Porucha VCT - vyřešeno

chladiar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 28.09.2009 23:17

Re: Čidla vačkové hřídele - nově foto

Příspěvek od chladiar » 06.10.2009 22:12

no ako to tu tak čítam, tak ste mi dobre nahnali strach :evil: Mám najazdené 63 000 tak že to môžem očakávať.

Uživatelský avatar
BoraBora
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 20.05.2009 11:26
Bydliště: Praha 10

Re: Čidla vačkové hřídele - nově foto

Příspěvek od BoraBora » 16.10.2009 20:11

Vyreseno, a 2 tydny uz je to uplne v pohode :) Snad to tak i zustane.
Nakonec to vyresila vymena mechanismu co vackove hridele nastavuje - nejake kolecko - nerozumim tomu, nevim presne o co slo, auto vyzvedavala zena bo jsem ted 8000 km daleko. Podrobnosti pripadne dodam az budu zpatky. Takze jsme opet pravovernym Focusakem a ne falesnym, jezdicim 2 mesice Mondeem :)
Ford Focus II Combi Ghia, 1.6i Ti-VCT 85 kW, 2/2006
Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čidla vačkové hřídele - nově foto

Příspěvek od foki » 18.10.2009 23:42

nataniel píše:
bakuss píše:Čau,
takže u mě kontrolka problikla poprvé před cca měsícem (81 tis km), auto ztrácí výkon pří jízdě do kopce v zatížení, no a po výměně čídla na sací straně opět svítím :cry:
Takže uvidíme, co nakonec bude příčinou.
Skus si dat vymenit solenoid - cca 70%-na pravdepodobnost poruchy je prave solenoid.
ten je prave uz vymenenej
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čidla vačkové hřídele - nově foto

Příspěvek od foki » 18.10.2009 23:55

BoraBora píše:Vyreseno, a 2 tydny uz je to uplne v pohode :) Snad to tak i zustane.
Nakonec to vyresila vymena mechanismu co vackove hridele nastavuje - nejake kolecko - nerozumim tomu, nevim presne o co slo, auto vyzvedavala zena bo jsem ted 8000 km daleko. Podrobnosti pripadne dodam az budu zpatky. Takze jsme opet pravovernym Focusakem a ne falesnym, jezdicim 2 mesice Mondeem :)

jaka tam byla cena ? 2218 stoji rozvodove kolo.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
BoraBora
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 20.05.2009 11:26
Bydliště: Praha 10

Re: Čidla vačkové hřídele - nově foto

Příspěvek od BoraBora » 19.10.2009 11:27

0.00 vzal to jako skrytou vadu a naklady komplet na sebe :) Ve znackovym servisu by to pry bylo za 10, protoze maji strasne nahozeny sundani a nandani rozvodu.
Ford Focus II Combi Ghia, 1.6i Ti-VCT 85 kW, 2/2006
Obrázek

Obrázek

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Porucha VCT - vyřešeno

Příspěvek od Johnyy » 21.11.2009 22:10

tak dneska se mi po chvilce jízdy rozsvítila kontrolka motoru, auto zdá se jede normálně.. zbytek cesty po dálnici cca 50 km ok, žádný znatelný pokles výkonu..myslíte, že to může být nějaký z výše popsaných problémů? po vypnutí motoru neobvykle ještě chvilku běžel ventilátor (ukazatel teploty ok)
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Porucha VCT - vyřešeno

Příspěvek od Johnyy » 23.11.2009 10:52

tak si po diagnostice odpovím sám, je to Lambda
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

