dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
Brždění motorem je balzám na dvouhmotu
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
-
- Nováček
- Příspěvky: 143
- Registrován: 18.01.2010 22:23
- Bydliště: JM
Re: dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
tak si to vyzkoušejte, jednu nádrž s vyřazováním, druhou bez.
s vyřazováním budete mít 0,50-1 L nižší spotřebu.
nejde o to, že když máte zařazeno tak tam nejde benzín a když máte neutrál tak tam něco teče.
rozdíl dělá to,že když mám zařazeno,tak už v půlce kopce to můžu ubrzdit třeba na 60Km/h a pak musím přidat abych se rozjel. zatímco když vyřadím, tak se to pořád rozjížím.
další věc je, že když vyřadíte sice to něco žere,ale dělá to asi 3 deci za hodinu...
další blbost je jak tu někdo psal, že když vyřadím nefungují brzdy.
když jedete a vyřadíte,tak řídící jednotka drží otáčky asi na 1500 kvůli posilovači atd.
když pak úplně zastavíte klesnou otáčky na normálních 800-900
A ano další asi nejdůležitělší věc je dvouhmota, pokud máte dvouhmotu,tak brzdění motorem jí opravdu neprospívá a výměna není levná. stejně tak jako při parkování v kopci a nezatáhnutí ručky - prostě si ty péra vytaháte
s vyřazováním budete mít 0,50-1 L nižší spotřebu.
nejde o to, že když máte zařazeno tak tam nejde benzín a když máte neutrál tak tam něco teče.
rozdíl dělá to,že když mám zařazeno,tak už v půlce kopce to můžu ubrzdit třeba na 60Km/h a pak musím přidat abych se rozjel. zatímco když vyřadím, tak se to pořád rozjížím.
další věc je, že když vyřadíte sice to něco žere,ale dělá to asi 3 deci za hodinu...
další blbost je jak tu někdo psal, že když vyřadím nefungují brzdy.
když jedete a vyřadíte,tak řídící jednotka drží otáčky asi na 1500 kvůli posilovači atd.
když pak úplně zastavíte klesnou otáčky na normálních 800-900
A ano další asi nejdůležitělší věc je dvouhmota, pokud máte dvouhmotu,tak brzdění motorem jí opravdu neprospívá a výměna není levná. stejně tak jako při parkování v kopci a nezatáhnutí ručky - prostě si ty péra vytaháte
Mondeo 2.0 Duratec HE 2005 hatchback GHIA+
Galerie: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 73&t=19266
_________________________________
dříve: Sierra´89 2.0i ,Escort´93 1.6i,Mondeo´93 2.0i,Scorpio´96 2.3i,Escort´97 1.6i
Galerie: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 73&t=19266
_________________________________
dříve: Sierra´89 2.0i ,Escort´93 1.6i,Mondeo´93 2.0i,Scorpio´96 2.3i,Escort´97 1.6i
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
Co je to za blbost, že při jízdě na neutrál drží ŘJ otáčky na 1500? To slyším poprvé....
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
Se mi zdá, že se ten motor roztáčí přes převodovku, než že by to zvyšovala při vyšší rychlosti jednotka. Zkus si při tom vyšlápnout spojku, klesne to na normální volnoběh.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
-
- Nováček
- Příspěvky: 150
- Registrován: 13.11.2012 20:55
- Bydliště: Praha Vyhod
Re: dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
Tak chytrej sice nejsem,ale na to že je mi 23 tak vim že jezdit na neutralu z kopce je nejvetši pičovina,zvlašt ve vysoke rychlosti.
Za 1 : kurvime prevodovku
Za 2 : je to nebezpečni
Za 3 : Na co v dnesi dobe mame skoro všechno v elektrice??? kvuli spotrebi ne? ,takže pokud tam budem mit třeba i tu 5,tak nam spotřeba muže klesnout dokonce i na 0.
Proste auto nesmi jezdit s bežicim motorem.
Třeba novejši traktory pokud z kopce vyradime na neutral tak okamžite se rozviti kontrolka a praskne pojistka,nebo ješte horši začne škubat než zastavi,vypne motor a už ho nenastartuješ chvili.
Takže panove kdybyste meli žigulika tak jo,spotřeba vam klesne na neutralu,a neuškodite prevodovce.Ale s fordikem je to horši
Za 1 : kurvime prevodovku
Za 2 : je to nebezpečni
Za 3 : Na co v dnesi dobe mame skoro všechno v elektrice??? kvuli spotrebi ne? ,takže pokud tam budem mit třeba i tu 5,tak nam spotřeba muže klesnout dokonce i na 0.
Proste auto nesmi jezdit s bežicim motorem.
Třeba novejši traktory pokud z kopce vyradime na neutral tak okamžite se rozviti kontrolka a praskne pojistka,nebo ješte horši začne škubat než zastavi,vypne motor a už ho nenastartuješ chvili.
Takže panove kdybyste meli žigulika tak jo,spotřeba vam klesne na neutralu,a neuškodite prevodovce.Ale s fordikem je to horši
Ford Focus 1.6 Zetec (100PS) / 2001
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
Dovolím si nesouhlasit
1 kurvíme si převodovku -co se tak závažného děje v převodovce při jízdě na neutrál
2 je to nebezpečné -v čem nebezpečné ? Je logické,že např.alpské kopce nebudu sjíždět na neutrál
3 spotřeba klesne na 0 - blbost,palivo neustále je dodáváno jinak by auto zastavilo jako při vypnutí motoru,PP sice ukazuje 0,0 ale není to pravda .
Nemotej do sebe traktory a osobáky.Tam je povinnost mít zařazeno zvláště kvůli vzduch.kompresoru který zásobuje brzdový systém .
1 kurvíme si převodovku -co se tak závažného děje v převodovce při jízdě na neutrál
2 je to nebezpečné -v čem nebezpečné ? Je logické,že např.alpské kopce nebudu sjíždět na neutrál
3 spotřeba klesne na 0 - blbost,palivo neustále je dodáváno jinak by auto zastavilo jako při vypnutí motoru,PP sice ukazuje 0,0 ale není to pravda .
Nemotej do sebe traktory a osobáky.Tam je povinnost mít zařazeno zvláště kvůli vzduch.kompresoru který zásobuje brzdový systém .
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
-
- Nováček
- Příspěvky: 150
- Registrován: 13.11.2012 20:55
- Bydliště: Praha Vyhod
Re: dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
1. pokud to nevis tak nema cenu neco vysvetlovat
2.auto ti muže zdehnout kdykoliv
Stando ja nemyslel Zetora,ja myslel TRAKTORY třeba Fendta Johna atd ,kde brzdy nemaji nic společniho se vzduhem ,a pokud za to neco tahas,tak ten kompresor maka i na volnobeh takže v tom nebude žadny problem,jde o prevodovce
2.auto ti muže zdehnout kdykoliv
Stando ja nemyslel Zetora,ja myslel TRAKTORY třeba Fendta Johna atd ,kde brzdy nemaji nic společniho se vzduhem ,a pokud za to neco tahas,tak ten kompresor maka i na volnobeh takže v tom nebude žadny problem,jde o prevodovce
Ford Focus 1.6 Zetec (100PS) / 2001
- mikki
- Pokročilý
- Příspěvky: 921
- Registrován: 10.01.2012 09:07
- Bydliště: Praha 10, Karlovy Vary.
Re: dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
Ty se mi zdáš ,klidně ještě ze sebe můžeš vypustit nějaký moudra docela se rád zasměji .
Ford S-max 2016 Titanium 2.0 132kw
Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW prodáno
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993
Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW prodáno
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993
-
- Nováček
- Příspěvky: 150
- Registrován: 13.11.2012 20:55
- Bydliště: Praha Vyhod
Re: dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
jo tu 3 sem zanechal,ano to je jasny že ta spotřeba neklesne uplne na 0,to počitač napiše automaticky 0 ,ale bude o neco min jak při neutralu,protože i když budem mit nejaky 2500(ot) tak to nebude žrat skoro nic,protože motor netoči kolama,ale kola toči motor,takže na to neni potřeba tolik paliva jako napřiklad při volnobehu,ted doufam že je to jasny
Ford Focus 1.6 Zetec (100PS) / 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 150
- Registrován: 13.11.2012 20:55
- Bydliště: Praha Vyhod
Re: dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
Když Aristotel přišel na to že svet je kulaty,tak umučili ho a chteli ho za to zabit,což je taky k smichu.mikki píše:Ty se mi zdáš ,klidně ještě ze sebe můžeš vypustit nějaký moudra docela se rád zasměji .
Ford Focus 1.6 Zetec (100PS) / 2001
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
Chlapi, nevím jak u benzínu, ale u nafty, pokud jedeš z se zařazeným rychlostním stupněm bez plynu, tak je reálná potřeba 0,0 a ne jen podle počítače. U benzínu je to trochu jinak a má to myslím něco společného s otáčkami.
- Hafity
- Nováček
- Příspěvky: 74
- Registrován: 15.05.2013 19:19
- Bydliště: Chomutov
Re: dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
To mršení převodovky by mne taky zajímalo....
Ford Focus 1,6 16V Combi 2009
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
Focus F- převodovka traktoru a osobáku je nebe a dudy.Převodovka moderního traktoru s např. 24x24 stupni, 4 rozsahy s 6 kvalty řazenými pod zatěží je trochu jiná liga než v primitivní 6 kvaltová se synchronama,
Vyřazování na neutrál je vhodné při delším pozvolném klesání,se znalosti trasy.Znám úseky kde se dá jet s vyřazeným kvaltem 4-5 km, kdy pouze občas brnknu o brzdu.
Vyřazování na neutrál je vhodné při delším pozvolném klesání,se znalosti trasy.Znám úseky kde se dá jet s vyřazeným kvaltem 4-5 km, kdy pouze občas brnknu o brzdu.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- Don
- Junior
- Příspěvky: 275
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jizerské hory
Re: dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
Nejlepší trasa bez brždění co jezdíš je z Příchovic do Tanvaldu.
Ford Focus 1.0 EB 92 kW Titanium r.v. 2015, 5dv. HB šedá Magnetic
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: dá se ušetřit vyhazováním neutrálu?
To jo ,s dvojkou v žíle
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: win666 a 9 hostů