Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Odpovědět
jutty
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 11.02.2013 12:49

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od jutty » 13.06.2014 08:14

Taky mě napadlo, jestli to nebylo natankováním. Nevím jak moc se smí ta nádrž plnit. Ale každopádně blikání nepřestalo. Jestli se ten plyn třeba vůbec nechytne, tak ho vlastně ani nevyjedu na nižší úroveň. Chytrou knihu sem dával Dreede v němčině. Nevíš, jeslti tam není nějaký popis těchhle chyb? Německy moc neumím, tak jestli má cenu to vůbec louskat :)

Dreede
Junior
Junior
Příspěvky: 272
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od Dreede » 13.06.2014 08:27

Skúsim doma prezrieť.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi

Uživatelský avatar
_eXplorer_
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 27.01.2010 22:02
Bydliště: Kladno

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od _eXplorer_ » 14.06.2014 20:30

V návodu je uvedeno, že blikání všech diód znamená že je v nádrži vyšší tlak než je max. a po ujetí několika km to přestane a není nutný servis. Mě se to stává občas po natankování a když jsou extrémní vedra, nevšímám si toho a po chvilce to přestane.

"All green lights flashing on BRC switch means "tank too full", its intended to warn against a failed or overidden 80% fill stop"

pokud nepřestane, je problém se systémem, neumí zjistit jaký je v nádrži tlak, kabeláž apod.
Ford FocusII Titanium 2.0 107kw FlexiFuel

můj Ford život:
Probe I, Galaxy I, Galaxy II, Focus II, Mondeo IV, Focus II FL HTB, Focus II FL combi, Focus III

jutty
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 11.02.2013 12:49

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od jutty » 16.06.2014 09:12

Jezdil jsem o víkendu a blikání opravdu přestalo, ale začalo znovu po dotankování. Na pumpě LPG mi řekli, že to automaticky neplní nádrž úplně "štrejch", ale nechává to tam prostor. Nicméně teď už to 150 km zas bliká a tipuju, že přestane zas až ujedu tak 200 :D
Možná ji to plní stejně moc, takže až teď vyjedu plyn, zkusím natankovat za míň a uvidíme. Případně to vezmu na LPG servis, ať se podívají. Nicméně díky všem :)

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od 321910336 » 16.06.2014 19:13

třeba se v tom předchozí majitel vrtal aby tam natlačil víc plynu. do servisu to vem určitě jestli tam někdo nastavoval "letní provoz", stejně to bude chtít seřídit, to beztak před prodejem nikdo neudělal
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

yeaah
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 10.10.2013 17:10
Bydliště: Praha

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od yeaah » 24.06.2014 20:17

2 _eXplorer_: koukal na to clovek a meril vule, tak se s k nim predpokladam nejak dostal..tlaky taky v pohode.. Slo mi o to, ze mi to chcipalo, vibrace, vse sem omilal o x stranek dozadu. Spotreba naprosto v norme.. Kontrolka motoru se mi taky rozblikala a prestala.. Jinak mi sviti furt. Zatim teda nic nevyreseno.. Ted v teple, se prepina v pohode, otacky tolik nekolisaj, takze to ani nechciplo..

Co se tyka diod stavu nadrze, taky mi to obcas zablika, ale neresil sem to.. jen se mi teda stalo, ze zacla pipat driv nez byla prazdna.. no proste takovy mouchy.. jezdim vesele dal
FFIIC 2.0 LPG

yeaah
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 10.10.2013 17:10
Bydliště: Praha

