Vibrace motoru, jen zastudena
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 19.09.2016 07:58
Vibrace motoru, jen zastudena
Zdravím,
Právě jsem poctivě pročetl celé fórum a můj problém se nevyskytl, tak zakládám nové téma. Snad někdo poradí. Mám problém se svým ff1 1.8 16v, najeto cca 170tis.. Pri studenem startu motor hučí rezonuje jako blázen a trvá to do uplneho zahřátí. Poté start i chod motoru absolutní šepot květin. Než mě zacnete kamenovat tak doplňuji že i pres ten hluk a vibrace(mam pocit že mi to "rozebere" interiér)startuje na brnknuti, otacky se ani nehnou, volnobeh drzi, rozjezd a tah motoru ok v kazdem rezimu. Rozvody staré 500km, svicky plus kabely, olej, filtry cca100km, vyčištění volnobezneho ventilu i klapky, zkousena jina vaha vzduchu z totozneho auta bez problemu jaky mam ja a problem stale pretrvava. Ted uz ze zoufalstvi budu menit drazkovy remen(klinak) jedtli treba neni prilis tvrdy a nez se zahreje a zmekne protože třeba 3-4h po vypnuti motoru a opetovnem nastartování vše ok i když motor už je dávno úplně vychladly...ale tomu moc nedavam, jen uz dochazi napady kromě těch rozvodů jsem vše měnil a cistil sám, origo dily i olej ford. Ale problem byl i pred rozvody. Zahriva se zcela normalne, cidlo teploty asi taky ne.. Diagnostika neukaze nic...normalne s tim kazdy den jezdim ale rad bych to vyresil nez mi to rozebere interier na atomy ty vibrace, o hluku nemluvě :-/
Právě jsem poctivě pročetl celé fórum a můj problém se nevyskytl, tak zakládám nové téma. Snad někdo poradí. Mám problém se svým ff1 1.8 16v, najeto cca 170tis.. Pri studenem startu motor hučí rezonuje jako blázen a trvá to do uplneho zahřátí. Poté start i chod motoru absolutní šepot květin. Než mě zacnete kamenovat tak doplňuji že i pres ten hluk a vibrace(mam pocit že mi to "rozebere" interiér)startuje na brnknuti, otacky se ani nehnou, volnobeh drzi, rozjezd a tah motoru ok v kazdem rezimu. Rozvody staré 500km, svicky plus kabely, olej, filtry cca100km, vyčištění volnobezneho ventilu i klapky, zkousena jina vaha vzduchu z totozneho auta bez problemu jaky mam ja a problem stale pretrvava. Ted uz ze zoufalstvi budu menit drazkovy remen(klinak) jedtli treba neni prilis tvrdy a nez se zahreje a zmekne protože třeba 3-4h po vypnuti motoru a opetovnem nastartování vše ok i když motor už je dávno úplně vychladly...ale tomu moc nedavam, jen uz dochazi napady kromě těch rozvodů jsem vše měnil a cistil sám, origo dily i olej ford. Ale problem byl i pred rozvody. Zahriva se zcela normalne, cidlo teploty asi taky ne.. Diagnostika neukaze nic...normalne s tim kazdy den jezdim ale rad bych to vyresil nez mi to rozebere interier na atomy ty vibrace, o hluku nemluvě :-/
FoFo 1 combi 1.8 16v 115PS, r.v.2000
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Studený motor
koukni do témat kolem zavěšení motoru, silentbloky.
co tam je za olej?
