Umřel motor
-
- Junior
- Příspěvky: 221
- Registrován: 01.09.2011 17:22
- Bydliště: Nymburk
Umřel motor
Ahoj všichni,
včera se mi stala taková krásná věc. Jedu po dálnici a najednou auto moc nejede a bliká na mě kontrolka motoru. Tak jsem to odstavil a zjistil že jedu styl HTP na tři válce Samozřejmě jsem se zachoval správně a podle zákonů a tak jsem s tim místo odtažení frčel ještě 20 kilometrů prahou (s dálnice jsem slej magor nejsem ). Každopádně výsledek dnešního bádání je nulová komprese na čtvrtém válci. Můj odhad podpálený ventil (provoz na LPG) i když ventilové vůle sice jsou na hranici povolené hodnoty možná něco málo menší ale pořád jsou tak nevím... Válec bral už dlouhou dobu olej tak jsou ve hře i ventilová těsnění nebo kroužky... O co mi však jde je váš názor co s tím ? Jediná rozumná oprava je výměna za jiný motor ale v háji je i spojka (má najeto jenom 25k kupoval jsem sada LUK s carda za pár korun, rozhodně nedoporučuju ale už to tu na fóru zaznělo) a když si představuju cenu výmeny motoru a nové spojky na focus 02 bouranej na zadek ohnutý blatníky a podobné problémy vychází mi že taková investice se už nevyplatí... Takže co si o tom myslíte vy ?
včera se mi stala taková krásná věc. Jedu po dálnici a najednou auto moc nejede a bliká na mě kontrolka motoru. Tak jsem to odstavil a zjistil že jedu styl HTP na tři válce Samozřejmě jsem se zachoval správně a podle zákonů a tak jsem s tim místo odtažení frčel ještě 20 kilometrů prahou (s dálnice jsem slej magor nejsem ). Každopádně výsledek dnešního bádání je nulová komprese na čtvrtém válci. Můj odhad podpálený ventil (provoz na LPG) i když ventilové vůle sice jsou na hranici povolené hodnoty možná něco málo menší ale pořád jsou tak nevím... Válec bral už dlouhou dobu olej tak jsou ve hře i ventilová těsnění nebo kroužky... O co mi však jde je váš názor co s tím ? Jediná rozumná oprava je výměna za jiný motor ale v háji je i spojka (má najeto jenom 25k kupoval jsem sada LUK s carda za pár korun, rozhodně nedoporučuju ale už to tu na fóru zaznělo) a když si představuju cenu výmeny motoru a nové spojky na focus 02 bouranej na zadek ohnutý blatníky a podobné problémy vychází mi že taková investice se už nevyplatí... Takže co si o tom myslíte vy ?
Ford Focus HB 2.0i r.v. 2002
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
-
- Junior
- Příspěvky: 221
- Registrován: 01.09.2011 17:22
- Bydliště: Nymburk
Re: Umřel motor
Jenomže LPG je jedinej způsob jak jezdit s benzínem za cenu nafty
Ford Focus HB 2.0i r.v. 2002
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Umřel motor
A, ted! ti to je na dvě věci na ......+ na .......!K EM píše:Jenomže LPG je jedinej způsob jak jezdit s benzínem za cenu nafty
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Umřel motor
1-Zahodit motor a sehnat jiný a přeinplantovat systém lpg.
2-Zahodit celek a koupit něco jiného.
3-Opravit a dojezdit.
Bod 1- těžko sehnatelný dobrý motor, většina žere olej, nebo jsou vylágrované.
Bod 2- můžeš koupit to samé, co máš teď a mít stejné problémy.
Bod 3- Těžko proveditelné se smysluplným výsledkem.Snad jen poskládat ze dvou jeden a prodat.
2-Zahodit celek a koupit něco jiného.
3-Opravit a dojezdit.
Bod 1- těžko sehnatelný dobrý motor, většina žere olej, nebo jsou vylágrované.
Bod 2- můžeš koupit to samé, co máš teď a mít stejné problémy.
Bod 3- Těžko proveditelné se smysluplným výsledkem.Snad jen poskládat ze dvou jeden a prodat.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Umřel motor
K EM: Máš 14 let starý auto, najeto určitě přes 200, možná 250 tisíc. I kdyby autu nic nebylo, mělo by cenu tak 30 tisíc. Na kolik si myslíš, že by vyšla oprava? A má nějaký smysl opravovat auto za stejný peníze, jako je jeho zbytková bazarová cena?