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od yeaah » 06.08.2014 20:25

Autogas Coubal, je prvni kdo mi zdiagnostikoval plyn..to cukani atd je pravdepodobne vinou jednoho spatneho vstrikovace.. Zastavba ("origo" BRC) se pry neda povazovat za origo, protoze to je neco jako velko dodelavka co delaj treba do Subaru...to neresim.
Muze se zkusit vycistit je ultrazvukem anebo pak jeden vstrikovac 3300Kč bez dane. Pry bych postupne mohl vymenit vsechny. Nakonec asi pujdu do varianty vymena RJ a jine vstrikovace+kabelaz atd..puvodni zustane asi jen nadrz, to vse cca 11tKč bez dane a pri problemech se pry vstrikovac vymeni za par penez.
V Neptun Harfa teda meli asi pravdu, ze ty vstrikovace co mame v origo BRC sou sakra draha sranda, protoze mi jeden pan v Brandyse rikal, ze by to slo vymenit za 3tisice, tak me to namlsalo, ale to asi nevedel co presne za typ tam mam/e..
Ted jedu na Balkan, na benal :mrgreen:
FFIIC 2.0 LPG

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od foki » 06.08.2014 20:48

yeaah píše:Nakonec asi pujdu do varianty vymena RJ a jine vstrikovace+kabelaz atd..puvodni zustane asi jen nadrz, to vse cca 11tKč bez dane a pri problemech se pry vstrikovac vymeni za par penez.
zase za BRC ? pokud jiny typ zeptal bych se na to jestli to jde , protoze kdyz jsem delal revizi tak zapisoval nejaka cisla z jednotky a jeste z neceho , ted si nevybavim z ceho a to bylo v revizni zprave a to same bylo napsane v nemeckem TP . tak aby jsi nepohorel na revizi a nasledne na STK .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2618
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od Mira » 07.08.2014 14:57

Domnívám se, že se změnou ŘJ a vstřikovačů za jinou značku se prakticky mění systém a to by mělo projít opětovným schvalovacím procesem ...
Zkus hodit dotaz sem: http://www.autolpg.cz/forum-21.html Co vím, tak je to snad jediné "žijící" diskuzní fórum, kde ti odpovídá majitel firmy nebo jeho technik. Pak budeš hned vědět co a jak na STK.

Já byl na STK před 14 dny a k LPG nechtěli vidět nic, pod kapotou se díval jen na číslo motoru nebo co tam s baterkou hledal :lol: Potvrzená revize byla na protokolu z emisí - děláno taky u Coubala.

Já osobně jsem u firmy Autolpg dělal Elpigas ve 2010 a díky za tento systém, kdy mě případná repase vstřikovačů vyjde na pár korun (čištění a výměna těsnění), resp. stovek (výměna za nový). Mám již kontrolu za sebou cca po 60tis. km ... Jednotlivé vstřikovače se dají rozdělat, vyčistit a zpět zkompletovat.
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
prib@centrum.sk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 09.06.2013 11:17
Bydliště: Bratislava

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od prib@centrum.sk » 07.08.2014 22:13

Zdravím, môžem napísať moju skúsenosť s STK a LPG :).
Keď som kúpil auto malo necelé 4roky, takže som šiel po niekoľkých mesiacoch na prvú STK. Bol som V Bratislave v Dúbravke a chceli diagnostikovať všetko. Na benzín všetko fungovalo ok, ale ako náhle sa preplo na LPG, tak ich diagnostika zamrzla a vzdala sa :). Tak ma poslali preč nech si to opravím, že asi mám nejaký problém so zásuvkou. Nakoniec sa to skončilo tak, že známi auto poslal inam na STK a keď sa vrátil povedal, že všetko ok a nemali žiaden problém. Od vtedy som to už neriešil. Niekde mi povedali, že LPG môže byť pripojený tiež na zásuvku a to potom vyradí diagnostiku.

Aj keď pripájam diagnostiku doma, tak mi na plyne zamrzne.... Ale vo Forde mi nehovorili o nejakých problémoch pri diagnostike.