co tam je za olej?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 19.09.2016 07:58
Re: Studený motor
To me nenapadlo, kouknu diky, ale pohledem na motor nelita ani se nepohybuje prehnane a nezda se mi, ze by po zahrati problem zmizel. Ale jdu teda studovat
FoFo 1 combi 1.8 16v 115PS, r.v.2000
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 19.09.2016 07:58
Re: Studený motor
Olej tam byl menen nejaky pri koupi ale neveril jsem tomu, tak jsem tam 2tydny zpet nalil 5-w30 ford motorcraft origi.. 4,25litru. Ani v tématech o podvozku nic co by popisovalo můj problém. Nejsem sice profi mechanik, ale s auty si dělám sám už 15 let krom elektriky většinu věcí a být to zavěšení motoru nebo převodovky tak se to musí projevit i po tom zahřátí minimalne pri změně zatížení např. prudká akcelerace, brzdění, zatáčky..klidně me opravte jestli se mýlím. Pozítří přijde klinak i s kladkou tak dám vědět..možná už je po smrti ta napínací kladka a šponuje moc ten klinak a než se klinak zahřeje a zmekne...uz se upinam na kazdou blbost
FoFo 1 combi 1.8 16v 115PS, r.v.2000
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Studený motor
Když je kladka unavená, tak napínat přestane. Je tam pružina a ta se časem unaví. Za pokus by stálo změřit kompresi ve válcích za studena, pokud to pro Tebe není nějak náročná operace... je třeba mít trochu přizpůsobený měřák.
EDIT: teď mně napadlo- bez toho klíňáku jsi to nezkoušel nastartovat? Jestli se nějak výrazně nezmění zvukový projev, což by napovídalo o chybě někde na něm. Divy dokáže i takový alternátor.
EDIT: teď mně napadlo- bez toho klíňáku jsi to nezkoušel nastartovat? Jestli se nějak výrazně nezmění zvukový projev, což by napovídalo o chybě někde na něm. Divy dokáže i takový alternátor.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 19.09.2016 07:58
Re: Studený motor
No porad doufam ze to bude nejaka kravina, bez toho klinaku to zkusim pri vymene, muze byt i pridrena nebo zatuhla nejaka remenice mozna. Pokud nepomuze ani to, tak asi prestanu hokusy-pokusy a pujde do fordu...jen jsem myslel, ze uz tady nekdo s necim podobnym valcil S tim studenym motorem.. Jak uz jsem psal, i po nekolika hodinach co to stoji tak naskoci a prede jako kote a to i v tehle teplotach uz kdy je ten motor po nekolika hodinach uz davno studeny. Hlavne ty ranni starty jsou silene..treba 10-12h kdyz stoji..olej si nevezme ani deci, svicky pri vymene cistoucke(meli 20tis nalitano) takze fatalnejsi problem s motorem doufam ze ne...
FoFo 1 combi 1.8 16v 115PS, r.v.2000
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Studený motor
Ještě mně napadla cívka- než se vysuší teplem motoru, může dělat kraviny. Zkusil bych ji sundat, přez noc dát někam do tepla (radiátor) a ráno vyhřátou fouknout do auta a startovat. Jsou to jen 4 šroubky a konektor, při troše zručnosti otázka 5ti minut. Namontovat klidně jen na dva šroubky do kříže a vyrazit.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 19.09.2016 07:58
- Melounek
- Nováček
- Příspěvky: 126
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Litoměřice
Re: Studený motor
Ahoj, tak tenhle problém jsem měl taky, za studena vibrace celého auta, bylo to příšerný.
Po výměně silentbloků na motoru a převodovce byl klid, nádhera a přitom se
vůbec ty původní silentbloky nejevily nějak poškozeně
Po výměně silentbloků na motoru a převodovce byl klid, nádhera a přitom se
vůbec ty původní silentbloky nejevily nějak poškozeně
Ford focus hatchback 1.6 ti-vct 92 KW
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 19.09.2016 07:58
Re: Studený motor
Diky za info, ted jsem si to potvrdil i tady na foru, znova jsem prolezl vsemozna temata a dela to pravdepodobne ten pravy vrchni u spolujezdce a spodni na prevodovce(nekdy horsi razeni 3stupne)..kazdopadne objednam a vymenim vsechny 3 a u vidime jak rekl slepy kazdopadne diky za pomoc.. Az to bude napisu jak to dopadlo
EDIT:tvl.. Sada vsech 3 cca 7tis..pekne
EDIT:tvl.. Sada vsech 3 cca 7tis..pekne
FoFo 1 combi 1.8 16v 115PS, r.v.2000
- Nonid
- Člen klubu
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: Studený motor
To ja mel taky, jenze se klepal i jako zahratej. Samozrejme ne tolik, furt to ale bylo hodne znatelny, zatimco on pise, ze o nem ani nevi, kdyz je zahratej.
Tohle zni spis jako kdyby tam byl nejakej problem se zapalovanim pri studenym motoru... Muze bejt i problem s kabelama ci svickama, jestli ti k nim netece. Popr. jeste lambda, ktera by teoreticky pred zahratim davala divny data a timpadem nastavuje RJ spatnou smes Ale to je z pozice laika
Tohle zni spis jako kdyby tam byl nejakej problem se zapalovanim pri studenym motoru... Muze bejt i problem s kabelama ci svickama, jestli ti k nim netece. Popr. jeste lambda, ktera by teoreticky pred zahratim davala divny data a timpadem nastavuje RJ spatnou smes Ale to je z pozice laika
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 19.09.2016 07:58
Re: Studený motor
Prave kvuli vymizeni problemu po zahrati jsem vyloucil to zaveseni ale tady jsem nasel vlakno kde se to resilo a byly to ty silace.. ten spodni je viditelne na sracky a to hydrolozisko okem nepoznam dokud ho nevyndam vymenim ty dva a uvidime.. Ted akorat brousim po netu a hledam slusny shop protoze 6tis za dva silace fakt autokelly nedam
EDIT:svicky nove, puvodni uplne top po vyndani, lambda ok, kabely nove, civka dnes vyzkousena a taky ne...vymenim je a uvidim. To je prace na 2h.. Dva zvedaky, ocka racna a pojdme..jen doufam ze neni treba nejak ten motor vyvazovat protoze prece jen ho budu prizvedavat a spouset pri utahovani na fest a tam asi milimetriky budou hrat roli..
EDIT:svicky nove, puvodni uplne top po vyndani, lambda ok, kabely nove, civka dnes vyzkousena a taky ne...vymenim je a uvidim. To je prace na 2h.. Dva zvedaky, ocka racna a pojdme..jen doufam ze neni treba nejak ten motor vyvazovat protoze prece jen ho budu prizvedavat a spouset pri utahovani na fest a tam asi milimetriky budou hrat roli..
FoFo 1 combi 1.8 16v 115PS, r.v.2000
- Nonid
- Člen klubu
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: Studený motor
Lambda ok ze dava nejakej signal? Na starym mi taky davala signal akorat se straslivym zpozdenim, takze to bylo ve finale totalne nepouzitelny a auto nejelo ani az boha.
Vymenou silentu samozrejme nic nezkazis, pri stari nasich aut jsou uz davno po smrti. Muj horni znamenal malej rozdil, spodni ale vypadal uplne v pohode a az po vyndani bylo videt a cejtit, ze guma vevnitr je tvrda jak sutr a funguje jako prenasec vibraci, ne tlumic
Vymenou silentu samozrejme nic nezkazis, pri stari nasich aut jsou uz davno po smrti. Muj horni znamenal malej rozdil, spodni ale vypadal uplne v pohode a az po vyndani bylo videt a cejtit, ze guma vevnitr je tvrda jak sutr a funguje jako prenasec vibraci, ne tlumic
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 19.09.2016 07:58
Re: Studený motor
Tak to presne beru. Stejne je treba je menit a pokud to i vyresi ten problem...proste vymenim co mam v planu, dnes klinak s napinakem a remenici klikovky ktera vrze kvici a pak ty silace a mel by byt klid.. Pokud nedejboze ne tak se zamerim smerem Rj, lambda atd..ale podle priznaku a pohledu na ten spodni silac na prevodovce je to 99% ono..budu prubezne informovat
FoFo 1 combi 1.8 16v 115PS, r.v.2000
- Melounek
- Nováček
- Příspěvky: 126
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Litoměřice
Re: Studený motor
Já ty silentbloky kupoval tady...
http://www.autodily-cardo.cz/silentbloky/
http://www.autodily-cardo.cz/silentbloky/
Ford focus hatchback 1.6 ti-vct 92 KW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti