechny filtry a pak kdyz se zavada neodstrani tak pak jit dál .



Uz to bude snad ok.Spinava skrtiaca klapka........Ach ten nas slovensky spinavy benzin.......

Autor:  bob [ 02.01.2006 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Mám ten samý problém s Focusem 1.6 jako "zirafak", studený motor pod plynem nastartuje bez problému ( pokud sundám nohu z plynu motor zhasne ) a po cca 2 minutách kdy držím otáčky na cca 1100 ot/min. jakoby naskočil sytič a už drží otáčky normálně. Asi bych to viděl taky na to čidlo ( filtry jsem měnil v létě ), kde to čidlo je ? , nějaké čidlo je v sacím potrubí hned za filtrem, je to ono ? Nedá se porucha toho čidla poznat podle nějakého kódu v diagnostickém režimu počítače ? "Zirafak" píše o špinavé škrtící klapce, jak to poznám ? - mohlo by se to projevovat jakoby přilepením plynu(plynového pedálu) po cca 24h stání auta ? Děkuji za radu, to startování je taková blbost, ale otravuje.

Autor:  driver [ 16.01.2006 23:30 ]
Předmět příspěvku: 

For Bob:může to být čidlo teploty nasávaného vzduchu,je hned za filtrem,v takové malé krabičce.
Může to třeba být čidlem,ale také nemusí,ono jak sou ted ty mrazy tak je to čidlo hodně prochladlé a než se stačí zahřát na tu teplotu co má mít tak ti to zhasíná,a na podruhé už tito pak chytne,ale elektronika by to měla pohlídat,to čidlo ti právě určuje kolik má jít do motoru paliva,a jestli je špatné tak tito zhasíná,zkus na diagnostiku,tam tito určitě zjistí.

Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend

Autor:  foki [ 17.01.2006 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

nebo to muze byt obtok vzduchu , kdyz zustane zavreny tak to nejde na volnobeh

Autor:  bob [ 17.01.2006 23:38 ]
Předmět příspěvku: 

Dík.
Na to čidlo se mrknu.
A co to špinavá škrtící klapka ?
Když ráno sednu do auta a šlápnu na plyn, tak bych málem utrhnul lanko, jako by byla opravdu šrtící klapka nějak přilepená, když to "odlepím" tak je pak je to již mnohem lepší. Co to může být ?

Autor:  kynte [ 30.01.2006 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych souhlasil stim obtokovim ventilem oni snima maj fordi problémi už od oscorta mi v práci měníma tejdně aspon jedno.Ten obtok tim mrazem přituhne a nemá to potom vzduch

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/