Čo sa týka kontroliek na plyne, tak aj mne blikajú a svetielka plnosti nádrže sú tiež iba veľmi orientačné. Tento rok som si nechal vymeniť tesnenia a membránu na zmiešavači (tam kde sa ohrieva plyn). Pod jedným kolienkom sa mi zničilo tesnenie a tiekla mi kvapalina. Na servis som bol u dodávateľa BRC pre Slovensko. Tam mi povedali, že tie svetielka sú naozaj orientačné a že aj keď si dám vymeniť ventil na nádrži, tak to bude podobné.
Ford Focus kombi 2.0l 107kW / LPG - 2009

Dreede
Junior
Junior
Příspěvky: 272
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od Dreede » 07.08.2014 22:37

Na STK som bol už aj ja. Ujo nemal v systéme SYDA motor, musel čakať na potvrdenie z centrály... Merali benzín aj LPG. Keď prepli na LPG meračka vytuhla, resp. chvíľu išla a chvíľu nešla, nakoniec namerali na dobré slovo. Presne tak sa mi správa aj OBD, niekedy ide, niekedy nie.
Práve som sa vrátil z dovolenky s nepríjemnými zážitkami. Motor mi v polke dovolenky začal jemne vynechávať (resp autom jemne trhá) na LPG je to citeľné viac ako na benzín a po zahriatí. Typická situácia napríklad kolóna na 2ke, či 3ke 1500-2500ot/m. Po pridaní plynu prestane trhať, akonáhle uberiem začne zase. Voľnobeh bezproblémový. Záver dovolenky ma stál pár šedivých vlasov, keď som začal predbiehať kamión z 3ky, prepnutý benzín už nejaký kilometer a pri cca 4500ot/min keď som bol už skoro pred kamiónom motor úplne vynechal a začal som spomaľovať....
Nerozsvietila sa žiadna kontrolka, skúsil som podupať na plyn, no nič sa nedialo, tak som skúsil zaradiť 4ku a vtedy sa našťastie chytil... Autu za mnou som vykúzlil horúcu chvíľku. Nemám šajnu ako niečo takéto zdiagnostikovať...
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi

yeaah
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 10.10.2013 17:10
Bydliště: Praha

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od yeaah » 20.08.2014 21:48

Dreede: Tvuj popis mi prijde jako muj problem, ale u me jizda na benzin naprosto bezproblemu. Jestli to nebude vstrikovac...

Sam ted nevim jak to vyresit.. jestli vymenit jeden vstrikovac, anebo jit do komplet noveho levneho systemu :nixw:
FFIIC 2.0 LPG

Dreede
Junior
Junior
Příspěvky: 272
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od Dreede » 20.08.2014 22:03

Mne to robí stochasticky. Je jedno či benzín alebo LPG. Buď to bude lambda, ktorej kontrolka sa mi posledný rok zobrazovala, alebo cievka, káble, sviečky, klapka. Uvidím :)
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi

yeaah
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 10.10.2013 17:10
Bydliště: Praha

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od yeaah » 29.09.2014 23:41

Konecne naky posun.. vymeneny 3 vstrikovace BRC - jeden 3500 Kč, auto nechcipa nechal se jeste jeden puvodni, pry se zdal okej.. Na volnobeh pretrvavaji mensi vibrace, ale o dost lepsi nez predtim, rekli mi ze az se to casem zhorsi da se ctvrty a melo by to byt okej uplne, mozna to udelam i driv.. Jedine co se mi furt nelibi, ze bez plynu studeny auto napoprvy nenastartuju a starter toci dyl nez bezny auta a lidi koukaj, ze proc mi to nechyta.. vzdy chytne, ale vypada to divne :palec_dolu: :mrgreen: .. Svice novy v kvetnu..naky napady jeste, cim to vychytat, nebo prdet na to..?? Ja se spis bojim, co to bude delat v zime pri -10?.. :nixw:
FFIIC 2.0 LPG

Dreede
Junior
Junior
Příspěvky: 272
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od Dreede » 30.09.2014 07:51

BTW, hadica chladenia zmiešavača praskla už aj mne. Je to tá bližšia k zvodom. Výmena 20 eur + 2L chladiacej... :)
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti