Já už opravdu nevím co na to říct...ať si tedy udělá obrázek každý sám...
ze zvědavosti si zkoušej něco jiného a ne dávat do mot.oleje aditiva atd... Ten motor, pokud budeš dávat kvalitní olej bude jezdit pořád jak nový ! Už jen to, že to tady píšeš jako nějaký "zázrak" že to tvoje auto "tolik" najelo a přikládáš hlavní zásluhu aditivu v mot.oleji mě zaráží... Pokud dáváš kvalitní olej, dodržuješ stále servisní intervaly, rozvody atd..(to tu zná každý) měníš pokaždé filtry, a přidáváš aditivum POUZE do nafty (zlepšují filtrovatelnost, udržují palivový systém čistý, šetří čerpadlo... atd..to je ale jiné téma) tak ti auto najezdí aji 500tis. a vozidel koncertu VW se "starým" motorem TDi (ne PD) to není nic neobvyklé. Když to chceš takhle, dobře, za sebe jsem např.takových aut (shodou okolností to byly oktávky) viděl (teď samozřejmě nemohu říct přesné číslo) hodně, pár jich po 500tis. odešlo ale to bylo z důvodu toho, že majítelé kašlali na servis (rozvody neúměrně protahovaly intervalu - odešly proto, že ty rozvody praskly) tím chci ale říct, že ty auto a ne jenom koncert VW jezdily pořád dál. Za sebe jsem viděl Š Octavia, bílou (můžu ale nebudu zde psát majitele a spz, je to ta ještě úplně první řada s tou starší palubkou a světlama) která měla 750tis. Km. Nikdy se zde nepřidávala aditiva to oleje motorového, když byla nová jezdila na 5w30 pak se přešlo na 10w40 a ten olej jezdí pořád ! Při každé výměně oleje (15000km) nové všechny filtry. Jedinou přísadou bylo aditivum do nafty, u kterého skutečně jde oznat rozdíl ve startech motoru (zima) a dlouhodobé spotřebě a POZNÁTE to všichni, co jste tady ještě více, jelikož se zvýši procento biosložky v palivu. A vy co máte fordy TDi TDCi atd.. tak bych se o tom vůbec nebavil a dával bych aditivum (samoržejmě jen kvalitní značky) do KAŽDÉ nádrže !!! Kdo to praktikuje, nikdy nemá problému se zacpaným palivovým systémem, starty atd..to je JEDINÁ investice, která se vyplatí a DLOUHODOBĚ ušetří vaši kapsu, co se týká případných oprav a investice. To jediné DOPORUČUJI. O těch aditivách do nafty, bych tu mohl psát ještě dále, zkušenostech, příkladech (co jsem vyděl v nádrží, když chlap lil různé aditiva, tankoval na benzínce, která přidávala sama svoje vlastní aditiva do nafty a on ještě dával svoje a střídal to atd...ale to je úplně jiné téma..)
Nevím už jak bych vám všem tady více se snažil poradit a hlavně usnadnil vám případné potíže, problémy a hlavně fin.výdaje ale já skutečně doporučuji pouze aditivum do nafty a dávam každou nádrž, v létě méně, v zimě více !
A na závěr už jen pro ty, kteří se tady v tom tématu úplně dobře neorientují a mají z nás dvou už hlavu kolem
Věřte, že na všechno každý uživatel konkrétního vozidla příjde časem sám, jelikož jen on zná to svoje auto nejlépe a ví, jak jezdí, co od něj může čekat a pozná rozdíly.
Já jsem žádné rozdíly po přidání aditiva do oleje nepoznal. Naopak, poznávám dnes a deně rozdíly ale jsou to ROZDÍLY VE VOZIDLECH A STAVECH JEJICH MOTORŮ, SPOTŘEBĚ ATD... v celku, kdy tyto jsou způsobeny tím, že majitelé podceňují servis a pokaždé kupují jiné levné oleje a stačí jim,že na obale je 5w30 nebo 10w40... a vůbec je nezajímá, značka, složení a norma. To jsou hlavní rozdíly v životnosti, spotřebě motoru a opotřebení.
Ne to, že mi motor jezdí 100tis. km na oleje, kdy nevím ani co mi to tam vlastně dali a potom si koupím jednou přísadu do oleje, naliju ji tam a motor rázem na 100tis. km ZAPOMENE a je jako nový !!
Kde teda dělají fabriky a výrobci jednotlivých vozidel, inženýři atd... chybu, že musíme přidávat přísadu do mot.oleje ??? a jinak ten motor nic nevydrží ?? A nemají už náhodou v dnešní době všechny vysoce kvalitní oleje VLASTNÍ PŘÍSADY se samočistícími pozvolnými schopnostmi ?? kdy s těmito oleje jsme schopni bez problému a dodržení veškerých servisních intervalů jezdit s vozidlem do jeho "konce" ??
Nevymýšlejte něco, co už je dávno vymyšlené a oleje (jen ty vysoce kvalitní, zase tady nebudu psát jen pár značek, protože by jste řekli, že dělám reklamu) tyto přísady už mají !!!
Ať si udělá svůj názor každý sám a třeba ho zde i prezentuje.