Stránka 3 z 3

Re: Oprava hlavy

Napsal: 05.04.2015 18:01
od petr ST200
Kdo se bojí nesmí do lesa :lol: jinak ano trochu pomaleji zajet,..

Re: Oprava hlavy

Napsal: 05.04.2015 18:10
od vitr73
...jen jezdit chvilku "normalne" ...klika a valce jsou jete tak bych se toho nebal...
...a ted je dalsi vec u fordackejch motoru....pri urcite vetsim tlaku ve valcich kdy to zaklepe na klice? ...nechci byt hnidopich ale u tehle motoru je to asi zakon...a samo to vubec nikomu nepreju ale mockrat se to stalo...mnoho tady muze povidat...

Re: Oprava hlavy

Napsal: 05.04.2015 18:51
od miki21
miki21 píše:Taky jsem svého času podstoupil operaci repasu palice...dva roky potom začal motor klepat na pístním čepu1válce...zvedly se tlaky "nahoře" a něco"dole" povolilo- to se prý stává :nixw:
Tak se sehnal druhý motor a jezdí se dál. :mrgreen:
Ovšem je fakt, že 1,6 a 1,8 jsou "trošku" jiné motory.

Re: Oprava hlavy

Napsal: 05.04.2015 19:08
od stano.
Ved spodok je uz zajazdeny :D Netocim ho vkuse v otackach (dialnica) a vyradil som este pred 5000. A ventily nie su nove, ale pouzite z inej hlavy.
Ano, mas pravdu. Som si toho vedomy, ze by bolo vhodne ho nechat zabehnut. Nebudem ho mordovat zatial. No to som musel ist skusit :D
Prvy den malo 30 minut volnobehu a 50km pokojnej jazdy. Som cakal, pokym si sadnu sedla, preskumal som znova motor a premeral som znova ventilovu volu.

K tomu zvyseniu tlakov: Ono 1.6 su pri 200t km sami o sebe dost vylagrovane. A navyse, 1.6 na kompresny pomer 11:1 (co je na "stary" atmosfericky benzin s nepriamym vstrekom dost). Na porovnanie, vacsia 1.8 ma iba 10:1. Takze ak zdvihnes tlak na 1.6, uz ide fakt cez limit. 1.8 sa v podstate zacne blizit na uroven 1.6.
Slabsi spodok na 1.6 ma na zivotnost tiez vplyv.

Re: Oprava hlavy

Napsal: 05.04.2015 20:19
od petulak
:arrow: A, mi jsme vžycky říkali---proti kopci, a plnééj. ---hyn, sa ukáže. :mrgreen: :mrgreen:

Re: Oprava hlavy

Napsal: 05.04.2015 21:44
od stano.
Tak veru :D Nech rupne pri dielni a nie niekde v zahranici :D
Este reakcia na Karela: Samozrejme cistenie hlavy prebehlo. Aj kvoli tomu som pisal, ze je vhodne nachystat si ten stlaceny plyn v plechovke alebo kompresor. Popravde, ujo ju ocistil, takze som v podtate vyfukoval bordel z obalovych materialov.
Detaily na pocudovanie nebolo treba ladit. Teda az na tie svieckove kable. Tie uz pred tym z casu na cas trhli. Ale teraz, ako som ich prehadzoval, som ich zlomil uplne.

Re: Oprava hlavy

Napsal: 05.04.2019 18:53
od stano.
S odstupom 4 rokov a necelych 60t km to stale jazdi :lol:
Ziadne katastroficke scenare s klepanim spodku sa (zatial klop,klop) neobjavili.

Re: Oprava hlavy

Napsal: 01.09.2019 16:11
od ballu
Jedna poučka, a ta fungujena100%, když se dělá vrch
tak i spodek. Kdo nevěří, je třeba dát dotaz zdejším "odborníkúm" Jako začátek vàs pošlou na diagnostiku.