ffc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 30.07.2013 10:47

Re: Porucha VCT - vyřešeno

Příspěvek od ffc » 14.10.2013 08:01

Zdravím,
také jsem měl problémy s časováním vačky sacích ventilů u motoru 1,6, Ti-VCT. Po koupi auta s najetými 135 000km na palubní desce oranžová signálka motoru, na diagnostice P0010 porucha ventilu (solenoidu) pro vačku sacích ventilů. Zajímavé bylo chování motoru. Než se motor zahřál na provozní teplotu, byl výkon OK ale potom klesl na cca 50%. Jezdil jsem s tím skoro půl roku, poznat to bylo zvláště při jízdě do kopce. Zřejmě řídící jednotka po vyhodnocení nesouladu požadovaného nastavení vačky přešla vždycky do nouzového režimu. V servisu zkoušeli vyměnit solenoid ale nepomohlo. Nakonec jsem musel nechat vyměnit rozvodové kolo natáčení vačky sacích ventilů, cena kola u Forda 1700Kč. Nákladnější však byla jeho výměna, je to jako při výměně rozvodů, musí se měnit i řemen.


Ford Focus, 1,6, Ti-VCT, 85kW, LPG, 10/2005, najeto 143 000km

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Porucha VCT - vyřešeno

Příspěvek od V12 » 14.10.2013 12:11

Ak mas najazdenych 145 tisic, urobil si chybu - mal si dat vymenit obe dve remenice. Pretoze je otazkou casu, kedy klakne aj ta druha a opat sa to bude rozoberat. Vysledok - platis 2x za to iste. Okrem toho - vymenili Ti aj vodnu pumpu ? Pri tychto km by sa to tiez malo urobit.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

ffc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 30.07.2013 10:47

Re: Porucha VCT - vyřešeno

Příspěvek od ffc » 16.10.2013 07:04

Komplet rozvody včetně pumpy byly dělané při 100tis. km. Jestli se objeví porucha časování výfukových ventilů, budu už vědět, čím to je. Mělo se vyměnit i druhé kolo, to je pravda.

autumncollection
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27.04.2014 10:47

Re: Porucha VCT - vyřešeno

Příspěvek od autumncollection » 15.06.2014 19:25

Zdravím,

jsem čerstvý (měsíc) majitel ojetého Focusu combi (2006) s motorem Ti-VCT (85kW) a nájezdem 95tis. Po hodinách tady na fóru chci jako první poděkovat za skvělé informace, jež tu dáváte.

K mému problému, mám asi podobný jež popisujete, s časováním vačky sacích ventilů. Tedy alespoň to mi vyjelo na diagnostice (P0010) v Brně u Rašína, kterou řešili "přeprogramováním časování". Prvně se mi chyba spustila když jsem vyjížděl naložený dlouhý a táhlý kopec. Po přeprogramování a ujetí asi 300 km se mi kontrolka rozsvítila v podstatě při podobné situaci, pouze jsem nebyl úplně naložený, ale zase jsem vyjížděl jesenické serpertiny.

Při přidávání plynu jsem taky (ještě před přečtením tady na fóru) měl pocit takového cukání při přidávání plynu, pouze jsem nezaznamenal ten zvuk při startování motoru.

Moje otázka, na kolik vyjde oprava (udělal bych dohromady s výměnou rozvodů a vodní pumpy) a jak nějak vysvětlit co vlastně chci?

Díky!
FF II Combi 1.6 Ti-VCT, 85kW (2006)

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Porucha VCT - vyřešeno

Příspěvek od foki » 15.06.2014 19:28

rozvody s pumpou kolem 7500 s praci a rozvodova kola cca 4000
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

ninja 900
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12.07.2015 18:22

Re: Porucha VCT - vyřešeno

Příspěvek od ninja 900 » 27.12.2015 17:25

kde bych pls mohl sehnat ten solenoid na autokelly sem to nikde nenašel
a mužu ho vyměnit norm doma ?

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3915
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djdekl » 27.12.2015 17:43

Asi jedine ve Fordu, posli mi VINko do SZ, zejtra mrknu co to kostuje.

ninja 900
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12.07.2015 18:22

Re: Porucha VCT - vyřešeno

Příspěvek od ninja 900 » 28.12.2015 12:45

tak už vím kde sehnat a cca cenu ale furt nvm zda jde jen o to vyšroubovat ten šroubek prohodit solenoid a zapojit nebo jde o složitější práci nedělal to někdo ?

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů