EGR ventil 2.0i 107kW

Odpovědět
Uživatelský avatar
speleo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 125
Registrován: 13.10.2014 13:20
Bydliště: Praha

EGR ventil 2.0i 107kW

Příspěvek od speleo » 01.12.2016 09:40

Ahoj, rozsvítila se mi kontrolka "poruchy motoru", resp. "závady systému řízení emisí" a po připojení diagnostiky ve Fordím servisu se ukázalo, že prý za to může vadný EGR ventil (stejně tak prý za poškubávání a kolísání volnoběžných otáček při delším popojíždění např. v koloně). Co se s tím dá účinně dělat?
Servis mi doporučil výměnu kus za kus (cca 4 tisíce), čištění starého prý může udělat víc škody než užitku (poškodit vnitřní mechanismus), jak jste to řešili vy? Dočetl jsem se, že to lidi zaslepují, ale také že pak musí nahrát do ŘJ nový SW který s touto úpravou umí pracovat, ale že pak řízení funguje podle normy Euro II. a ne Euro IV. jako je nyní. Tak nevim co je lepší. Dávat takový peníze za nějaký zbytečný eko kurvítko se mi nechce, na straně druhý pokud ten motor je na to uzpůsoben jak HW tak SW, tak to nějak znásilňovat se mi taky nechce. :|
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3910
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djdekl » 01.12.2016 10:17

Ofiko cena 3403,- takze bych to neresil a vymenil

Uživatelský avatar
speleo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 125
Registrován: 13.10.2014 13:20
Bydliště: Praha

Re: EGR ventil 2.0i 107kW

Příspěvek od speleo » 01.12.2016 10:32

Mám si nechat dát ten starej, nebo je to k ničemu? :)

Že bych ho třeba za dlouhých zimních večerů rozebral (pokud to nějak vůbec jednoduše jde) a vyčistil. Ovšem pokud vydržel současný 122 tis. km, tak to nenajedu ani za padesát let, takže to je asi stejně možná šumák a škoda času :D
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3910
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djdekl » 01.12.2016 10:42

Starej se vraci (kauce 1350 bez DPH) Ford je repasuje...

Uživatelský avatar
speleo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 125
Registrován: 13.10.2014 13:20
Bydliště: Praha

Re: EGR ventil 2.0i 107kW

Příspěvek od speleo » 01.12.2016 10:46

Mám to u Frolíka a Rataje, tak uvidím jaká s nima bude domluva.
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia

Uživatelský avatar
speleo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 125
Registrován: 13.10.2014 13:20
Bydliště: Praha

Re: EGR ventil 2.0i 107kW

Příspěvek od speleo » 01.12.2016 23:38

Tak to dopadlo přesně tak jak naznačil djdekl, starej si nechali na kauci na repasi za 1350,- a to odečetli od ceny nového, takže o to jsem to měl levnější. Příjemný bonus :)
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia

Uživatelský avatar
Dimi3
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 29.08.2017 19:30
Bydliště: NR kraj

Re: EGR ventil 2.0i 107kW

Příspěvek od Dimi3 » 30.08.2017 00:03

Možno moja otázka vyznie hlúpo(doteraz som jazdil iba kachle = dízle :oops: ) ale nedá sa mi nespýtať.
Nedá sa jednoducho ten EGR pri benzínoch zaslepiť a v RJ odstaviť?
Ono pri nafte to problém nebol, beztak to EGR iba zas*****o motor.
(Ja viem toto je benzín, no chystám sa na kúpu a zisťujem čo a ako)
Jediné negatívum čo to malo za následok bolo že sa auto neskôr zohrievalo a trochu bolo tie nespálené častice cítiť(smrad).
EX: VW Golf II 1.6 TD
EX: AR 159 2.4JTDM @250PS

Aktuálne: VW Bora 1.9TDI @135PS
Vo výhľade: FFII FL 2.0 LPG

Uživatelský avatar
carmelo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: 20.02.2012 21:26
Bydliště:

Re: EGR ventil 2.0i 107kW

Příspěvek od carmelo » 16.01.2018 08:55

Měl jsem obdobný problém s rozsvícenou kontrolkou motoru. Na diagnostice zjištěno vada EGR a následně smazáno, po měsíci se zase rozsvítila...Zkusil jsem koupit VIF a přidávám k benzínu. Po ujetí jedné nádrže kontrolka zhasla a zatím několik měsíců bez rozsvícení.... Nevím jak moc tohle pomohlo, ale za zkoušku to stojí.
FORD Focus II 2,0i

MichalFoFo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 29.08.2018 16:30

Re: EGR ventil 2.0i 107kW

Příspěvek od MichalFoFo » 17.07.2019 19:00

Zdravím. Příspěvek sice starej jak Jeruzalém, ale kolik si mám tak +- připravit,když díl stojí 3,5 tak kolik si řeknou za práci ve Fordu, 1500? Hodinka dvě práce? Nevím jestli budou něco kódovat skrz diag nebo tak..
Je: Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost 2011
Byl: Ford Focus Mk2.5 1.8 Duratec 2008

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: EGR ventil 2.0i 107kW

Příspěvek od ZaQik » 18.07.2019 06:23

pricti si i praci za diagnostiku - nejprve si overi chybovy kod a pak musi diagnostikou znovu nastavit u EGR kraji dorazy ... sice je to prace max. na 5 minut, ale vetsinou se uctuje zapocata (pul)hodina
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

MichalFoFo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 29.08.2018 16:30

Re: EGR ventil 2.0i 107kW

Příspěvek od MichalFoFo » 02.10.2019 16:43

Jo v klidu, cena Za všechno necelejch 5 tis, u nás v Chrudimi mají akce na auta starší 10let, na práci a jelikož už jsem tam s něčím by, tak i 6% na materiál.
Je: Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost 2011
Byl: Ford Focus Mk2.5 1.8 Duratec 2008

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti