Stránka 3 z 3
Re: Oprava hlavy
Napsal: 05.04.2015 18:01
od petr ST200
Kdo se bojí nesmí do lesa
jinak ano trochu pomaleji zajet,..
Re: Oprava hlavy
Napsal: 05.04.2015 18:10
od vitr73
...jen jezdit chvilku "normalne" ...klika a valce jsou jete tak bych se toho nebal...
...a ted je dalsi vec u fordackejch motoru....pri urcite vetsim tlaku ve valcich kdy to zaklepe na klice? ...nechci byt hnidopich ale u tehle motoru je to asi zakon...a samo to vubec nikomu nepreju ale mockrat se to stalo...mnoho tady muze povidat...
Re: Oprava hlavy
Napsal: 05.04.2015 18:51
od miki21
miki21 píše:Taky jsem svého času podstoupil operaci repasu palice...dva roky potom začal motor klepat na pístním čepu1válce...zvedly se tlaky "nahoře" a něco"dole" povolilo- to se prý stává
Tak se sehnal druhý motor a jezdí se dál.
Ovšem je fakt, že 1,6 a 1,8 jsou "trošku" jiné motory.
Re: Oprava hlavy
Napsal: 05.04.2015 19:08
od stano.
Ved spodok je uz zajazdeny
Netocim ho vkuse v otackach (dialnica) a vyradil som este pred 5000. A ventily nie su nove, ale pouzite z inej hlavy.
Ano, mas pravdu. Som si toho vedomy, ze by bolo vhodne ho nechat zabehnut. Nebudem ho mordovat zatial. No to som musel ist skusit
Prvy den malo 30 minut volnobehu a 50km pokojnej jazdy. Som cakal, pokym si sadnu sedla, preskumal som znova motor a premeral som znova ventilovu volu.
K tomu zvyseniu tlakov: Ono 1.6 su pri 200t km sami o sebe dost vylagrovane. A navyse, 1.6 na kompresny pomer 11:1 (co je na "stary" atmosfericky benzin s nepriamym vstrekom dost). Na porovnanie, vacsia 1.8 ma iba 10:1. Takze ak zdvihnes tlak na 1.6, uz ide fakt cez limit. 1.8 sa v podstate zacne blizit na uroven 1.6.
Slabsi spodok na 1.6 ma na zivotnost tiez vplyv.
Re: Oprava hlavy
Napsal: 05.04.2015 20:19
od petulak
Re: Oprava hlavy
Napsal: 05.04.2015 21:44
od stano.
Tak veru
Nech rupne pri dielni a nie niekde v zahranici
Este reakcia na Karela: Samozrejme cistenie hlavy prebehlo. Aj kvoli tomu som pisal, ze je vhodne nachystat si ten stlaceny plyn v plechovke alebo kompresor. Popravde, ujo ju ocistil, takze som v podtate vyfukoval bordel z obalovych materialov.
Detaily na pocudovanie nebolo treba ladit. Teda az na tie svieckove kable. Tie uz pred tym z casu na cas trhli. Ale teraz, ako som ich prehadzoval, som ich zlomil uplne.
Re: Oprava hlavy
Napsal: 05.04.2019 18:53
od stano.
S odstupom 4 rokov a necelych 60t km to stale jazdi
Ziadne katastroficke scenare s klepanim spodku sa (zatial klop,klop) neobjavili.
Re: Oprava hlavy
Napsal: 01.09.2019 16:11
od ballu
Jedna poučka, a ta fungujena100%, když se dělá vrch
tak i spodek. Kdo nevěří, je třeba dát dotaz zdejším "odborníkúm" Jako začátek vàs pošlou na diagnostiku.