Právě je 21.10.2019 04:05



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Oprava hlavy 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24.05.2011 18:58
Příspěvky: 140
Bydliště: terezin
Odeslat Re: Oprava hlavy
Kdo se bojí nesmí do lesa :lol: jinak ano trochu pomaleji zajet,..

_________________
Je: Alfa Romeo 156SW 2,4JTD 200HP 500NM R5 LOKOMOTIVA
Bylo:Ford Mondeo ST200 r.v2000 nikdy nezapomenu na V6
Bylo:Ford Mondeo MK1 4X4 2,0i r.v1996
Bylo:Ford Focus 1,6i r.v2001


05.04.2015 18:01
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 25.02.2011 21:33
Příspěvky: 3916
Bydliště: Železný Brod
Odeslat Re: Oprava hlavy
...jen jezdit chvilku "normalne" ...klika a valce jsou jete tak bych se toho nebal...
...a ted je dalsi vec u fordackejch motoru....pri urcite vetsim tlaku ve valcich kdy to zaklepe na klice? ...nechci byt hnidopich ale u tehle motoru je to asi zakon...a samo to vubec nikomu nepreju ale mockrat se to stalo...mnoho tady muze povidat...

_________________
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...


05.04.2015 18:10
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 01.04.2009 18:21
Příspěvky: 7675
Bydliště: Třinec
Odeslat Re: Oprava hlavy
miki21 napsal:
Taky jsem svého času podstoupil operaci repasu palice...dva roky potom začal motor klepat na pístním čepu1válce...zvedly se tlaky "nahoře" a něco"dole" povolilo- to se prý stává :nixw:
Tak se sehnal druhý motor a jezdí se dál. :mrgreen:

Ovšem je fakt, že 1,6 a 1,8 jsou "trošku" jiné motory.

_________________
Fofo II 1,8 16v modrá combi
FoFoI 1,6 16v combi,r.v.2000,100 stříbrných italských hřebečků v skromné Ghia výbavě
Všechno co děláme zmrvíte Vy!
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.


05.04.2015 18:51
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu

Registrován: 18.07.2011 19:55
Příspěvky: 7470
Odeslat Re: Oprava hlavy
Ved spodok je uz zajazdeny :D Netocim ho vkuse v otackach (dialnica) a vyradil som este pred 5000. A ventily nie su nove, ale pouzite z inej hlavy.
Ano, mas pravdu. Som si toho vedomy, ze by bolo vhodne ho nechat zabehnut. Nebudem ho mordovat zatial. No to som musel ist skusit :D
Prvy den malo 30 minut volnobehu a 50km pokojnej jazdy. Som cakal, pokym si sadnu sedla, preskumal som znova motor a premeral som znova ventilovu volu.

K tomu zvyseniu tlakov: Ono 1.6 su pri 200t km sami o sebe dost vylagrovane. A navyse, 1.6 na kompresny pomer 11:1 (co je na "stary" atmosfericky benzin s nepriamym vstrekom dost). Na porovnanie, vacsia 1.8 ma iba 10:1. Takze ak zdvihnes tlak na 1.6, uz ide fakt cez limit. 1.8 sa v podstate zacne blizit na uroven 1.6.
Slabsi spodok na 1.6 ma na zivotnost tiez vplyv.

_________________
Grand C-max 2012 1.6 TDCi 85kW DPF
FoFo I 1999 Ghia sedan - 1.8 16V 85kW - galeria (link) 250t km na A1/A5 :P
FoFo I 2002 Trend HB - 1.4 16V 55kW
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF


05.04.2015 19:08
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 06.02.2010 16:45
Příspěvky: 5220
Bydliště: Liberec
Odeslat Re: Oprava hlavy
:arrow: A, mi jsme vžycky říkali---proti kopci, a plnééj. ---hyn, sa ukáže. :mrgreen: :mrgreen:

_________________
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback


05.04.2015 20:19
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu

Registrován: 18.07.2011 19:55
Příspěvky: 7470
Odeslat Re: Oprava hlavy
Tak veru :D Nech rupne pri dielni a nie niekde v zahranici :D
Este reakcia na Karela: Samozrejme cistenie hlavy prebehlo. Aj kvoli tomu som pisal, ze je vhodne nachystat si ten stlaceny plyn v plechovke alebo kompresor. Popravde, ujo ju ocistil, takze som v podtate vyfukoval bordel z obalovych materialov.
Detaily na pocudovanie nebolo treba ladit. Teda az na tie svieckove kable. Tie uz pred tym z casu na cas trhli. Ale teraz, ako som ich prehadzoval, som ich zlomil uplne.

_________________
Grand C-max 2012 1.6 TDCi 85kW DPF
FoFo I 1999 Ghia sedan - 1.8 16V 85kW - galeria (link) 250t km na A1/A5 :P
FoFo I 2002 Trend HB - 1.4 16V 55kW
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF


05.04.2015 21:44
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu

Registrován: 18.07.2011 19:55
Příspěvky: 7470
Odeslat Re: Oprava hlavy
S odstupom 4 rokov a necelych 60t km to stale jazdi :lol:
Ziadne katastroficke scenare s klepanim spodku sa (zatial klop,klop) neobjavili.

_________________
Grand C-max 2012 1.6 TDCi 85kW DPF
FoFo I 1999 Ghia sedan - 1.8 16V 85kW - galeria (link) 250t km na A1/A5 :P
FoFo I 2002 Trend HB - 1.4 16V 55kW
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF


05.04.2019 18:53
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 28.01.2009 23:46
Příspěvky: 3992
Bydliště: Brno
Odeslat Re: Oprava hlavy
Jedna poučka, a ta fungujena100%, když se dělá vrch
tak i spodek. Kdo nevěří, je třeba dát dotaz zdejším "odborníkúm" Jako začátek vàs pošlou na diagnostiku.

_________________
Fungující veterán 2,0L benzín


01.09.2019 16:11
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
[ Time : 0.127s | 11 Queries | GZIP : Off ]