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Junior
- Příspěvky: 221
- Registrován: 01.09.2011 17:22
- Bydliště: Nymburk
Re: Umřel motor
236 moc se nepochlapil jak jsem psal bouraný na zadek takže cena šrotu možná +to lpg jestli se daj některý věci přehodit na jiný auta. Matematika hraje pro pořízení novýho auta. Snad jediná věc která by byla pro opravu je pár měsíců stará technická..
Ford Focus HB 2.0i r.v. 2002
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
-
- Junior
- Příspěvky: 221
- Registrován: 01.09.2011 17:22
- Bydliště: Nymburk
Re: Umřel motor
Tak a protože jsem byl zvědavej tak máme usvědčeného i viníka sedmý výfukový ventil
A vzhledem k tomu že to mám rozebraný napadla mě totální prasárna seženu na vrakáči ventil a složim to do původního stavu tak jak to je a uvidíme jestli a jak dlouho to bude jezdit Momentálně je to nejlevnější varianta
A vzhledem k tomu že to mám rozebraný napadla mě totální prasárna seženu na vrakáči ventil a složim to do původního stavu tak jak to je a uvidíme jestli a jak dlouho to bude jezdit Momentálně je to nejlevnější varianta
Ford Focus HB 2.0i r.v. 2002
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Umřel motor
Tak to ti fandím pak napiš jak to dopadlo
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Umřel motor
Lepší by bylo sehnat na vrakáči celou hlavu a tu tam hodit. Pokud tam chceš dát jen ventil, musíš nechat opravit sedlo v hlavě, který asi bude poškozeno a ventil do sedla zabrousit. Sedlo je z tvrdokovu a nejde opracovat klasickými frézkami. Pokud by sedlo bylo OK, možná by stačilo ventil do něj zabrousit.
Dále je nutno po namontování vaček změřit ventilovou vůli a podle potřeby ji vymezit. A gufera ventilů taky asi nebudou nic moc...
Dále je nutno po namontování vaček změřit ventilovou vůli a podle potřeby ji vymezit. A gufera ventilů taky asi nebudou nic moc...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Junior
- Příspěvky: 221
- Registrován: 01.09.2011 17:22
- Bydliště: Nymburk
Re: Umřel motor
gufera jsou kaput možná kvůli tomu se podpálil že nedovíral přes usazeniny ze spálenýho oleje na sedle je jenom lehce něco přiklepanýho trochu jsem to očistil, zabrousim ventily určitě. Sedla nejsou lisovaný a jsou ze stejnýho materiálu jako zbytek hlavy (nějakej lepší hliník) proto se focusům to lpg nelíbí... Každopádně na tom motoru neni moc věcí v pořádku a jediný možnosti jsou opravit všechno nebo nic takže tam prsknu ventil a doufám že využiju rok a půl technický takovej je plán jenom jsem ještě přemejšlel zdvihátka nebo podložky nebo jak to nazvat určitě na rozměr nezbrousim ale podle mě by bylo řešení přibrousit ten samotnej ventil.. Uvidíme jak to bude vypadat pohromadě
Ford Focus HB 2.0i r.v. 2002
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Umřel motor
Tomu nevěřím, že sedla jsou z hliníku jako samotná hlava. Určitě budou lisovaný.
LPG se jim nelíbí hlavně proto, že tam není hydraulický vymezování vůle a jak se vůle zmenší pod určitou úroveň následuje rychlý konec.
LPG se jim nelíbí hlavně proto, že tam není hydraulický vymezování vůle a jak se vůle zmenší pod určitou úroveň následuje rychlý konec.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Junior
- Příspěvky: 221
- Registrován: 01.09.2011 17:22
- Bydliště: Nymburk
Re: Umřel motor
Tyhle ventily bohužel nebyly zaklepaný pod určitou úroveň měřil jsem ja cca dva měsíce zpátky a byly na spodní hranici.. můj odhad je že se tam napálil bordel ze spálenýho oleje kterej pak netěsnil... Každopádně dneska jsem to dal dohromady a jede to pravda zní to divně a moc to netáhne, předpokládám že jsem netrefil rozvody přesně ale co lepší než jezdit na tři válce
Ford Focus HB 2.0i r.v. 2002
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Umřel motor
K EM píše:Tyhle ventily bohužel nebyly zaklepaný pod určitou úroveň měřil jsem ja cca dva měsíce zpátky a byly na spodní hranici.. můj odhad je že se tam napálil bordel ze spálenýho oleje kterej pak netěsnil... Každopádně dneska jsem to dal dohromady a jede to pravda zní to divně a moc to netáhne, předpokládám že jsem netrefil rozvody přesně ale co lepší než jezdit na tři válce
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Umřel motor
co treba je trefit spravne
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů