Troufám si tvrdit že 1800 volnoběh není ok. Už jenom proto, že 60t km co jsem s tím autem najel volnoběh padal po vyřazení někam kolem 750. Až osledních cca 4000 km zůstává viset kdekoliv mezi 3000 a 1500. Aktuálně zhruba 1800, taky dle toho jak moc zahřátý motor nastartuju.
Klapka bych řekl že těsní dobře, minimálně než jsem ji montoval nalil jsem na ni trochu benzinu, po cca 10 minutách zespodu jen minimální průsak.
Tak že by fakt ten ventil Mám tři různé, jeden původní Ford co tam byl, a dva nové neorigo... u všech se to chová stejně, tj nechcípne.
A jo, v tom článku je pár nesmyslů, ale ten příklad s MAPem snad i dává smysl....
Vysoký volnoběh při zahřátém motoru.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 22.03.2013 15:43
- Bydliště: Jižní morava
Re: Vysoký volnoběh při zahřátém motoru.
FF I kombi, 1.6i, rv 2000, cca 200 000 km.
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 537
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysoký volnoběh při zahřátém motoru.
1800 je uz dost, to uz rve. Bud nesedi klapka, nebo je ten ventil moc pruchozi / zabordelenej, nebo to nekde jinde prisava.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Vysoký volnoběh při zahřátém motoru.
tak odpoj všechny hadice, co vedou pod klapku. vstupy ucpi,a uvidíš.
jdou ti tam od selenoidu výparů / 2 /.+ jedna od podtlaku regulátoru tlaku paliva z lišty.
od brzd nech,zapojenou.
jdou ti tam od selenoidu výparů / 2 /.+ jedna od podtlaku regulátoru tlaku paliva z lišty.
od brzd nech,zapojenou.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti